måsemåsen Skrevet 2. desember 2021 #41 Del Skrevet 2. desember 2021 STØVSUGERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #42 Del Skrevet 2. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (På 26.11.2021 den 11.59): Anti-røyker og pelsaktivister Som i folk som ikke røyker? Anonymkode: 55577...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #43 Del Skrevet 2. desember 2021 På kino når folk i salen ler av reklamene Anonymkode: 55577...476 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. desember 2021 #44 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Klimaaktivister Woke folk Ekstremister av alle slag Radikale av alle slag Ayn Rand fanboys Incels Rasister Konspirasjonsteoretikere Vaksinemotstandere Politikere Mobbere Flat earthere Syrehuer Dophuer ...that's it for now. Endret 2. desember 2021 av Entern 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 7. desember 2021 #45 Del Skrevet 7. desember 2021 Ved ettertanke er summen av min irritasjon konstant - det er bare de ulike irritasjonsmomentene som endres. Aktuelt irritasjonsmoment: TINDER-BEISTET Jeg bor sammen med en staut og staselig mann. Vi deler omtrent alt foruten køye, konto, og kropp. Sambo er glad i damer, og nå har altså en av Tinder-tullene hans forelsket seg hodestups i Sambo. Siden jeg er hans kvinnelige makker, har Tinder-beistet fått det for seg å bli min nye beste venninne. Jeg er derimot ikke interessert. Spesielt siden dette "BFF"-fremstøtet hennes er så åpenlyst et forsøk på å få nok et påskudd for å tilgang til Sambo. Tinder-beistet tekster og ringer meg i ett! Hun kommer uanmeldt på besøk og blir sittende i timesvis. Preiker om alle mennene hun har vært og skal på date med, med hvem og hvor og hvordan hun har kjødelig samkvem. Legg til en dårlig fordekt selvhyllest om sitt sosiale engasjement, og du har altså Tinder-beistet. Jeg er så forbanna lei den yderst uinteressante kjerringa og det like yderst uinteressante gnålet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #46 Del Skrevet 7. desember 2021 Hunter7 skrev (21 minutter siden): Ved ettertanke er summen av min irritasjon konstant - det er bare de ulike irritasjonsmomentene som endres. Aktuelt irritasjonsmoment: TINDER-BEISTET Jeg bor sammen med en staut og staselig mann. Vi deler omtrent alt foruten køye, konto, og kropp. Sambo er glad i damer, og nå har altså en av Tinder-tullene hans forelsket seg hodestups i Sambo. Siden jeg er hans kvinnelige makker, har Tinder-beistet fått det for seg å bli min nye beste venninne. Jeg er derimot ikke interessert. Spesielt siden dette "BFF"-fremstøtet hennes er så åpenlyst et forsøk på å få nok et påskudd for å tilgang til Sambo. Tinder-beistet tekster og ringer meg i ett! Hun kommer uanmeldt på besøk og blir sittende i timesvis. Preiker om alle mennene hun har vært og skal på date med, med hvem og hvor og hvordan hun har kjødelig samkvem. Legg til en dårlig fordekt selvhyllest om sitt sosiale engasjement, og du har altså Tinder-beistet. Jeg er så forbanna lei den yderst uinteressante kjerringa og det like yderst uinteressante gnålet hennes. Carrrramba! Anonymkode: ef3b6...725 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #47 Del Skrevet 7. desember 2021 Sarkasme. Anonymkode: f161d...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2021 #48 Del Skrevet 7. desember 2021 Akkurat nå, kl 05.04 så er det jevnlige "pip" fra værstasjonen som ikke finner avleseren ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #49 Del Skrevet 7. desember 2021 Det som irriterer meg noe helt jævlig, er min søster, som alltid skal være nedlatende og hånlig mot meg uansett hvor hyggelig jeg er mot henne. Jeg er på godt humør og hun ødelegger alltid humøret mitt. Alltid vært sånn. Anonymkode: b91f5...4b1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #50 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 10.22): Masse åpenbare skrive feil som alle burde klare å unngå. Selv de som har skrivevansker. Og nei mener ikke lange ord. Mener ting som og/å aldri/alltid( som noen staver alldrig/altid f.eks). Dette har ingenting med dysleksi å gjøre. Selv de burde klare såpass. Og selvsagt tegnsetting. Da speisielt komma og punktum. Anonymkode: 7c7de...7ce *skrivefeil *nei, *å, aldri *alltid (som *, f. eks. *spesielt Anonymkode: 70889...e71 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. desember 2021 #51 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) - Agressive sjåfører i trafikken - Folk som er på mobilen når dere skal se film - Prating og lysende skjermer under kino - Dårlig konsertkultur. Folk som prater, folk som er dritings og ikke bryr seg om musikken, folk som er mest opptatt filming, folk som presser seg på for å komme lengre frem - Post i butikk - Innlogging med personlig passord som du har glemt - Å havne på et firersete på buss eller tog. - Folk som ikke svarer på meldinger selv om de har lest de - Kollektivtrafikken i Oslo. "Gå fra plattform U til plattform A" - Alle som bytter ut ordet hvem med hvilken. "Hvem film vil du se?" Endret 7. desember 2021 av miaw 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #52 Del Skrevet 7. desember 2021 OBOS. Anonymkode: 33ec2...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. desember 2021 #53 Del Skrevet 7. desember 2021 Gratinara skrev (På 29.11.2021 den 2.20): Sladring og behov for å trykke andre ned i en hver samtale. Det finnes uendelig mange samtaleemner, hvorfor ikke snakke om noe annet? Kunne ikke vært mer enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #54 Del Skrevet 7. desember 2021 Selgere på nett som ikke sender Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #55 Del Skrevet 7. desember 2021 Telefonselgere fra Telia. Det fikk meg til å bytte abbonnement. Anonymkode: 3a78e...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. desember 2021 #56 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) KG-spesifikt: Ekle gravid-tråder i et enormt volum om tiss og blod og klokkeslett som om det liksom har noe å si. Unødvendig og ingen som bryr seg. Irriterende hvordan de tror alle bryr seg. Ellers i livet: Når jeg blir misforstått. AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 16.29): Folk som irriterer seg over absolutt alt uvesentlig iht stort og smått, og blåser det opp som kriser. Folk som blir sure når du setter grenser for deg selv, men som i tillegg er flinke til å fortelle verden at alle andre skal bare skjønne deres behov, uansett hvor ulogisk det er Anonymkode: 3777c...511 Dette er som jeg skulle skrevet det selv. Umulig å forholde seg til. Endret 7. desember 2021 av Polyester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #57 Del Skrevet 7. desember 2021 Polyester skrev (8 minutter siden): KG-spesifikt: Ekle gravid-tråder i et enormt volum om tiss og blod og klokkeslett som om det liksom har noe å si. Unødvendig og ingen som bryr seg. Irriterende hvordan de tror alle bryr seg. Ellers i livet: Når jeg blir misforstått. Dette er som jeg skulle skrevet det selv. Umulig å forholde seg til. Det er dagbøker.. Anonymkode: 55577...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. desember 2021 #58 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dagbøker.. Anonymkode: 55577...476 Det er jo ikke det når tittelen på tråden er "setteblødninger etter klokka fire??" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #59 Del Skrevet 7. desember 2021 Polyester skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke det når tittelen på tråden er "setteblødninger etter klokka fire??" Folk spør om råd. Det forum delen er til Anonymkode: 55577...476 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #60 Del Skrevet 7. desember 2021 Mannssjåvinister, folk som nekter å forholde seg til fakta og behandlere i psykiatrien uten evne til profesjonalitet. Anonymkode: 71406...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå