Kakaoen Skrevet 14. august 2022 #1161 Del Skrevet 14. august 2022 tørkestativ skrev (2 minutter siden): Renselsen ja… det er ikke et bind men en bleie ja! Følte meg veldig sexy med den i nettingtrusa😂 måtte bruke de bleiene alle 3 dagene på barsel, og sorry tmi, men dag 2 etter fødsel så «fødte» jeg en koagel som var større enn enn tennisball. Husker jeg ringte på jordmor og måtte spørre hva i helsikken dette her var😂 jamen, høres vel ut som en fin plan med en til om 3 år?🤭😂😂 😂😂😂😂 Det er sykt ekkelt med de koagelene! Følte doen var full av blodigler etter jeg hadde vært der 🙈 Husker jeg fikk sjokk med førstemann da jeg dusja to timer etter han var født. Hele gulvet i dusjen ble jo blodrødt 🙈 Så jo mye værre ut enn det var da, men jeg holdt på å svime av av det synet😂 Her skal det ingen flere babyer!! Var jo rett før jeg ble sterilisert under denne fødselen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 17. august 2022 #1162 Del Skrevet 17. august 2022 Hei hvordan går det med dere damer? Jeg har ikke blitt satt igang ennå heldigvis. Er i uke 38+4 nå og har blitt syk😩hoster, vondt i halsen, snørr og føler meg elendig. I tillegg ligger jeg hele natten å klør på hele kroppen. Sover 2-3 timer eller ingenting. Kynnere, vann i beina og hetetokter. Denne varmen tar livet av meg snart. Ønsker meg snø egentlig. Så da er jeg vel nesten i ferd med å klikke her🤪😂nei da jeg holder vel ut litt til. Baby er estimert til 3700 nå, så da blir det nok igangsettelse snart hvis hun ikke velger å komme ut selv. Skal på sykehuset igjen på torsdag for en ny sjekk, og da blir jeg kanskje strippet😯hjelpes meg. Håper det setter igang noe da🤞Gleder meg til å bli ferdig nå. Har dere forresten prøvd å hoste kraftig når dere er høygravide? Hehe her hjemme ler de av meg når de skjønner at jeg faktisk tisser på meg litt😂morsomt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 18. august 2022 #1163 Del Skrevet 18. august 2022 Da kom frøkna her i går kveld helt av seg selv. Styrtfødsel og ble hentet i ambulanse. Fødte 3 minutter etter at jeg kom på sykehuset på ambulansebåren. 3 minutter med fra jeg presset til hun var ute😅det var veldig vondt. Hadde rier i 1 time og 40 minutter😅men de var heftige. Hun veide 4190 og var 51 lang 😀 nå skal vi snart hjem fra sykehuset. Det blir deilig å komme hjem. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 18. august 2022 #1164 Del Skrevet 18. august 2022 Lilletrille79 skrev (1 time siden): Da kom frøkna her i går kveld helt av seg selv. Styrtfødsel og ble hentet i ambulanse. Fødte 3 minutter etter at jeg kom på sykehuset på ambulansebåren. 3 minutter med fra jeg presset til hun var ute😅det var veldig vondt. Hadde rier i 1 time og 40 minutter😅men de var heftige. Hun veide 4190 og var 51 lang 😀 nå skal vi snart hjem fra sykehuset. Det blir deilig å komme hjem. Wow det må ha vært heftig! Gratulerer så mye💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 19. august 2022 #1165 Del Skrevet 19. august 2022 Lilletrille79 skrev (22 timer siden): Da kom frøkna her i går kveld helt av seg selv. Styrtfødsel og ble hentet i ambulanse. Fødte 3 minutter etter at jeg kom på sykehuset på ambulansebåren. 3 minutter med fra jeg presset til hun var ute😅det var veldig vondt. Hadde rier i 1 time og 40 minutter😅men de var heftige. Hun veide 4190 og var 51 lang 😀 nå skal vi snart hjem fra sykehuset. Det blir deilig å komme hjem. Oi!! Gratulerer med lille ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2022 #1166 Del Skrevet 19. august 2022 Lilletrille79 skrev (På 18.8.2022 den 10.40): Da kom frøkna her i går kveld helt av seg selv. Styrtfødsel og ble hentet i ambulanse. Fødte 3 minutter etter at jeg kom på sykehuset på ambulansebåren. 