AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #301 Del Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (24 minutter siden): Kanskje spesielt mygg og knott om sommeren. De er ekstremt irriterende. Det jeg hater ved fluer er hvor ekstrem raske de er så da er de vanskelig å ta. Jeg bruker mini støvsugeren min noen ganger og så slipper jeg den ut av vinduet etterpå 😅 Anonymkode: 55577...476 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. mars 2022 #302 Del Skrevet 6. mars 2022 Har ei venninne.. som smatter noe inni hampen!! Spiser vi mat i sammen, så blir jeg så distrahert av henne 😅 Kommenter hele tiden, men null skjerpings. Hun tygger liksom med åpen munn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2022 #303 Del Skrevet 6. mars 2022 Bedrevitere, idioter i trafikken og folk som ikke har et snev av ydmykhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #304 Del Skrevet 7. mars 2022 Putin er jævlig irriterende for tiden. Anonymkode: 8b5e8...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #305 Del Skrevet 5. april 2022 folk som hele forbanna tiden skal finne ett eller annet piss som de kan klage og sutre over. For eksempel hvis det kommer noen reklame i posten som de overhodet ikke har noen interesse av. Jeg tipper at de aller fleste voksne og fornuftige mennesker hadde klart å bare kaste all sånn reklame rett i søppelet, UTEN å lese noe som de overhodet ikke er interessert i. men sånne sutrekopper leser jo selvfølgelig hver eneste reklame, og leser høyt hver eneste bokstav som står der. Dette er en bærbar datamaskin til XX pris, sånn skjerm, og andre spesifikasjoner. I tillegg til å sutre over hvor forbanna idiotisk dette produktet er. Samme med mobiltelefoner, hva slags skjerm-størrelse den har, lagringsplass eller what ever. Pluss prisen, selvfølgelig, og så klager dem over hvor rævva dette produktet viss nok er, til en alt for høy pris. Sånn holder dem på med hvert eneste forbanna produkt! Vaskemaskiner / tørketrommel, TV eller høyttaler, kjøkken-utstyr, og så videre, og så videre, og så videre, og så videre. det finnes jo selvfølgelig "hundre og ørten" forskjellige produkter, i hvert eneste reklame-blad. Og dem leser gjennom rubbel og bit, bare for å ha noe dritt som de kan klage over i det uendelige. I tillegg lar de reklamene ligge fremme i kanskje en ukes tid, noe som selvfølgelig betyr at dem kan lese gjennom de samme reklamene mange ganger. Så får man jo nøyaktig den samme kjefte-regla hver eneste forbanna gang. Anonymkode: 55ca6...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. april 2022 #306 Del Skrevet 5. april 2022 masete folk som ikke tar et hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 5. april 2022 #307 Del Skrevet 5. april 2022 Mannfolk som ikke forstår ordet NEI. Jeg er frivillig singel. Jeg har valgt å takke nei til mange forespørsler om dates, på en høflig måte. Nesten uten unntak kommer det da myyyye mas. Jeg får utlegninger om hvor mye de tjener, hva de eier, hvor stort utstyr de har, og hvor gode de er i senga. GODT voksne mannfolk.... Og jeg er ei som ikke bryr meg om materielle ting overhodet.... Andre utber seg en forklaring på hvorfor jeg takker nei, fordi jeg er jo singel! Og det ikke er rart jeg er singel når jeg er så kravstor. Noe jeg IKKE er.... Andre fortsetter å spørre, og spørre og spørre.... HVORFOR!!!!!! Et nei betyr NEI, og jeg trodde det var frivillig om man vil date noen eller ikke.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #308 Del Skrevet 5. april 2022 Nasjonalisme. Jeg finner sterke landegrenser svært umoralsk. Anonymkode: dae84...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #309 Del Skrevet 6. april 2022 MissIndependent45 skrev (23 timer siden): Mannfolk som ikke forstår ordet NEI. Jeg er frivillig singel. Jeg har valgt å takke nei til mange forespørsler om dates, på en høflig måte. Nesten uten unntak kommer det da myyyye mas. Jeg får utlegninger om hvor mye de tjener, hva de eier, hvor stort utstyr de har, og hvor gode de er i senga. GODT voksne mannfolk.... Og jeg er ei som ikke bryr meg om materielle ting overhodet.... Andre utber seg en forklaring på hvorfor jeg takker nei, fordi jeg er jo singel! Og det ikke er rart jeg er singel når jeg er så kravstor. Noe jeg IKKE er.... Andre fortsetter å spørre, og spørre og spørre.... HVORFOR!!!!!! Et nei betyr NEI, og jeg trodde det var frivillig om man vil date noen eller ikke.... Haha kjenner meg igjen her😄har blitt utskjelt ved en anledning fordi jeg takket nei til date🥺 Anonymkode: bc202...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #310 Del Skrevet 6. april 2022 Religion, psykopati og politikere. Både hver for seg og sammenblanda. Anonymkode: 3112a...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #311 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha kjenner meg igjen her😄har blitt utskjelt ved en anledning fordi jeg takket nei til date🥺 Anonymkode: bc202...6a2 Ikke sant? Skjedd mange ganger her.... Tragisk oppførsel! Anonymkode: bcf40...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #312 Del Skrevet 6. april 2022 Har en kollega som bestandig utgir seg for å kunne ting han ikke kan, som man må ha utdannelse for å kunne gjøre. F.eks skulle han være sånn «vaksinevert» under korona vaksineringen (vi jobber ikke i helsesektor så dette var noe han skulle gjøre frivillig utenfor jobb). Da sa han at han skulle være med å sette vaksiner på folk, og fikk det til å fremstå som om han kunne gjøre akkurat samme jobb som sykepleierne. Og dette er bare ett av eksemplene. Så folk som utgir seg for å ha kompetanse de ikke har som andre har gått år på skole for å få syns jeg er ekstremt irriterende. Også folk som tror de selv er ekstremt spesiell og mye smartere enn alle andre. Anonymkode: 708b2...5c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #313 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en kollega som bestandig utgir seg for å kunne ting han ikke kan, som man må ha utdannelse for å kunne gjøre. F.eks skulle han være sånn «vaksinevert» under korona vaksineringen (vi jobber ikke i helsesektor så dette var noe han skulle gjøre frivillig utenfor jobb). Da sa han at han skulle være med å sette vaksiner på folk, og fikk det til å fremstå som om han kunne gjøre akkurat samme jobb som sykepleierne. Og dette er bare ett av eksemplene. Så folk som utgir seg for å ha kompetanse de ikke har som andre har gått år på skole for å få syns jeg er ekstremt irriterende. Også folk som tror de selv er ekstremt spesiell og mye smartere enn alle andre. Anonymkode: 708b2...5c8 Gjør bare menn sånt? Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #314 Del Skrevet 6. april 2022 Nybakte mødre som tror de er utvalgte av Gud fordi de har satt et avkom til verden. De som mister empati, interesse og forståelse for alt som ikke omhandler barnevogn, mammaperm, og gulpekluter. Anonymkode: 2fbbf...f20 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #315 Del Skrevet 6. april 2022 Flyplasser. Kø og irriterende folk overalt. Anonymkode: 81a13...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #316 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 19.34): Hva irriterer dere mest? Anonymkode: 55577...476 Folk som mener hva de "føler" må og skal være viktigere enn alt annet. Type "joda, vaksiner er bevist å funke av ordentlige fagpersoner, men jeg (ufaglært helsearbeider 40% stilling og alenemor) FØLER at den er utrygg, så da er mine følelser viktigere enn fakta" Og "joda, ordentlige jurister har uttalt seg om dette, men jeg (taxisjåfør 44) FØLER at Norges lover tar feil, så da er mine følelser viktigere enn fakta" Eller folk som føler andre ting - at verden er i mot dem, at verden skylder dem en partner, at det ene med det tredje. Dine følelser er ikke viktige. For noen. Ikke engang for deg selv (var de viktige for deg ville du jo ha regulert følelsene dine) Du kan føle deg som en svamp i en mikrobølgeovn og ingen som helst bryr seg, så lenge du ikke påberoper deg retten til å få følelsene dine annerkjent og passet endret til "svamp". Anonymkode: fc898...883 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #317 Del Skrevet 6. april 2022 TinaEmilie98 skrev (På 4.3.2022 den 23.01): Å så? Det plager ikke meg! Handler ikke bare om deg Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. april 2022 #318 Del Skrevet 6. april 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #319 Del Skrevet 7. april 2022 All sutringen på ris og ros Anonymkode: 55577...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 7. april 2022 #320 Del Skrevet 7. april 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå