Gå til innhold

Trine Grung

Stargaze

Anbefalte innlegg

Littlewoman skrev (På 21.4.2022 den 7.04):

Nei da så, sikker skilde mao. Det jeg fikk kritikk for tidligere, hørt av noen osv. Så den kjøpes visst nok ikke her inne

Her inne?

Inne på KåGe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine begynte tidlig med blogg men ellers har jeg ikke helt fått med meg hva hun har levd av alle disse årene. Blogg var ikke innbringende mens hun var på høyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 5.5.2022 den 2.21):

Trine begynte tidlig med blogg men ellers har jeg ikke helt fått med meg hva hun har levd av alle disse årene. Blogg var ikke innbringende mens hun var på høyden. 

Husker hun som programleder i P3 «Poprush», det må ha vært i siste halvdel av 90 tallet fra 95/96 ish??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
GulleGull skrev (På 8.5.2022 den 14.21):

Husker hun som programleder i P3 «Poprush», det må ha vært i siste halvdel av 90 tallet fra 95/96 ish??

Jepp, hun har mer som bare falt ned fra høyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (På 21.4.2022 den 7.04):

Nei da så, sikker skilde mao. Det jeg fikk kritikk for tidligere, hørt av noen osv. Så den kjøpes visst nok ikke her inne

Skrev ikke «hørt av noen» skrev vet basert på familie med tilknytning (til firmaet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver hun å lokke golk inn på nettkurs.. Siste på Insta. Hun tror nokt folk flest har nettkompetanse som for 15 år siden. Og skjønner kanskje ikke at akkurat de tingene der kan man lære ved et kjapt google søk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (17 timer siden):

Nå prøver hun å lokke golk inn på nettkurs.. Siste på Insta. Hun tror nokt folk flest har nettkompetanse som for 15 år siden. Og skjønner kanskje ikke at akkurat de tingene der kan man lære ved et kjapt google søk

Måtte inn å se siden du skrev det. En må ikke være ufin bare for å være det for jeg synes hun oppriktig ønsket å lære andre noe. Pluss hun spurte og utifra prosentene der så var det mange fler som ikke visste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...