3 minutter med fra jeg presset til hun var ute😅det var veldig vondt. Hadde rier i 1 time og 40 minutter😅men de var heftige. Hun veide 4190 og var 51 lang 😀 nå skal vi snart hjem fra sykehuset. Det blir deilig å komme hjem. Wow for en heftig opplevelse!! Hadde du noen forvarsel på at det kom til å gå så fort? Godt du rakk sykehuset da. Gratulerer så mye med lillesøster ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 19. august 2022 #1167 Del Skrevet 19. august 2022 I dag er baby 4 uker og vi har hatt våre 2 første søvnløse netter🙈 det er så mye kaving, «sutring», pressing og fjerting i halvsøvne at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre.. det er det samme på dagen, men alt føles jo 100 ganger tyngre på natta når man vil sove litt😅 i tillegg sliter vi med matingen da hun kaver og presser så voldsomt at melka ofte bare renner ut av munnen… tar bort flaska for å gi henne pause men da blir hun irritert og begynner å gråte masse… prøvd forskjellige flasker så det er ikke det som er problemet. Mistenker at det er luft i magen som er synderen men har bestilt time til manuellterapeut over helga bare for å utelukke at det er låsninger eller andre ting som plager henne❤️Noen av dere erfarne mammaer her inne som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2022 #1168 Del Skrevet 19. august 2022 tørkestativ skrev (9 minutter siden): I dag er baby 4 uker og vi har hatt våre 2 første søvnløse netter🙈 det er så mye kaving, «sutring», pressing og fjerting i halvsøvne at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre.. det er det samme på dagen, men alt føles jo 100 ganger tyngre på natta når man vil sove litt😅 i tillegg sliter vi med matingen da hun kaver og presser så voldsomt at melka ofte bare renner ut av munnen… tar bort flaska for å gi henne pause men da blir hun irritert og begynner å gråte masse… prøvd forskjellige flasker så det er ikke det som er problemet. Mistenker at det er luft i magen som er synderen men har bestilt time til manuellterapeut over helga bare for å utelukke at det er låsninger eller andre ting som plager henne❤️Noen av dere erfarne mammaer her inne som har opplevd lignende? For det første.. dette med kavete baby er utrolig slitsomt! Det er det lov å kjenne på ❤️ Jeg synes dette er det værste med å ha mme baby. For de får så lett vondt i magen, og det er så frustrerende når man ikke kan hjelpe de så lett. Han her får 50/50 mme og morsmelk. Men styrer veldig med bæsjen. Helt til jeg slang en dæsj med malt ekstrakt i melka. Da tømte han hele ryggen noen timer etterpå 😂 Så har du prøvd malt? Hvilken mme bruker dere? Om du har brukt samme hele tiden kan det hjelpe for noen å bytte merke. Her søker han etter bryst/mat når han har vondt. Det er veldig vanlig. Tar ho smokken? Har dere prøvd langsom flaskemating? Dette visste ikke jeg eksisterte da jeg hadde forrige baby 😂🙈 Men det hjelper så han her ikke spiser så fort, og må passe på at han raper etter hvert måltid. Som heller ikke er like lett. Veldig lurt å sjekke for låsninger! Hadde min til kiropraktor i går bare for en sjekk. Er fort gjort at de kjenner på noe, og fysio på helsestasjonen synes jeg er elendig på å finne ut av det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 19. august 2022 #1169 Del Skrevet 19. august 2022 Kakaoen skrev (2 timer siden): For det første.. dette med kavete baby er utrolig slitsomt! Det er det lov å kjenne på ❤️ Jeg synes dette er det værste med å ha mme baby. For de får så lett vondt i magen, og det er så frustrerende når man ikke kan hjelpe de så lett. Han her får 50/50 mme og morsmelk. Men styrer veldig med bæsjen. Helt til jeg slang en dæsj med malt ekstrakt i melka. Da tømte han hele ryggen noen timer etterpå 😂 Så har du prøvd malt? Hvilken mme bruker dere? Om du har brukt samme hele tiden kan det hjelpe for noen å bytte merke. Her søker han etter bryst/mat når han har vondt. Det er veldig vanlig. Tar ho smokken? Har dere prøvd langsom flaskemating? Dette visste ikke jeg eksisterte da jeg hadde forrige baby 😂🙈 Men det hjelper så han her ikke spiser så fort, og må passe på at han raper etter hvert måltid. Som heller ikke er like lett. Veldig lurt å sjekke for låsninger! Hadde min til kiropraktor i går bare for en sjekk. Er fort gjort at de kjenner på noe, og fysio på helsestasjonen synes jeg er elendig på å finne ut av det 🙈 Ja det er slitsomt!😴 jeg hadde ikke forventet at babytiden var en dans på roser akkurat, men føler meg så hjelpeløs når jeg ikke klarer å roe henne.. min fikk også 50/50 mme og morsmelk i 2 uker ca, men så mistet jeg melken så nå er det bare mme. Begynte med nan, men byttet til hipp da jeg hørte at den var mildere for magen. Og magen ble mye bedre på hipp enn på nan altså! Og malt har vi brukt helt siden vi startet med mme. 2 t-skjeer til dagen har vi funnet ut hjelper henne å bæsje regelmessig i hvertfall😅 vi bruker både smokk og langsom flaskemating ja. Så vet liksom ikke helt hva annet jeg kan gjøre… begynte med minifom dråper også, og det hjelper henne å få ut mye luft. Derav fjerting hele dagen og natten regner jeg med😂 kaving og bæring og byssing kan jeg leve med, men gruer meg til hvert måltid☹️ Nesten så jeg håper manuellterapeuten finner noe som lett kan fikses så hun kan få det bedre. Hadde din noen låsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2022 #1170 Del Skrevet 19. august 2022 tørkestativ skrev (8 timer siden): Ja det er slitsomt!😴 jeg hadde ikke forventet at babytiden var en dans på roser akkurat, men føler meg så hjelpeløs når jeg ikke klarer å roe henne.. min fikk også 50/50 mme og morsmelk i 2 uker ca, men så mistet jeg melken så nå er det bare mme. Begynte med nan, men byttet til hipp da jeg hørte at den var mildere for magen. Og magen ble mye bedre på hipp enn på nan altså! Og malt har vi brukt helt siden vi startet med mme. 2 t-skjeer til dagen har vi funnet ut hjelper henne å bæsje regelmessig i hvertfall😅 vi bruker både smokk og langsom flaskemating ja. Så vet liksom ikke helt hva annet jeg kan gjøre… begynte med minifom dråper også, og det hjelper henne å få ut mye luft. Derav fjerting hele dagen og natten regner jeg med😂 kaving og bæring og byssing kan jeg leve med, men gruer meg til hvert måltid☹️ Nesten så jeg håper manuellterapeuten finner noe som lett kan fikses så hun kan få det bedre. Hadde din noen låsninger? Dere har prøvd masse ser jeg. Skulle gjerne hatt flere råd, men dessverre. 😩 Så du hadde spurt på gravid forumet også? Hvordan går det med dere nå? Har du fått ho til å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 20. august 2022 #1171 Del Skrevet 20. august 2022 Kakaoen skrev (16 timer siden): Wow for en heftig opplevelse!! Hadde du noen forvarsel på at det kom til å gå så fort? Godt du rakk sykehuset da. Gratulerer så mye med lillesøster ❤️ Tusen takk❤️Jeg hadde sterke kynnere på natten og dagen så jeg tenkte at det var i ferd med å modnes🤪 plutselig kom det rier og de hadde to minutters mellomrom. Ringte føden og de sa jeg måtte komme. Så gikk vannet med masse blod og misfarging så da måtte vi jo forte oss litt. Svigermor ringte ambulanse og de kjørte med blålys hele veien😊kan skryte av det da😅 hadde pressrier som jeg måtte prøve å holde igjen. Ikke lett det da. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 20. august 2022 #1172 Del Skrevet 20. august 2022 Kakaoen skrev (9 timer siden): Dere har prøvd masse ser jeg. Skulle gjerne hatt flere råd, men dessverre. 😩 Så du hadde spurt på gravid forumet også? Hvordan går det med dere nå? Har du fått ho til å spise? Ja stemmer det. Vi endte på legevakten i går kveld dessverre… etter hele dagen med minimalt matinntak og svarene i gravid forumet ble jeg redd for dehydrering. Fikk beskjed om stor pågang men at vi ble prioritert. Satt 2,5 time å ventet med vrælende baby før vi fikk komme inn🤯 legen fant ingenting og sa at det eneste som kunne passe var kolikk… noe som er bullshit. Blir så oppgitt. Hun har absolutt ikke kolikk. Ingen symptomer passer utenom magevondt…. Ble sendt hjem med beskjed om å mate lite men ofte og ta kontakt med fastlegen hvis det ikke ble bedre… når jeg kom hjem leste jeg om refluks og stille refluks og det er jo mye mer som passer av de symptomene! Spisevegring er jo et av hovedsymptomene🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. august 2022 #1173 Del Skrevet 20. august 2022 tørkestativ skrev (1 time siden): Ja stemmer det. Vi endte på legevakten i går kveld dessverre… etter hele dagen med minimalt matinntak og svarene i gravid forumet ble jeg redd for dehydrering. Fikk beskjed om stor pågang men at vi ble prioritert. Satt 2,5 time å ventet med vrælende baby før vi fikk komme inn🤯 legen fant ingenting og sa at det eneste som kunne passe var kolikk… noe som er bullshit. Blir så oppgitt. Hun har absolutt ikke kolikk. Ingen symptomer passer utenom magevondt…. Ble sendt hjem med beskjed om å mate lite men ofte og ta kontakt med fastlegen hvis det ikke ble bedre… når jeg kom hjem leste jeg om refluks og stille refluks og det er jo mye mer som passer av de symptomene! Spisevegring er jo et av hovedsymptomene🫣 Ååå stakkars. Legevakta er jo et helvette! Blir matt av slike leger som jobber der! Ta kontakt med HS eller legen til mandag. Min mellomste hadde reflux. Han spise greit melk, men slet når vi skulle innføre fast føde. Og han hylte en del, hvor du hørte at det var smertehyl, men ingenting hjalp for å roe han 💔 Fant ikke ut at det var reflux før han var 1 år. Har dere prøvd å mate ho med sprøyte eller kopp? Er så vondt når det blir så vanskelig. Værste med baby er at man ikke alltid skjønner hva de trenger 💔 Har alltid savnet et panel på ryggen til mine hvor man kunne lese av feilkodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 20. august 2022 #1174 Del Skrevet 20. august 2022 Kakaoen skrev (5 timer siden): Ååå stakkars. Legevakta er jo et helvette! Blir matt av slike leger som jobber der! Ta kontakt med HS eller legen til mandag. Min mellomste hadde reflux. Han spise greit melk, men slet når vi skulle innføre fast føde. Og han hylte en del, hvor du hørte at det var smertehyl, men ingenting hjalp for å roe han 💔 Fant ikke ut at det var reflux før han var 1 år. Har dere prøvd å mate ho med sprøyte eller kopp? Er så vondt når det blir så vanskelig. Værste med baby er at man ikke alltid skjønner hva de trenger 💔 Har alltid savnet et panel på ryggen til mine hvor man kunne lese av feilkodene Ja det virket ikke som han hadde spesielt god peiling på babyer altså.. har ikke prøvd sprøyte, men prøvd kopp og t-skje. Ingen av delene funka.. men på magisk vis så har hun spist godt etter vi kom hjem fra legevakten! Vet ikke hvorfor hun plutselig klarte å spise igjen🤷🏻♀️ Kaver fortsatt men det meste av melken havner i det minste der den skal, og ikke alle andre steder. Tenker å kontakte helsestasjon på mandag❤️ Skulle ønske baby kunne fortelle hva som var galt… hvordan finner de ut om det er refluks? Er det bare utfra symptomer? Jeg har reagert på at hun ofte ligger å smatter og svelger på noe når hun ligger flatt på rygg. Selv når det er en liten stund siden mat. Tenker om det er noe oppstøt/magesyre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. august 2022 #1175 Del Skrevet 20. august 2022 tørkestativ skrev (3 timer siden): Ja det virket ikke som han hadde spesielt god peiling på babyer altså.. har ikke prøvd sprøyte, men prøvd kopp og t-skje. Ingen av delene funka.. men på magisk vis så har hun spist godt etter vi kom hjem fra legevakten! Vet ikke hvorfor hun plutselig klarte å spise igjen🤷🏻♀️ Kaver fortsatt men det meste av melken havner i det minste der den skal, og ikke alle andre steder. Tenker å kontakte helsestasjon på mandag❤️ Skulle ønske baby kunne fortelle hva som var galt… hvordan finner de ut om det er refluks? Er det bare utfra symptomer? Jeg har reagert på at hun ofte ligger å smatter og svelger på noe når hun ligger flatt på rygg. Selv når det er en liten stund siden mat. Tenker om det er noe oppstøt/magesyre… Men så bra ho begynte å spise igjen. Noen ganger hjelper det med en timeout også. Spesielt dersom mamma og pappa blir litt stressa også. Som det er veldig fort å bli i en slik situasjon jeg vet ikke om de finner reflux så tidlig.. Men den smågulpingen kan min også gjøre. Spesielt om han ikke har rapt skikkelig. Om det er reflux er det vanlig at de skriker ganske mye. For det gjør vondt når magesyra kommer opp 🥺 Med min gutt så måtte vi ta PH måling av magen. Så vi var på sykehuset, ungen ble ganske bedøvd, og de la en sonde ned i magen hans. Den var festa til en måledings som de la i en liten ryggsekk han hadde på ryggen. Dette var rett før han fylte 1 år. Så måtte jeg trykke på noen knapper når han spiste og om han gråt «uten grunn» På natta vrælte han til og jeg tok tak i måleren for å trykke på knappen, da så jeg at PH målingen hadde steget. Da gikk det opp for meg hvorfor han skrek slik om natten stakkars. Skulle ønske jeg visste det 6 mnd tidligere 🙈 Høres lurt ut at du kontakter HS til mandag 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 22. august 2022 #1176 Del Skrevet 22. august 2022 Kakaoen skrev (På 20.8.2022 den 20.32): Men så bra ho begynte å spise igjen. Noen ganger hjelper det med en timeout også. Spesielt dersom mamma og pappa blir litt stressa også. Som det er veldig fort å bli i en slik situasjon jeg vet ikke om de finner reflux så tidlig.. Men den smågulpingen kan min også gjøre. Spesielt om han ikke har rapt skikkelig. Om det er reflux er det vanlig at de skriker ganske mye. For det gjør vondt når magesyra kommer opp 🥺 Med min gutt så måtte vi ta PH måling av magen. Så vi var på sykehuset, ungen ble ganske bedøvd, og de la en sonde ned i magen hans. Den var festa til en måledings som de la i en liten ryggsekk han hadde på ryggen. Dette var rett før han fylte 1 år. Så måtte jeg trykke på noen