Gå til innhold

Kvinner som bygger muskler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trish skrev (Akkurat nå):

Ja de vil jo da selvfølgelig være sterkere enn vanlige menn som ikke trener i slik skala som de gjør.

I 90% av tilfellene vil en vanlig mann som har trent i 4 mnd være sterkere enn en jente som har trent i 3 år.

Anonymkode: c3586...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChadMcChadson
7 minutter siden, Trish said:

Ja de vil jo da selvfølgelig være sterkere enn vanlige menn som ikke trener i slik skala som de gjør.

Selvfølgelig. Men når du ser tiktok med damer som løfter små vekter og skriver teksten: "when you have the feminine urge to lift more than men", så skjønner man fort at det er vrangforestillinger som herjer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChadMcChadson skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig. Men når du ser tiktok med damer som løfter små vekter og skriver teksten: "when you have the feminine urge to lift more than men", så skjønner man fort at det er vrangforestillinger som herjer 😂

Ja de burde selvfølgelig ta i bruk større vekter 

Hvor mange kg er små vekter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChadMcChadson
55 minutter siden, Trish said:

Ja de burde selvfølgelig ta i bruk større vekter 

Hvor mange kg er små vekter?

 

Nuvel, det hele var ganske absurd å se damene løfte langt mindre enn det menn klarer i samme øvelser. Og samtidig fremstille seg som om de kommer til å klare å løfte mer enn menn. Det skjer ikke uansett hva for menn vil uansett nå et høyere tall og kunne løfte mer enn kvinner. Gitt mannen også trener. Det var mest vrangforestillignene jeg reagerte på, ikke det at de prøvde å løfte så mye de kunne.

Ingenting galt med små vekter. Alle må begynne ett sted. Er bare mentaliteten og vrangforestillingene jeg reagerer på, ikke det at de må jobbe seg oppover i antall kg på vektene. Selv så er jeg ikke den sterkeste fyren der ute, men har heller ikke noe behov for å konkurrerer med gudene veit hvem, og bevise at jeg klarer løfte mest. For i hverdagen har jeg null bruk for å være eksepsjonelt sterk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (1 time siden):

Ja de vil jo da selvfølgelig være sterkere enn vanlige menn som ikke trener i slik skala som de gjør.

Helt sant!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jeg som kvinne kjenner behov for å være like sterk som menn og venter tålmodig på et mål på hvor mye det er, (siden folk her tydeligvis vet akkurat hvor sterke kjønnene er i forhold til hverandre)*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som bygger muskler står det på denne kategorien.

Dette er ikke en meningsmåling over hva menn liker som et sjekke objekt. 

Personlig synes jeg for mye er som vanlig for mye, men respekterer en kvinne som har for mye muskler så lenge hun er fin og god på alle andre måter. Tren dere lykkelig kvinner og menn men gjør det for egen trivsel og ikke tenk på alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
miss summers skrev (På 23.11.2021 den 11.40):

Nei, det blir fortsatt hos deg. Kjøper ikke det der. Ingen av de damene ser ut som menn. 

Jo de er særdeles mandige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...