Gå til innhold

Kvinner som bygger muskler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ganske rått synes jeg. Vet at mange ikke liker det, men jeg synes det er kult med litt store og definerte muskler.De bryter med normen og gir blaffen hva andre mener.

 

 

 

 

2949BC9A-73EA-4FA3-81EE-CCD4577DEDD5.jpeg

4071F04C-11E9-4A96-AB89-4F551E903BFD.jpeg

Anonymkode: 2d5ed...b02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun der bruker nok steroider er jeg redd... og etter min smak blir det for mye muskler, og jeg synes ikke det er pent - uavhengig av kjønn. 

Jeg foretrekker naturlige kvinnekropper med muskler og litt fett på kroppen, dvs naturlige former. F.eks. bildet under synes jeg viser flotte damekropper. 

sterk-102.jpg

Anonymkode: 9bec6...db2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun der bruker nok steroider er jeg redd... og etter min smak blir det for mye muskler, og jeg synes ikke det er pent - uavhengig av kjønn. 

Jeg foretrekker naturlige kvinnekropper med muskler og litt fett på kroppen, dvs naturlige former. F.eks. bildet under synes jeg viser flotte damekropper. 

sterk-102.jpg

Anonymkode: 9bec6...db2

Syns disse også var mandige. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (2 minutter siden):

Syns disse også var mandige. 

"Mandige"......

......

 

 

 

 

 

Ok.

Anonymkode: 130c2...0d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Mandige"......

......

 

 

 

 

 

Ok.

Anonymkode: 130c2...0d3

Ja, når lår,skuldre, armer og hender blir så store så mister kvinner mye feminitet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Peonjenta said:

Syns disse også var mandige. 

Gad. Slike begrep hører ikke hjemme i dagens samfunn. En veltrent sunn kropp er nettopp det.

I tillegg trener de ikke for å tilfredsstille gamle oppfatninger av hvordan kvinner skal være.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun der bruker nok steroider er jeg redd... og etter min smak blir det for mye muskler, og jeg synes ikke det er pent - uavhengig av kjønn. 

Jeg foretrekker naturlige kvinnekropper med muskler og litt fett på kroppen, dvs naturlige former. F.eks. bildet under synes jeg viser flotte damekropper. 

sterk-102.jpg

Anonymkode: 9bec6...db2

Den poseringen der er så ufattelig overbrukt og stygg. 

Anonymkode: 1d0d4...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (13 minutter siden):

Syns disse også var mandige. 

Enig. Det blir for maskulint, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ikke peiling. Styrketrening med tunge vekter gir hos 90% av kvinner kun mer definisjon, og for å i det hele tatt få det så må du være konsistent, løfte tungt,  og jobbe med kostholdet også. Hos de få prosentene av kvinner som blir store av vektløfting (ref bildene) er det nesten alltid snakk om stereoider eller å ha sjeldne genetiske anlegg for å bli stor som feks Marit Bjørgen. 

Anonymkode: d1961...cc8

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (8 timer siden):

Gad. Slike begrep hører ikke hjemme i dagens samfunn. En veltrent sunn kropp er nettopp det.

I tillegg trener de ikke for å tilfredsstille gamle oppfatninger av hvordan kvinner skal være.

Helt enig. Skikkelig deprimerende å være kvinne som bryter med disse oppfatningene. Føler oss lite kvinnelige og det blir ikke bedre av slik nedsnakking :(

Anonymkode: 52661...29c

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Skikkelig deprimerende å være kvinne som bryter med disse oppfatningene. Føler oss lite kvinnelige og det blir ikke bedre av slik nedsnakking :(

Anonymkode: 52661...29c

I tillegg skjønner ikke folk hvor utrolig mye arbeid som ligger bak kroppen til kvinnene som poserer samlet. Det er flere år med rett trening, kosthold og mye søvn. 

Datet en styrkeløfter som var norgesmester innen sin vektklasse. Om hun gikk inn for å kutte en stund samt poserte, så var hun vesentlig mer veltrent enn meg. Helt fantastisk vakker uten klær, og fy faen som hun eide kjolene hun gikk i. Man går jo ikke rundt og flekser hele tiden, så man ser mer konturene av en veltrent rygg, armer, nakke - og den rumpa.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det øverste ikke var så pent, men litt kult likevel. Men de under er jo ikke den jevne kvinnen i gata, det er fitnessdamer utenom konkurransesesong. Men de er veldig fine, synes jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig imponert over alle, uansett kjønn, som har den typen disiplin som kreves for å få en slik kropp!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt muskler er bare pent, men de to øverste eksemplene blir alt for mye for min del. Og det har ikke noe med kjønn å gjøre, synes det er like stygt på menn som på damer. Kunne aldri tenkt meg å sett ut som en slik muskelbunt selv (er mann). 

Anonymkode: 71437...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovis Fenja skrev (2 timer siden):

Synes det øverste ikke var så pent, men litt kult likevel. Men de under er jo ikke den jevne kvinnen i gata, det er fitnessdamer utenom konkurransesesong. Men de er veldig fine, synes jeg!

Helt enig med deg😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun der bruker nok steroider er jeg redd... og etter min smak blir det for mye muskler, og jeg synes ikke det er pent - uavhengig av kjønn. 

Jeg foretrekker naturlige kvinnekropper med muskler og litt fett på kroppen, dvs naturlige former. F.eks. bildet under synes jeg viser flotte damekropper. 

sterk-102.jpg

Anonymkode: 9bec6...db2

Dette er jo helt vanlige normale kvinner. Å kalle dette "mandig" lyser misunnelse eller tilsvarende, lang vei. Ta dere sammen! Syns også disse kvinnene har mindre definerte kropper enn hva jeg ser daglig på trening. 

Jeg er en sånn kvinne, som trener med konkrete mål, spiser med konkrete mål og det er livsstilen min. Jeg har definert overkropp, men har en liten ramme totalt sett. Finnes ingenting mandig ved min kropp. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt muskler er bare pent, men de to øverste eksemplene blir alt for mye for min del. Og det har ikke noe med kjønn å gjøre, synes det er like stygt på menn som på damer. Kunne aldri tenkt meg å sett ut som en slik muskelbunt selv (er mann). 

Anonymkode: 71437...38b

Det øverste bildet i det første eksempelet er jo en flex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 minutt siden):

Dette er jo helt vanlige normale kvinner. Å kalle dette "mandig" lyser misunnelse eller tilsvarende, lang vei. Ta dere sammen! Syns også disse kvinnene har mindre definerte kropper enn hva jeg ser daglig på trening. 

Jeg er en sånn kvinne, som trener med konkrete mål, spiser med konkrete mål og det er livsstilen min. Jeg har definert overkropp, men har en liten ramme totalt sett. Finnes ingenting mandig ved min kropp. 

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

Nei, det blir fortsatt hos deg. Kjøper ikke det der. Ingen av de damene ser ut som menn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...