Gå til innhold

Kvinner som bygger muskler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Peonjenta said:

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

Haha, du har en snever definisjon av hva som skiller kjønnene.

Skjønner ikke hvorfor en må trykke ned andres kropper. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (56 minutter siden):

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

Jeg ser også ut som en av disse , nr 2 fra venstre har ganske lik fysikk som meg.

Og jeg har virkelig aldri vært i nærheten av å se ut som en mann, har fått et par kommentarer på rygg og biceps, men det kommer fra usikre mannfolk som liker timeglassformede og frodige damer. 

Med sommerkjole og solbrun kropp, vil jeg ALDRI komme til å se maskulin ut. 

Synes du feks Treningsfrue og Funkygine ser maskuline ut? 

Anonymkode: 1415e...9d9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ser også ut som en av disse , nr 2 fra venstre har ganske lik fysikk som meg.

Og jeg har virkelig aldri vært i nærheten av å se ut som en mann, har fått et par kommentarer på rygg og biceps, men det kommer fra usikre mannfolk som liker timeglassformede og frodige damer. 

Med sommerkjole og solbrun kropp, vil jeg ALDRI komme til å se maskulin ut. 

Synes du feks Treningsfrue og Funkygine ser maskuline ut? 

Anonymkode: 1415e...9d9

Funkygine har definitivt mannlige trekk ved kroppen ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fantastisk fint og det står stor respekt av det. Slik som de første bildene er konkurranseform og ikke slik man ser ut 24/7, men jeg synes også det er kult. Liker sterke damer!

Anonymkode: 43fe4...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hun der bruker nok steroider er jeg redd... og etter min smak blir det for mye muskler, og jeg synes ikke det er pent - uavhengig av kjønn. 

Jeg foretrekker naturlige kvinnekropper med muskler og litt fett på kroppen, dvs naturlige former. F.eks. bildet under synes jeg viser flotte damekropper. 

sterk-102.jpg

Anonymkode: 9bec6...db2

Er det bare meg eller har de veldig korte bein? 

Anonymkode: 305aa...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Den poseringen der er så ufattelig overbrukt og stygg. 

Anonymkode: 1d0d4...443

Hvordan poserer du da??????

Anonymkode: a4938...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (5 timer siden):

Funkygine har definitivt mannlige trekk ved kroppen ja. 

Hvor da? 

 

72777794.jpg

Anonymkode: 1415e...9d9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor da? 

 

72777794.jpg

Anonymkode: 1415e...9d9

Armene og spesielt skuldrene er ikke veldig feminine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (6 timer siden):

Funkygine har definitivt mannlige trekk ved kroppen ja. 

Mannlige trekk!? Vennligst forklar! 

At en kvinne har veltrent kropp med synlige muskler gjør ikke kroppens hennes mannlig av den grunn. Jeg vil heller si hun fremhever formene sine :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (3 timer siden):

Mannlige trekk!? Vennligst forklar! 

At en kvinne har veltrent kropp med synlige muskler gjør ikke kroppens hennes mannlig av den grunn. Jeg vil heller si hun fremhever formene sine :)

Hva de mannlige trekkene er har jeg skrevet så mange ganger nå så dere får heller gå tilbake å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i 2021, snart 2022. De fleste damer ønsker å ha en sterk kropp med synlige muskler. Ikke så mye som hun første da, men gjerne definert .

Anonymkode: 9bec6...db2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi lever i 2021, snart 2022. De fleste damer ønsker å ha en sterk kropp med synlige muskler. Ikke så mye som hun første da, men gjerne definert .

Anonymkode: 9bec6...db2

Hmmm, det tviler jeg på egentlig. At de fleste kvinner vil ha definerte muskler. De kvinnene jeg kjenner har ikke definerte muskler, og har absolutt ikke inntrykk av at de ønsker det heller:) Men kanskje jeg/vi er for gamle😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (17 timer siden):

Hmmm, det tviler jeg på egentlig. At de fleste kvinner vil ha definerte muskler. De kvinnene jeg kjenner har ikke definerte muskler, og har absolutt ikke inntrykk av at de ønsker det heller:) Men kanskje jeg/vi er for gamle😁

hva menes med definerte og synlige muskler? Det er jo neppe som kroppen i først innlegg! Jeg trente (helt vanlig styrke) 3 ganger i uken før. Fikk synlige magemuskler og definerte overarmer. Lignet på kroppen til hun med tatoveringene. Og jeg kjenner mange som vil se slik ut. Bodybuildermuskler og 6 pack synes jeg verken ser bra ut på menn eller kvinner. Men litt definerte muskler er bare fint! Styrke er utrolig viktig å trene for kvinner. 

Anonymkode: ddb46...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det som gjør at noen kvinner bla. de 4 kvinnene over i bikini utvikler mer mandig og markert større hake/kjeveparti?  Er det dop eller får kvinner det som overtrener seg det uansett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 23.11.2021 den 11.39):

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

Kan ikke folk bare få se ut som de gjør, og gjøre hva de vil med kroppen sin? Må alle se like ut? Du vet ikke om en dame med muskler er feminin eller maskulin bare ut i fra hvordan hun ser ut. Og om hun er maskulin, hvorfor er det galt? Alle kvinner kan ikke se ut som og være akkurat som deg. 

Anonymkode: 3d2db...75e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 22.11.2021 den 23.48):

Ja, når lår,skuldre, armer og hender blir så store så mister kvinner mye feminitet. 

Uenig her da, syns de her er ultra feminine, men sterke ja helt sikkert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ligget med hun, jeg. Tenk den megaklitten hun har da. 

Anonymkode: ea991...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...