AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #121 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ut i fra din logikk så har menn internalisert mannshat. Bak enhver mann som hater en kvinne står det en kald og/eller selvopptatt kvinne. Mødre har et ansvar her. Anonymkode: f2c62...213 Ja, det kan godt hende at noen menn har, men ikke alle. Det er jo noen menn som blir selvutslettende opptatt av kvinners rettigheter. En manns relasjon til sin mor er viktig for hvordan han forholde seg til kvinner, ja. Anonymkode: f4f6d...4ad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #122 Skrevet 30. november 2021 On 11/20/2021 at 4:20 PM, AnonymBruker said: Hater ikke kvinner, men de vil aldri ha meg. Helt umulig å få fitte hvis man ikke er chad. Har prøvd i årevis, men blir aldri noe på meg. Å ha jobb, bolig og være en hyggelig mann er ikke nok. Hvor lenge skal det vare?.. Anonymkode: 6367b...ce1 "få fitte"......."chad" .........sukk, jeg tror du har hjernevasket deg selv på nettet. Øv deg på å prate normalt med folk (alle, ikke bare unge damer), tren, få et sunt kosthold, kle deg voksent, rydd rommet ditt og tenk gjennom hvordan andre ser deg. Det skal ofte ikke så mye til før du blir aktuell for flere kvinner. Anonymkode: caf6b...f6e 1
Pippi Lotta Skrevet 30. november 2021 #123 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lite spørsmål på slutten. Tror du ikke situasjonen ville vært snudd om kvinner var det fysiske overlegne kjønnet? Anonymkode: 518bd...402 Godt spørsmål! Nå er det vel vanligere med vold mellom med en det er med vold mellom kvinner? Det er vell også vanligere med grov vold mot barn fra menn end det er med grov vold mot barn fra kvinner. Så selv i situasjoner hvor kvinner ikke er underlegne så er de jo mindre voldelige end menn i de samme situasjonene (om man ser på statistikken, snaker ikke om enkeltindivider her). Men jeg tror mye av dette skyldes kultur, så tar man med den påvirkningen det ville hat på kulturen om styrkeforholda ble endret så tror jeg det er mulig situasjonen hadde vært snudd. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #124 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 16.20): Hater ikke kvinner, men de vil aldri ha meg. Helt umulig å få fitte hvis man ikke er chad. Har prøvd i årevis, men blir aldri noe på meg. Å ha jobb, bolig og være en hyggelig mann er ikke nok. Hvor lenge skal det vare?.. Anonymkode: 6367b...ce1 Er man hyggelig når man sier "jeg vil ha fitte?" Anonymkode: 2e8ee...388 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #125 Skrevet 30. november 2021 Pippi Lotta skrev (14 minutter siden): Nå er det heldigvis ikke slik språket fungerer! Det er nettopp sånn språket fungerer. Anonymkode: 482f9...cca 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #126 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nettopp sånn språket fungerer. Anonymkode: 482f9...cca På tide å ro seg inn mot land igjen nå. Anonymkode: 61e26...d9f
umAxa Skrevet 30. november 2021 #127 Skrevet 30. november 2021 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke, jeg. Har ingen fasit. Blir bare så JÆVLA TRØTT OG LEI OG TRIST av at så mange jenter og kvinner mishandles og voldtas og drepes (hovedsakelig av menn). Det er forjævlig og sykt deprimerende, synes du ikke? Hvis det ikke er kvinnehat, hva er det da? Hvorfor gjør så mange menn dette mot kvinner og jenter? Anonymkode: f4f6d...4ad Jo absolutt! Jeg tror jeg ikke har flagget for mer drap, mer voldtekt, mer mishandling her i verden. Jeg er faktisk i mot alt det! Jeg tror også at veien for å løse dette samfunnsproblemet går ofte litt dypere enn å si lett salgbare utsagn om kvinnehat på boks. Men 0a9 konkluderer at menn er bare født/opplært slik fra tidlig alder. Kan stemme, men jeg vil gjerne høre en forklaring på hvorfor i så fall det stemmer; for det må ha en produktiv funksjon i samfunnet å hate kvinner om dette er noe alle menn gjør enten bevisst eller instinktivt. Om alle menn er kvinnehatere, er vi ikke så veldig flink til å hate kvinner; vi beskytter dere tross alt. Hvis du liker ubehagelige sannheter, der har du en 👆 EDIT: Hvor er mine manerer, jeg glemte å svare på ditt spørsmål: Quote Hvorfor gjør så mange menn dette mot kvinner og jenter? Du finner mange menn som gjør dette (mishandling, vold, voldtekt) mot kvinner fordi vi er (beklager for språket) jævlig mange personer på jordkloden, og det er alltid en klovn som finner sine forvrengte unnskyldninger for å begå vold. Se for deg alle mennene Norge er voldelige mot kvinner. Det gjelder alle mennene her på KG, alle dine mannlige familiemedlemmer og kolleger, (din) 12 åringen som sitter hjemme og spiller Fortnite, og til og med gutte spedbarn. I denne fortellingen vil det si at i Norge blir det da 2 700 000 menn som begår vold, og la oss si at vi er skikkelig kvinnehatere og vi gjør dette daglig. Det er utvilsomt mange menn og det produseres daglig 2,7 millioner anmeldelser og artikler som skrives og fordømmer dette. Nyhetene vil aldri stoppe, og det florere av nye poster på KG hvert sekund. Det er fortsatt bare 0.06% av alle menn i hele verden som utøver vold mot kvinner. Selvsagt er tallene tatt totalt ute av sammenheng, og hva det faktiske tallet er; er alltid for høyt. En voldtekt/drap er en for mye. Dessverre er vi ikke i Paradis med evig fred, så det beste vi kan gjøre er å navigere livene våre på best mulig måte og ta forehåndsregler. Uansett hvor godt vi oppdrar våre sønner til å oppføre seg bedre, vil man alltid ha noen som allikevel ender opp med å ikke bli bedre. Med så mange som vi er, vil den andelen være "mange". Jeg skal røpe meg selv å si at jeg har en mening som er det motsatte av 0a9; Fleste menn er ikke kvinnehatere. Vi nærmer oss ikke en gang 51% av menn en gang for at det skal kalles for en majoritet av menn. Jeg kan forklare hvorfor jeg tror dette, men beviset ligger hos deg eller 0a9 som kaller dere selv for sannheten. Endret 30. november 2021 av umAxa 1
Pippi Lotta Skrevet 30. november 2021 #128 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nettopp sånn språket fungerer. Anonymkode: 482f9...cca Hvorfor bruker vi så mye tid og penger på å lagge ordbøker, om de ikke betyr noe?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #129 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kvinner er jo i mange tilfeller like jævlige mot menn. Og kvinner er jævlige kvinner imellom. Noen menn mangler empati, det betyr ikke at alle menn hater kvinner eller at de enkeltmennene som voldtar hater kvinner. Dette er bare mennesket. Lite spørsmål på slutten. Tror du ikke situasjonen ville vært snudd om kvinner var det fysiske overlegne kjønnet? Anonymkode: 518bd...402 Er de faktisk like jævlige? Det er jo ikke i nærheten av like mange kvinner som voldtar og dreper menn. Psykisk vold kan kvinner også drive med, men fysisk og seksuell vold i langt mindre grad. Jeg aner ikke om situasjonen hadde vært motsatt om kvinner var fysisk overlegne. Kanskje mindre vold, om alt annet var uendret. Anonymkode: f4f6d...4ad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #130 Skrevet 30. november 2021 umAxa skrev (1 minutt siden): Jo absolutt! Jeg tror jeg ikke har flagget for mer drap, mer voldtekt, mer mishandling her i verden. Jeg er faktisk i mot alt det! Jeg tror også at veien for å løse dette samfunnsproblemet går ofte litt dypere enn å si lett salgbare utsagn om kvinnehat på boks. Men 0a9 konkluderer at menn er bare født/opplært slik fra tidlig alder. Kan stemme, men jeg vil gjerne høre en forklaring på hvorfor i så fall det stemmer; for det må ha en produktiv funksjon i samfunnet å hate kvinner om dette er noe alle menn gjør enten bevisst eller instinktivt. Om alle menn er kvinnehatere, er vi ikke så veldig flink til å hate kvinner; vi beskytter dere tross alt. Hvis du liker ubehagelige sannheter, der har du en. Han mener det visstnok deter mødrene som implementerer kvinnehatet i menn! Men istedetfor å stille menn til ansvar så er det disse fordømrade kvinnfolka som oppdrar barna, ofte alene, sin skyld! #Mannelogikk! Anonymkode: 61e26...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #131 Skrevet 30. november 2021 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Hvorfor bruker vi så mye tid og penger på å lagge ordbøker, om de ikke betyr noe? De beskriver ord, de definerer ikke ord. Som med alt annet vil det være feil og unøyaktigheter. Eller bare at den som skriver dem ikke er helt oppdatert. Ta feks en 150 år gammel ordbok og sammenlign ordene i den med en helt ny. Anonymkode: 482f9...cca
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #132 Skrevet 30. november 2021 2 minutter siden, umAxa said: Jo absolutt! Jeg tror jeg ikke har flagget for mer drap, mer voldtekt, mer mishandling her i verden. Jeg er faktisk i mot alt det! Jeg tror også at veien for å løse dette samfunnsproblemet går ofte litt dypere enn å si lett salgbare utsagn om kvinnehat på boks. Men 0a9 konkluderer at menn er bare født/opplært slik fra tidlig alder. Kan stemme, men jeg vil gjerne høre en forklaring på hvorfor i så fall det stemmer; for det må ha en produktiv funksjon i samfunnet å hate kvinner om dette er noe alle menn gjør enten bevisst eller instinktivt. Om alle menn er kvinnehatere, er vi ikke så veldig flink til å hate kvinner; vi beskytter dere tross alt. Hvis du liker ubehagelige sannheter, der har du en. 👏 Anonymkode: 660fe...1e7
umAxa Skrevet 30. november 2021 #133 Skrevet 30. november 2021 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker said: Han mener det visstnok deter mødrene som implementerer kvinnehatet i menn! Men istedetfor å stille menn til ansvar så er det disse fordømrade kvinnfolka som oppdrar barna, ofte alene, sin skyld! #Mannelogikk! Anonymkode: 61e26...d9f Meh, du får 0/10 om dette er å prøver å representere meg på noe som helst riktig. #prøvigjen Edit: My bad, du refererte til han/hun jeg refererte til også 😂 Endret 30. november 2021 av umAxa
Pippi Lotta Skrevet 30. november 2021 #134 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De beskriver ord, de definerer ikke ord. Som med alt annet vil det være feil og unøyaktigheter. Eller bare at den som skriver dem ikke er helt oppdatert. Ta feks en 150 år gammel ordbok og sammenlign ordene i den med en helt ny. Anonymkode: 482f9...cca Jeg beklager og si det men jeg tror ordboka er mer oppdatert på hva ord betyr end hva en anonym bruker på KG er. Spesielt når denne anonyme brukeren ikke har noen andre kilder og vise til end en undersøkelse som ikke undersøker hva det aktuelle ordet betyr.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #135 Skrevet 30. november 2021 umAxa skrev (17 minutter siden): Meh, du får 0/10 om dette er å prøver å representere meg på noe som helst riktig. #prøvigjen Jeg refererte selvsagt til brukeren du nevnte. Anonymkode: 61e26...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #136 Skrevet 30. november 2021 umAxa skrev (7 minutter siden): Jo absolutt! Jeg tror jeg ikke har flagget for mer drap, mer voldtekt, mer mishandling her i verden. Jeg er faktisk i mot alt det! Jeg tror også at veien for å løse dette samfunnsproblemet går ofte litt dypere enn å si lett salgbare utsagn om kvinnehat på boks. Men 0a9 konkluderer at menn er bare født/opplært slik fra tidlig alder. Kan stemme, men jeg vil gjerne høre en forklaring på hvorfor i så fall det stemmer; for det må ha en produktiv funksjon i samfunnet å hate kvinner om dette er noe alle menn gjør enten bevisst eller instinktivt. Om alle menn er kvinnehatere, er vi ikke så veldig flink til å hate kvinner; vi beskytter dere tross alt. Hvis du liker ubehagelige sannheter, der har du en. Kontroll kanskje? Tror ikke det er alle holdninger og fenomener i samfunnet som har noen god og hensiktsmessig grunn bak seg. Uansett, det er noe galt med måten vi oppdrar gutter på når det er såpass utbredt med vold mot kvinner. Og sikkert hvordan vi oppdrar jenter også. Hvordan beskytter menn kvinner? Mot andre menn? Anonymkode: f4f6d...4ad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #138 Skrevet 30. november 2021 Pippi Lotta skrev (36 minutter siden): Jeg beklager og si det men jeg tror ordboka er mer oppdatert på hva ord betyr end hva en anonym bruker på KG er. Spesielt når denne anonyme brukeren ikke har noen andre kilder og vise til end en undersøkelse som ikke undersøker hva det aktuelle ordet betyr. Ehhh burde visst bedre enn å forvente at logisk tankegang skulle bære frukter i en diskusjon med feminister... Anonymkode: 482f9...cca 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #139 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 16.30): Feil. Flest kvinner hater menn. Sikkert fordi de går ut på dato mye tidligere enn menn. Gamle og sinte kjærringer.. Mens menn på 50-60 år får knulla 20åringer hvis de ser bra ut og har en bra jobb. Anonymkode: 1ba0a...891 *kremt* Men hvor mange gjør egentlig det...? En av 8000? En og annen 60 år gammel Hollywood eller rockestjerne bare Gamlinger har normalt IKKE draget på 20-åringer. Anonymkode: 5c6a0...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #140 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ehhh burde visst bedre enn å forvente at logisk tankegang skulle bære frukter i en diskusjon med feminister... Anonymkode: 482f9...cca Hvis du vil omdefinere ordet får du sende inn en kommentar til snl, du kan jo forsøke med dette: «Hvis det var det var det ordet betyr så hadde ikke 80% av kvinner ikke vært kvinner da det ville innebære at 80% var mot likestilling, noe som må ansees som absurd.» Anonymkode: 61e26...d9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå