Gå til innhold

Har du som mann opplevd at kvinner har vært sexistiske mot deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ikke an for en mann og oppleve dette, siden det er bare menn som er sexistiske. 

Anonymkode: 4f6ae...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går ikke an for en mann og oppleve dette, siden det er bare menn som er sexistiske. 

Anonymkode: 4f6ae...7ba

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har opplevd kvinner som har tatt meg "der nede", bitt meg i brystvortene, stukket fingrene sine i munnen min, stukket hånden sin i bukselommen min og begynt å "lete". Uten invitasjon, naturligvis. 

Anonymkode: b2ac5...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 16.38):

Fortell...

Anonymkode: 081eb...3fa

Opplevd det flere ganger opp gjennom livet, fra de subtile verbale  forsøkene, de over SoMe og de som er direkte aggressive. 

Plager ikke meg, tvert imot. Synes en flørt er godt for sjela og litt oppmerksomhet er ikke å forakte. 

Lever forøvrig etter at sexpress er et frynsegoder, og det bør det være mer av. 

Anonymkode: 78e53...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnelige kollegaer kalle bedre viten mansplaining, uten at det ble tatt tak i. Kvinnelige kollegaer som sår tvil om at det er like vilkår på arbeidsplassen og at menn er favorisert fordi vi er menn. Tilfeldige kvinner på byen som har ønsket å få lift på ryggen min fordi de har brukket en hel. Jenter/kvinner som har fått reise på spesialkursing og konferanser fordi de er kvinner, både i arbeid og i grunnskolen. Generelt mye forskjellsbehandling i kvinners favør, og mye syt om forskjellsbehandling som ikke stemmer av kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Opplevd det flere ganger opp gjennom livet, fra de subtile verbale  forsøkene, de over SoMe og de som er direkte aggressive. 

Plager ikke meg, tvert imot. Synes en flørt er godt for sjela og litt oppmerksomhet er ikke å forakte. 

Lever forøvrig etter at sexpress er et frynsegoder, og det bør det være mer av. 

Anonymkode: 78e53...9ee

Sexisme betyr kjønnsdiskrimering, ikke flørting.

Anonymkode: 07d3a...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uten tvil. Det kan ramses i fleng. Fått jobb uten å være kvalifisert fordi hun var kvinne. Burde blitt straffet på samme jobben, men det skjedde ikke en dritt, men en liten tabbe fra meg. Det skal straffes. 

Anonymkode: 3ace4...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, har opplevd kvinner som har tatt meg "der nede", bitt meg i brystvortene, stukket fingrene sine i munnen min, stukket hånden sin i bukselommen min og begynt å "lete". Uten invitasjon, naturligvis. 

Anonymkode: b2ac5...66c

Er det sexistisk? Tror ikke du vet hva det er. 

Anonymkode: 21243...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (8 timer siden):

Ja men gidder ikke lage noe brukerråd fil deg TS.

Gi oss tips da! 😆

Anonymkode: 25d07...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 17.51):

Ja, har opplevd kvinner som har tatt meg "der nede", bitt meg i brystvortene, stukket fingrene sine i munnen min, stukket hånden sin i bukselommen min og begynt å "lete". Uten invitasjon, naturligvis. 

Anonymkode: b2ac5...66c

Tror jeg ikke noe på. Er nok bare i din fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Tror jeg ikke noe på. Er nok bare i din fantasi.

Her ser vi hvorfor menn vegrer seg til å snakke om problemer de har,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...