Gå til innhold

Trine Grung


Stargaze

Anbefalte innlegg

På tide å friske opp med litt Trine Grung.

Hun er med i serien  «Vi som styrte internettet» på VGTV og påstår at hun aldri har brydd seg om klikk. Det er løgn. 
 

Denne tråden ligger i Rampelys arkiv. For de som ikke har fått med så mye om denne dama

https://forum.kvinneguiden.no/forum/285-rampelyset-arkiv/

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (2 timer siden):

På tide å friske opp med litt Trine Grung.

Hun er med i serien  «Vi som styrte internettet» på VGTV og påstår at hun aldri har brydd seg om klikk. Det er løgn. 
 

Denne tråden ligger i Rampelys arkiv. For de som ikke har fått med så mye om denne dama

https://forum.kvinneguiden.no/forum/285-rampelyset-arkiv/

Digger Linnea i den serien. Hun er så bra! Mulig jeg misforstod hun Trine jeg for jeg forstod det sånn at hun ikke levde av klikkene som Anna gjorde. Anna ble jo betalt for mediehus pr klikk….de blogger jo for klikk men er noe annet å få betalt pr klikk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung jobber med direktesalg nå. Pusher omega 3 på folk. Jeg synes hun er helt uspiselig.  Hun er med i et nettverk som ligner mye på pyramide hvor et fåtall tjener godt mens de resterende 99% tjener svært lite. Det er jo lureri men det er jo det hun er kjent for.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig pyramide, kjenner folk som driver med zinzino og det er pyramide. Man må betale en viss sum i mnd for å drive med det og kjøpe Ting for en viss sum for å få lov til å drive med det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (4 timer siden):

Det er skikkelig pyramide, kjenner folk som driver med zinzino og det er pyramide. Man må betale en viss sum i mnd for å drive med det og kjøpe Ting for en viss sum for å få lov til å drive med det. 

Det stemmer. Og hun har endelig funnet en måte å tjene greit med liten arbeidsinnsats. På bekostning av å lure venner, familie og bekjente inn i et selskap som kun er ute etter å verve flere medlemmer. De samlingene de har er rene vekkelsesmøter. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Det stemmer. Og hun har endelig funnet en måte å tjene greit med liten arbeidsinnsats. På bekostning av å lure venner, familie og bekjente inn i et selskap som kun er ute etter å verve flere medlemmer. De samlingene de har er rene vekkelsesmøter. 

Jeg kan mye om det dessverre da et familiemedlem ble invitert til å høre forretningsidé om zinzino. Da var det mer kaffe og olje. Familiemedlemmet ville prøve seg på det og det var mer utgifter enn det man tjente på det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (6 timer siden):

Jeg kan mye om det dessverre da et familiemedlem ble invitert til å høre forretningsidé om zinzino. Da var det mer kaffe og olje. Familiemedlemmet ville prøve seg på det og det var mer utgifter enn det man tjente på det. 

Jeg gikk inn og leste om det jeg. Ser ut som vanlig forretningspyramide og helt lovlig. Zinzano eller hva de het er medlem av direktesalgsforbundet så jeg og da er det helt lovlig. Pluss jeg leste at de må ikke kjøpe noe produkt selv for å være med, helt gratis med egen nettbutikk. Sikkert cowboyer i denne bransjen også, som alle andre, som sier mye rart. Bare greit å ha fakta på det rene synes jeg. 
 

Jeg så også at hvis en skal kunne leve av det må en faktisk sørge for at andre evner å leve av det, ergo hjelpe andre til vekst. Pyramide som i spillpyramide er ulovlig, dette er ikke det jamfør direktesalgsforbundet sine sider. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (1 time siden):

Jeg gikk inn og leste om det jeg. Ser ut som vanlig forretningspyramide og helt lovlig. Zinzano eller hva de het er medlem av direktesalgsforbundet så jeg og da er det helt lovlig. Pluss jeg leste at de må ikke kjøpe noe produkt selv for å være med, helt gratis med egen nettbutikk. Sikkert cowboyer i denne bransjen også, som alle andre, som sier mye rart. Bare greit å ha fakta på det rene synes jeg. 
 

Jeg så også at hvis en skal kunne leve av det må en faktisk sørge for at andre evner å leve av det, ergo hjelpe andre til vekst. Pyramide som i spillpyramide er ulovlig, dette er ikke det jamfør direktesalgsforbundet sine sider. 

Da har de gjort det om, for når familiemedlemmet hos meg så måtte den enten kjøpe kaffemaskin eller olje og ha et abonnement i mnd for å være i spillet, det betalte seg selv når man fikk så mange kunder og uplinere under seg. Vet at zinzino har gjort om mye de siste par åra fordi de tapte seg veldig i forhold til forever living.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (5 timer siden):

Jeg gikk inn og leste om det jeg. Ser ut som vanlig forretningspyramide og helt lovlig. Zinzano eller hva de het er medlem av direktesalgsforbundet så jeg og da er det helt lovlig. Pluss jeg leste at de må ikke kjøpe noe produkt selv for å være med, helt gratis med egen nettbutikk. Sikkert cowboyer i denne bransjen også, som alle andre, som sier mye rart. Bare greit å ha fakta på det rene synes jeg. 
 

Jeg så også at hvis en skal kunne leve av det må en faktisk sørge for at andre evner å leve av det, ergo hjelpe andre til vekst. Pyramide som i spillpyramide er ulovlig, dette er ikke det jamfør direktesalgsforbundet sine sider. 

Dette er jo bare tull. Selv om de er medlemmer av direktesalgforbubdet er jo ikke det ensbetydende med at det er stuerent. Det er f.eks allment kjent i miljøet at de testene de tae av blodet ditt bare er tull. Jeg kjenner mange som har blitt lokket inn i dette. Det er 100% likt som en pyramide. Hvis du mener noe annet så ønsker jeg gjerne å høre din forklaring på dette.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (11 minutter siden):

Dette er jo bare tull. Selv om de er medlemmer av direktesalgforbubdet er jo ikke det ensbetydende med at det er stuerent. Det er f.eks allment kjent i miljøet at de testene de tae av blodet ditt bare er tull. Jeg kjenner mange som har blitt lokket inn i dette. Det er 100% likt som en pyramide. Hvis du mener noe annet så ønsker jeg gjerne å høre din forklaring på dette.

Sant det du sier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (4 timer siden):

Dette er jo bare tull. Selv om de er medlemmer av direktesalgforbubdet er jo ikke det ensbetydende med at det er stuerent. Det er f.eks allment kjent i miljøet at de testene de tae av blodet ditt bare er tull. Jeg kjenner mange som har blitt lokket inn i dette. Det er 100% likt som en pyramide. Hvis du mener noe annet så ønsker jeg gjerne å høre din forklaring på dette.

Hva er tull? Direktesalgsforbundet er en meget seriøs aktør. Hva legger du i pyramide?
Dette er provisjonsalg av produkt, helt lovlig, og testene leser jeg gjennomføres av vitas som er et av landets største labber. Vil bare lære jeg siden du sier alt er tull

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (13 timer siden):

Hva er tull? Direktesalgsforbundet er en meget seriøs aktør. Hva legger du i pyramide?
Dette er provisjonsalg av produkt, helt lovlig, og testene leser jeg gjennomføres av vitas som er et av landets største labber. Vil bare lære jeg siden du sier alt er tull

De testene de har er tilpasset når du tar de. Det er flere som har gjennomskuet dette. Den første testen viser alltid at du har for lite omega 3 mens den neste du tar viser alltid at nivået har gått opp, selv om du ikke har tatt omega 3🙈 Så gjennomskubart at det er skremmende at så mange blir lurt av dette. Man ser ofte at det er de som ikke har jobb eller leter etter andre lettvinte måter å ha en inntekt på som lar seg lokke med dette. Og dette ER pyramide. De øverste tjener mer jo mer de under seg tjener. Du kan da vel ikke nekte for dette?🙈😅

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (38 minutter siden):

De testene de har er tilpasset når du tar de. Det er flere som har gjennomskuet dette. Den første testen viser alltid at du har for lite omega 3 mens den neste du tar viser alltid at nivået har gått opp, selv om du ikke har tatt omega 3🙈 Så gjennomskubart at det er skremmende at så mange blir lurt av dette. Man ser ofte at det er de som ikke har jobb eller leter etter andre lettvinte måter å ha en inntekt på som lar seg lokke med dette. Og dette ER pyramide. De øverste tjener mer jo mer de under seg tjener. Du kan da vel ikke nekte for dette?🙈😅

Jeg nekte? Det er du som sier du kan dette og påstår. Jeg bare bare spør jeg. I alle business tjener jo ledere på toppen mer og siden du var så påståelig så satte jeg meg ned i går sammen m en venninne som har jobbet 15 år i direktesalgsbransjen og så igjennom dette selskapet. Min venninne jobber i et annet .

Du påstår dette med blodtestene. At de lurer m dem. Jeg sjekket nøye hvordan de gjennomføre og ringte faktisk ei som min venninne kjenner som jobber i selskapet. Hvordan skulle de kunne lure m testene mener du når alle er anonyme og kun indentifiseres m en strek kode? Vitas aner ikke om det er test en eller to så derfor må du neste forklare det siden du vet det.

Min venninne som lever av dette forklarte meg nøye modellen og bekrefter det jeg leste. Hvis hun ikke hjelper andre med å lykkes tjener hun ikke fem øre. Er det handler ikke om å bare få med folk. Hvis de som blir med ikke selger et produkt så tjener hun ikke noe på dem, ergo hun MÅ lære dem opp og hjelpe dem igang. 

Såklart finnes det dårlige ledere i slike selskap som i alle andre, som ikke kan å lede andre og de lykkes ikke heller i denne bransjen. Og da er det lett å si en ikke tjente noe på det. En må faktisk jobb, hjelpe teamet og jobbe sammen med andre for å lykkes.

Jeg lastet også ned bonusplanen til fire av selskapene som er direktesalgsselskap og det er samme hos dem alle. Du tjener ikke fem øre på å få med andre hvis du ikke lærer dem hvordan de skal jobbe. Både Tupperware, Mary Kay etc, alle har det sånn. Blir en leder som evner å hjelpe andre igang så tjener en provisjon på deres salg. Ergo vanlig forretningspyramide. Eller provisjonsdrevet salg. Alle fire bonusplaner viser dette. 

Endret av Littlewoman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Littlewoman skrev (22 minutter siden):

Jeg nekte? Det er du som sier du kan dette og påstår. Jeg bare bare spør jeg. I alle business tjener jo ledere på toppen mer og siden du var så påståelig så satte jeg meg ned i går sammen m en venninne som har jobbet 15 år i direktesalgsbransjen og så igjennom dette selskapet. Min venninne jobber i et annet .

Du påstår dette med blodtestene. At de lurer m dem. Jeg sjekket nøye hvordan de gjennomføre og ringte faktisk ei som min venninne kjenner som jobber i selskapet. Hvordan skulle de kunne lure m testene mener du når alle er anonyme og kun indentifiseres m en strek kode? Vitas aner ikke om det er test en eller to så derfor må du neste forklare det siden du vet det.

Min venninne som lever av dette forklarte meg nøye modellen og bekrefter det jeg leste. Hvis hun ikke hjelper andre med å lykkes tjener hun ikke fem øre. Er det handler ikke om å bare få med folk. Hvis de som blir med ikke selger et produkt så tjener hun ikke noe på dem, ergo hun MÅ lære dem opp og hjelpe dem igang. 

Såklart finnes det dårlige ledere i slike selskap som i alle andre, som ikke kan å lede andre og de lykkes ikke heller i denne bransjen. Og da er det lett å si en ikke tjente noe på det. En må faktisk jobb, hjelpe teamet og jobbe sammen med andre for å lykkes.

Jeg lastet også ned bonusplanen til fire av selskapene som er direktesalgsselskap og det er samme hos dem alle. Du tjener ikke fem øre på å få med andre hvis du ikke lærer dem hvordan de skal jobbe. Både Tupperware, Mary Kay etc, alle har det sånn. Blir en leder som evner å hjelpe andre igang så tjener en provisjon på deres salg. Ergo vanlig forretningspyramide. Eller provisjonsdrevet salg. Alle fire bonusplaner viser dette. 

Fint at du engasjerer deg i dette. Dette handler jo ikke bare om at man må ha flinke «ansatte» under seg. Dette handler jo om at jo flere man verver inn jo met tjener man. Det er veldig gjennomskubart at du jobber med dette firmaet. Og din «venninne», vel jeg tror ikke jeg skal si noe mer om det😅 Det er kun de som jobbet mee dette som nekter for at dette er bydt opp som en pyramide. Alle andre ser det. Og innerst inne så tenker jeg at du også vet det😉Det er bare trist hvor mange som blir lurt med på dette. Kjøp omega 3 på butikken, like bra eller kanskje bedre og til en mye mer rimelig pris. Og så slipper du å få et abbonnement tredd ned over halsen din som man sliter for å komme ut av.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (8 minutter siden):

Fint at du engasjerer deg i dette. Dette handler jo ikke bare om at man må ha flinke «ansatte» under seg. Dette handler jo om at jo flere man verver inn jo met tjener man. Det er veldig gjennomskubart at du jobber med dette firmaet. Og din «venninne», vel jeg tror ikke jeg skal si noe mer om det😅 Det er kun de som jobbet mee dette som nekter for at dette er bydt opp som en pyramide. Alle andre ser det. Og innerst inne så tenker jeg at du også vet det😉Det er bare trist hvor mange som blir lurt med på dette. Kjøp omega 3 på butikken, like bra eller kanskje bedre og til en mye mer rimelig pris. Og så slipper du å få et abbonnement tredd ned over halsen din som man sliter for å komme ut av.

Jeg jobber ikke m dette. For en nedlatende diskusjonsform.

Det jeg mener er at når en påstår noe så bør en ha fakta korrekte. Ikke bare si jeg hørte det via noen jeg kjenner. 

Jeg sjekket dette ene og alene fordi argumentasjonene dine faller til grunn. Du henviser ikke til noe eller forklarer hvordan du kan si det m testene f eks. Så jeg ble genuint interessert. 
 

og forklar hva folk lures med? De tjener jo penger hvis de selger så hva er de lurt med på? Du påstår uten å forklare og jeg blir nysgjerrig. KUN det. 

Endret av Littlewoman
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Littlewoman skrev (4 timer siden):

Jeg nekte? Det er du som sier du kan dette og påstår. Jeg bare bare spør jeg. I alle business tjener jo ledere på toppen mer og siden du var så påståelig så satte jeg meg ned i går sammen m en venninne som har jobbet 15 år i direktesalgsbransjen og så igjennom dette selskapet. Min venninne jobber i et annet .

Du påstår dette med blodtestene. At de lurer m dem. Jeg sjekket nøye hvordan de gjennomføre og ringte faktisk ei som min venninne kjenner som jobber i selskapet. Hvordan skulle de kunne lure m testene mener du når alle er anonyme og kun indentifiseres m en strek kode? Vitas aner ikke om det er test en eller to så derfor må du neste forklare det siden du vet det.

Min venninne som lever av dette forklarte meg nøye modellen og bekrefter det jeg leste. Hvis hun ikke hjelper andre med å lykkes tjener hun ikke fem øre. Er det handler ikke om å bare få med folk. Hvis de som blir med ikke selger et produkt så tjener hun ikke noe på dem, ergo hun MÅ lære dem opp og hjelpe dem igang. 

Såklart finnes det dårlige ledere i slike selskap som i alle andre, som ikke kan å lede andre og de lykkes ikke heller i denne bransjen. Og da er det lett å si en ikke tjente noe på det. En må faktisk jobb, hjelpe teamet og jobbe sammen med andre for å lykkes.

Jeg lastet også ned bonusplanen til fire av selskapene som er direktesalgsselskap og det er samme hos dem alle. Du tjener ikke fem øre på å få med andre hvis du ikke lærer dem hvordan de skal jobbe. Både Tupperware, Mary Kay etc, alle har det sånn. Blir en leder som evner å hjelpe andre igang så tjener en provisjon på deres salg. Ergo vanlig forretningspyramide. Eller provisjonsdrevet salg. Alle fire bonusplaner viser dette. 