knapper når han spiste og om han gråt «uten grunn» På natta vrælte han til og jeg tok tak i måleren for å trykke på knappen, da så jeg at PH målingen hadde steget. Da gikk det opp for meg hvorfor han skrek slik om natten stakkars. Skulle ønske jeg visste det 6 mnd tidligere 🙈 Høres lurt ut at du kontakter HS til mandag 😍 Har byttet pulver fra hipp til nan sensilac og det har vært mye mindre gulping🧐 nå har hun diare da, men regner me det går seg til når magen blir vandt til det nye pulveret! Huff stakkars gutten din, det hørtes ikke godt ut! vi har vært hos manuellterapeut og han fant ingen låsninger. Mente det var magen som plaget henne. Men han var en forbanna idiot som var aller mest opptatt av hvor dårlig det var at jeg ikke ammet. Det var nemlig ikke bra med erstatning. Spurte å gravde om hvorfor, om jeg enda hadde melk osv… han var så nedlatende og følte han syns jeg var hysterisk… var så opptatt av at dette var første barnet mitt og at jeg var uerfaren. Måtte regne med gråting fra babyer! Nå er ikke hormonene helt stabilisert enda akkurat, så holdt på å gråte når jeg gikk derfra og følte meg helt udugelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. august 2022 #1177 Del Skrevet 22. august 2022 tørkestativ skrev (5 minutter siden): Har byttet pulver fra hipp til nan sensilac og det har vært mye mindre gulping🧐 nå har hun diare da, men regner me det går seg til når magen blir vandt til det nye pulveret! Huff stakkars gutten din, det hørtes ikke godt ut! vi har vært hos manuellterapeut og han fant ingen låsninger. Mente det var magen som plaget henne. Men han var en forbanna idiot som var aller mest opptatt av hvor dårlig det var at jeg ikke ammet. Det var nemlig ikke bra med erstatning. Spurte å gravde om hvorfor, om jeg enda hadde melk osv… han var så nedlatende og følte han syns jeg var hysterisk… var så opptatt av at dette var første barnet mitt og at jeg var uerfaren. Måtte regne med gråting fra babyer! Nå er ikke hormonene helt stabilisert enda akkurat, så holdt på å gråte når jeg gikk derfra og følte meg helt udugelig For det første. Aldri ta i mot slike råd fra en mann! De vet IKKE hva de snakker om! Makan.. Det er ekstremt mange som blir oppfostret på MME her i verden og det går helt fint med de! Kjenner jeg blir så provosert av folk som er så envegskjørte i tankegangen. Hadde menn kunne amme hadde mange av de gitt opp lenge før oss!! Snakke sånn til en sliten førstegangsmor! Kjenner jeg kunne klikket på dine vegne. Du er IKKE udugelig! Men jeg forstår godt at det føles slik når man får den type beskjed. Hormonene herjer lenge og det skal lite til for at man tar seg nær. Men husk at det lille trenger er mat, kjærlighet og stell. Og det gir du ho 😍 Samma f hvor maten kommer fra! Om du ikke stoler på han anbefaler jeg heller å finne en kiropraktor som er god på babyer. Ingen låsninger på minsten her, men kiro sa han var stiv i rygg og bekken. Allerede etter en behandling fikk jeg til å legge han til det ene brystet uten at han gikk i bro. Ikke at han er så god på å få ut melk av det, men men 🙈 Jeg synes du gjør en veldig godt jobb som prøver å finne ut hva som plager jenta di! ❤️ Er det som kjennetegner en god mamma❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 22. august 2022 #1178 Del Skrevet 22. august 2022 Livstegn herifra! 40+1 i dag og våkner nesten opp skuffa for hver dag jeg ikke er i fødsel 😅 Er egentlig ikke så utålmodig, men har gått med mye ubehagelige murringer, spesielt i helga, så lurer bare på når ting setter i gang for fullt. Har også hatt ekstremt mye tjukt (deilig) slim i snart ei uke og nedpress (magen synker og synker) osv, så NOE skjer jo. Føler meg både klar og ikke klar. Har fortsatt litt vann i fingre og ledd, men kan vel ellers ikke klage over formen, takknemlig for det! Sover som regel også helt greit, spesielt nå som det er blitt kjøligere. Har vært Sørlending (igjen) i 2 uker nå. Første uka gikk med til utpakking, besøk av håndverkere fra 7-15 hver dag (...), kaos. Andre uka fikk vi endelig wifi, jeg ble trøttere, tyngre (og latere?) og har ikke orket like mye rigging i heimen. Til helga får vi endelig sofa, har egentlig en del planer også så vil egentlig føde før det 😆 (mannen lager planer hver dag han haha) Veldig rart å lese om dere som har fått babyer, også er vi fortsatt noen igjen med baby på innsiden (og jeg forstår fortsatt ikke at JEG skal få en BABY?!!!?). Mamma har ikke gått over termin med noen, så begynner å bli meeeget spent! Det er jo uansett snakk om DAGER nå (holymoly). Meg og @Yrno har vel et lite kappløp 🤭 Er det flere (aktive) gravide her inne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 22. august 2022 #1179 Del Skrevet 22. august 2022 Lilletrille79 skrev (På 18.8.2022 den 10.40): Da kom frøkna her i går kveld helt av seg selv. Styrtfødsel og ble hentet i ambulanse. Fødte 3 minutter etter at jeg kom på sykehuset på ambulansebåren. 3 minutter med fra jeg presset til hun var ute😅det var veldig vondt. Hadde rier i 1 time og 40 minutter😅men de var heftige. Hun veide 4190 og var 51 lang 😀 nå skal vi snart hjem fra sykehuset. Det blir deilig å komme hjem. Gratulerer (litt) på etterskudd!!💓💓 Fødselen din hørtes jo helt vill ut! Og så ble du verken igangsatt eller sist i gruppa! Jeg forbereder meg på en laaaang fødsel 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 22. august 2022 #1180 Del Skrevet 22. august 2022 Kakaoen skrev (11 timer siden): For det første. Aldri ta i mot slike råd fra en mann! De vet IKKE hva de snakker om! Makan.. Det er ekstremt mange som blir oppfostret på MME her i verden og det går helt fint med de! Kjenner jeg blir så provosert av folk som er så envegskjørte i tankegangen. Hadde menn kunne amme hadde mange av de gitt opp lenge før oss!! Snakke sånn til en sliten førstegangsmor! Kjenner jeg kunne klikket på dine vegne. Du er IKKE udugelig! Men jeg forstår godt at det føles slik når man får den type beskjed. Hormonene herjer lenge og det skal lite til for at man tar seg nær. Men husk at det lille trenger er mat, kjærlighet og stell. Og det gir du ho 😍 Samma f hvor maten kommer fra! Om du ikke stoler på han anbefaler jeg heller å finne en kiropraktor som er god på babyer. Ingen låsninger på minsten her, men kiro sa han var stiv i rygg og bekken. Allerede etter en behandling fikk jeg til å legge han til det ene brystet uten at han gikk i bro. Ikke at han er så god på å få ut melk av det, men men 🙈 Jeg synes du gjør en veldig godt jobb som prøver å finne ut hva som plager jenta di! ❤️ Er det som kjennetegner en god mamma❤️ Takk for oppmuntrende melding❤️ Har fått det hele litt på avstand og tenker at han er en stor idiot. Han var så gammel at det så ut som han hadde en fot i graven. Tydeligvis bodd under en stein de siste tiårene🤭 men han virket flink i jobben sin som manuellterapeut så jeg stoler forsåvidt på han når han sier det ikke er låsninger😊 så bra at du har merket endring på gutten din etter bare en behandling🙌🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå