Gå til innhold

Ønsker legge ut et innlegg på FB som IKKE kan kommenteres. Hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går ikke ann å stenge kommentarfeltet på facebook. Det går bare på instagram.

Anonymkode: 9a39e...628

Men på offentlige innlegg går det jo? 'Moderator har slått av kommentarer på dette innlegget' står det stadig vekk. men gjelder kanskje bare innlegg som er tilgjengelig for offentligheten (og ikke bare venner).

Anonymkode: 1728f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men på offentlige innlegg går det jo? 'Moderator har slått av kommentarer på dette innlegget' står det stadig vekk. men gjelder kanskje bare innlegg som er tilgjengelig for offentligheten (og ikke bare venner).

Anonymkode: 1728f...3a1

Jeg har også sett det, men det gjelder bare i grupper/sider osv. Ganske sikker på at det ikke går på egen status. Men har du en side så går det nok

Anonymkode: 9a39e...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det funker å gjøre det offentlig først, for deretter å stenge kommentarer? jeg aner ikke men det må jeg sjekke. Testet nå på et innlegg med nytt profilbilde, det er jo offentlig og der gikk det! Altså å stenge for kommentarer.....om det er slik det gjøres ift andre innlegg, at de må gjøres offentlige først, det vet jeg ikke men verdt et forsøk :) 

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg ville ikke delt noe jeg ikke orket å få kommentarer på.

Ser den, men det er mitt valg :) 

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mia Gundersen? 

Anonymkode: 9dacf...54c

I mitt hode er en lokalkjendis kun kjent i sitt nærområde, både Mia Gundersen og Janne Formoe er mer enn lokalkjendiser mener jeg 😅 så det er nok ingen vi vet av.

Anonymkode: 29953...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...