Gå til innhold

Mann med kvinnelige venner uten at det er noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

Samboeren min har ikke så mange venner, og to av de han har er damer han har møtt gjennom jobben. Dette plager meg litt, for selv om jeg stoler på han så vet man aldri hvilke intensjoner damene har med han og jeg blir litt paranoid. Jeg har møtt de begge to og vi har vært på aktiviteter sammen med de og familiene deres. Begge to er gift, den ene på alder med samboeren min og den andre rundt ti år eldre. Samboeren min har god kontakt med begge to og føler han kan snakke med venninnene sine om alt, og det er kanskje noe av problemet for meg at jeg føler det blir feil at han åpner seg for de for det er jeg som er samboer med han og ikke de. Dette til tross for at jeg selv har gode venner jeg snakker åpent med. Har snakket med han om at jeg er sjalu, at jeg ikke kan for at jeg føler det slik og at det ikke er noe gøy men han prøver å berolige meg og sier det er meg han vil ha og at han aldri ville gjort noe mer med de. 

Anonymkode: 5ff72...142

kommer ann på situasjonen, som oftest er situasjonen med vennskap mellom menn og kvinner basert på at mannen er intr i henne, som oftest, ikke alltid.

menn har ingen intensjoner å være venner med kvinnfolk når de kan være venner med andre menn. i dette tilfellet ville det kommet helt ann på. hvordan er de to damene ? pen ? bra kropp? digg rumpe ? store pupper ?

Anonymkode: ce5b7...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når det gjelder jobb-venner så kan en absolutt være gode venner uten noe mer. Folk en jobber mye med blir jo liksom ens andre familie. Det er folk en er med mer enn venner og også gjerne mer en familie. En har ofte felles historie, minner og felles interesse. Men man kan absolutt være både kollegaer og venner uten noen mer tiltrekning enn det, det er iallfall min erfaring. Men vi kjenner jo ikke mannen din, så vanskelig å vite. Men jeg syns jo det er trist om dette er en mann som syns det er vanskelig å skape vennskap og relasjoner om han skal miste de relasjonene han faktisk har, og at hans eneste relasjon da blir til deg. Vi lufter ofte privatlivet vårt med både menn og kvinner på jobb, for min del er det faktisk av og til nyttig å få en mann sin meining om ting.. men ville prøvd å snakket sammen og komt til et kompromiss - for slik det er nå, må det være vondt for begge. Lykke til.

Anonymkode: d0e73...955

Hvis en kjæreste skulle ha «luftet» private temaer som omhandler meg, på jobb, med det motsatte kjønn! Så hadde jeg blitt fly forbanna for å si det mildt.

 

Jeg tror også det er forskjell på menn og kvinner. Kvinner kan være venn med både menn og kvinner, og de er naive som tror menn også kan være det.

Menn blir som regel venn med kvinner fordi de er intr i noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Stor forskjell på å ha kvinnelige venner, og kvinner han har prøvd seg på og fortsatt flørter med og kommenterer på bildene til 

Anonymkode: 2368e...362

For hvis han har prøvd seg, flørter eller kommenterer på bilder, så er det enbetydende med at han vil noe mer mener du? Ikke bare normalt hyggelig?

Anonymkode: 40d5b...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...