Gå til innhold

Hvis en venn fjerner deg på sosiale medier og legger deg til etter noen måneder, godtar du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 18.49):

Jeg har en venn som har fjernet meg. Dette var etter en misforståelse, men som resulterte i at vedkommende plutselig kuttet all kontakt. Jeg ble beskyldt og faktisk sviktet. Har senere blitt lagt til på some, men er usikker på hva jeg skal gjøre? Jeg er litt konfliktsky av meg, dvs jeg har ingen behov for å ta et oppgjør med andre. Hvis folk trekker seg unna, går jeg heller videre i livet...

Har ikke lyst til å legge til personen og late som ingenting. Samtidig er det over et år siden, jeg bryr meg ikke lenger uansett. 

Anonymkode: 4ff6d...c76

Nei, hadde gitt beskjed om at man likevel kan prates på tlf og messenger uten å være venn på fb. Facebook er ikke hele livet liksom, men noen ser på det som rene henrettelsen av å ikke få være venn på fb. Jeg tenker at de som ikke tar kontakt ellers, kun er ute etter å snoke. Så jeg godtar ikke. 

Anonymkode: 6f1b5...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, en fjernet meg og jeg ble veldig lei meg, når han la meg til igjen trykket jeg avslå, blir ikke å snakke med han igjen. 

Anonymkode: 5290c...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...