Voldsom til interesse og forsvar for selskapet da..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selskapet bygger på nettsverkssalg som Oriflame, Mary Kay, Forever Living etc

Toppene tjener fett på at fotfolket selger. bare å google de norske eierne. de gnir seg i hendene

 

Felles for disse er at de prøver å selge inn produktene som unike. Mangler man Omega 3 holder det lenge med tran. At det er puttet olivenolje i ZInzino produktet er eneste forskjellen, men ikke godt nok dokumentert om det har noen effekt.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (5 timer siden):

Jeg nekte? Det er du som sier du kan dette og påstår. Jeg bare bare spør jeg. I alle business tjener jo ledere på toppen mer og siden du var så påståelig så satte jeg meg ned i går sammen m en venninne som har jobbet 15 år i direktesalgsbransjen og så igjennom dette selskapet. Min venninne jobber i et annet .

Du påstår dette med blodtestene. At de lurer m dem. Jeg sjekket nøye hvordan de gjennomføre og ringte faktisk ei som min venninne kjenner som jobber i selskapet. Hvordan skulle de kunne lure m testene mener du når alle er anonyme og kun indentifiseres m en strek kode? Vitas aner ikke om det er test en eller to så derfor må du neste forklare det siden du vet det.

Min venninne som lever av dette forklarte meg nøye modellen og bekrefter det jeg leste. Hvis hun ikke hjelper andre med å lykkes tjener hun ikke fem øre. Er det handler ikke om å bare få med folk. Hvis de som blir med ikke selger et produkt så tjener hun ikke noe på dem, ergo hun MÅ lære dem opp og hjelpe dem igang. 

Såklart finnes det dårlige ledere i slike selskap som i alle andre, som ikke kan å lede andre og de lykkes ikke heller i denne bransjen. Og da er det lett å si en ikke tjente noe på det. En må faktisk jobb, hjelpe teamet og jobbe sammen med andre for å lykkes.

Jeg lastet også ned bonusplanen til fire av selskapene som er direktesalgsselskap og det er samme hos dem alle. Du tjener ikke fem øre på å få med andre hvis du ikke lærer dem hvordan de skal jobbe. Både Tupperware, Mary Kay etc, alle har det sånn. Blir en leder som evner å hjelpe andre igang så tjener en provisjon på deres salg. Ergo vanlig forretningspyramide. Eller provisjonsdrevet salg. Alle fire bonusplaner viser dette. 

I vanlige bedrifter tjener de på toppen mer, men alle har en fast inntekt. Der er ikke noen som blir pushet til å bruke mye penger på produkter fordi det skal være en investering, og så sitter man igjen i minus. De aller aller fleste som blir med i MLMs går i minus. 

Og hadde det handlet om å hjelpe andre til å lykkes så hadde ikke alle MLM selskap kastet seg over de med dårligst forutsetninger fra før. Jeg har stort nettverk, og kunne sånn sett sikkert ha gjort det bra i MLM. Men jeg setter pris på folk jeg kjenner, og har ingen ønske om å utnytte dem eller bruke vår relasjon for å pushe dem til å kjøpe ting de ikke ville kjøpt ellers. Jeg kjenner folk som driver med MLM, og det er mye mas og guilting. Jeg har overhørt opplærings-samtaler hvor de lærer bort å lure folk (ikke si hvorfor man egentlig inviterer, eller hva det egentlig handler om). Og det er jo dette som er så irriterende. Å få melding eller telefon fra en gammel bekjent, og finne ut langt inne i samtalen at de egentlig tar kontakt med alle de noen gang har møtt fordi de har begynt i et mlm og skal bli rik. Eller bli invitert på det du tror er en hyggelig samling med kollegaer/venner og så er det suprise - et salgsmøte der du omtrent har kastet bort tiden til folk om uvitende deg ikke blir med etter mye overtalelser. 

Jeg blir så sinna når det er de jeg kjenner som trenger nettverket sitt mest som har lettest for å gå i denne fella. Folka du er litt venner med mest fordi du synes litt synd på dem. Og så skal de pushes til å irritere sine nære og kjente med pushy halvskjult markedsføring. Disse har null forutsetninger for å lykkes, og mye å tape. Og de som har vervet dem har ikke ofret det en tanke. 

Neste gang de inviterer kollegaene på en kaffe hjemme hos seg er det kanskje ingen som dukker opp, fordi de følte seg lurt sist. 

 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...