Gå til innhold

Katt som hopper på benk og frykter ingenting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hmm, kan jo prøve med en spray uten sitronlukt. Akkurat nå bruker jeg KW Citronella sin som fungerer godt med tanke på vanvittig sterkt sitronlukt og han rynker jo på nesen når han kommer i nærheten. Problemet er at selv om han synes det lukter så fælt der og da, så virker det ikke til at han får denne aversjonen mot å gå tilbake. Han er "klok", venter bare til lukten forsvinner og prøver igjen. Men takk for tips om Get Off sprayen. 

Anonymkode: a63ac...9ad

Kattetrening er som ved all trening av dyr, man må som oftest gjenta det🙈 Antakeligvis lukter den ikke fælt nok! Rynker du på nesen når du bruker sprayen? Nå er det snart 10 år siden jeg brukte den sprayen, så aner ikke hva den heter, men jeg husker godt hvordan jeg brakk meg av lukta. Krysser fingrene for at du finner ut av det🤞 Er noe herk når de gjør ting de ikke skal og ikke "lærer"🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brimi skrev (14 minutter siden):

Kattetrening er som ved all trening av dyr, man må som oftest gjenta det🙈 Antakeligvis lukter den ikke fælt nok! Rynker du på nesen når du bruker sprayen? Nå er det snart 10 år siden jeg brukte den sprayen, så aner ikke hva den heter, men jeg husker godt hvordan jeg brakk meg av lukta. Krysser fingrene for at du finner ut av det🤞 Er noe herk når de gjør ting de ikke skal og ikke "lærer"🙈

Jeg blir kvalm av lukten faktisk, nesten så jeg gruer meg til å bruke den. Så jeg kan bare se for meg hvor mye verre det må være for han. Ja, det er vanvittig til herk, men han er så flink og god på alle andre plan. Er bare akkurat dette som får meg til å rive håret av meg i frustrasjon haha. 

Anonymkode: a63ac...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg blir kvalm av lukten faktisk, nesten så jeg gruer meg til å bruke den. Så jeg kan bare se for meg hvor mye verre det må være for han. Ja, det er vanvittig til herk, men han er så flink og god på alle andre plan. Er bare akkurat dette som får meg til å rive håret av meg i frustrasjon haha. 

Anonymkode: a63ac...9ad

Katter reagerer jo annerledes på lukter enn vi gjør. Min synes håndkremen min lukter helt forferdelig, men kan ha nesen nesten helt nedi katteskit fra en annen katt, eller en død mus vi finner på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (2 minutter siden):

Katter reagerer jo annerledes på lukter enn vi gjør. Min synes håndkremen min lukter helt forferdelig, men kan ha nesen nesten helt nedi katteskit fra en annen katt, eller en død mus vi finner på veien.

Ja, men når det kommer til sitronlukt så tror jeg de aller fleste katter ikke er fan. Er vel en grunn til at det selges sitronspray i store kvanta. Har allerede skrevet at han reagerer på lukten, så skjønner ikke helt hva du ville med innlegget....?

Anonymkode: a63ac...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min skjønner et nei og hopper ikke da, men hopper selvsagt opp når jeg ikke er tilstede. Lite å gjøre med det

Anonymkode: 8c668...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Katten min skjønner et nei og hopper ikke da, men hopper selvsagt opp når jeg ikke er tilstede. Lite å gjøre med det

Anonymkode: 8c668...297

Akkurat som mine....

Kattunge: forstår ikke nei.

Tenåring: forstår nei, bryr seg ikke.

Voksen: forstår nei, gidder ikke, venter til jeg ikke ser

Har kamera... ellers ville jeg nok selvsikkert påstått at de aldri hopper på benken lengre. De unngår til og med platetoppen, for der blir det poteavtrykk. 

Anonymkode: 8821a...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...