Gå til innhold

Matcher med bare dundrer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har vel stygt ansikt da, om du bare mather med dundrer. Jobb med ansiktet ditt, så kanskje penere damer og tynnere damer vil ha deg. 

Anonymkode: 8f00b...de8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bump.

Gjorde som noen av dere sa: endret profilbilde, profiltekst der jeg ga klar uttrykk for at jeg ikke ser etter ei dundre over 80 kg... og fikk to matcher til i dag, og gjett hva? Begge er dundrer!

-TS

Anonymkode: fbcdb...0a9

At du fortsatt klarer å sveipe profiler du ikke liker til høyre. Det er dessverre ingen hjelp til deg. Du får slette tinder.

Endret av wandagirl
Gjorde det snillere
  • Liker 4
Skrevet

Med tanke på at Norge har over 50% overvektige så er de vel normale de du finner... Det er faktisk veldig lite mennesker med såkalt " normal BMI" idag... Så er det rart?? Nei! 

Å kalle noen en dundre er vel noe som gjør du synker på skalaen her iallfall.. 

Og du sikter nok for høyt! Kanskje ikke du er " midt på treet" selv? Tenkt på det? 

Og da lar man være å sveipe på de man ikke liker. Jeez... Er det så vanskelig? 

Anonymkode: ef042...782

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sorry for at jeg har preferanser?

Sorry for at damene også har preferanser? 

Anonymkode: 760c4...552

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette har jeg allerede svart på.

Men hvordan jeg vet at de enten propper i seg medisiner eller spiser store mengder mat? Vel hvordan kan noen bli 100+ kg hvis de ikke gjør en av delene, eller begge for den saks skyld?

Jeg veier under det du anser å være «dundre» (80 kilo), men propper likevel i meg en haug med medisiner. Synd det gjør meg uattraktiv i dine øyne, men når det står mellom det og å leve, så må jeg nok velge det siste 🙄 Når jeg går på medisinene mine lever jeg forøvrig helt normalt, og du kan ikke se på meg eller vite at jeg er avhengig av de. Litt rar preferanse å ha, at vedkommende ikke kan gå på medisiner. Eller er medisinene bare et problem hvis de påvirker vekten? 

Du er så dobbeltmoralsk. DU må få ha preferanser, men når kvinner har preferanser og velger deg bort - da er det galt. Du vil at kvinner skal gi deg en sjanse, men du skal ikke gi kvinner en sjanse. 

Det der med dating er ikke sååååå vanskelig. Hvis du ikke finner noen som vil prøve å date deg engang, så er det fordi du ikke er så attraktiv som du tror. Det trenger ikke bare å handle om utseende, men også om personlighet og utstråling. De kvinnene du etterlyser er jo allerede ute der og dater noen andre menn. Antakelig helt vanlige menn, for så innmari mange «Brad Pitt» er det vel ikke på hverken Tinder eller noen av de andre stedene. De fleste jeg kjenner som er sammen med noen er jo helt vanlige folk som er sammen med andre helt vanlige folk. 

Det er ikke kvinner som har urealistiske standarder. Det gjelder kanskje noen få, som heller sitter hjemme enn å gå på date med noen som ikke virker perfekt ved første øyekast. Sånn som du. Mens alle vi andre er ute å dater helt normale kvinner og menn, gir folk en sjanse - noen ganger fungerer det og andre ganger ikke. 

Anonymkode: 7073d...364

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt?

Er nokre år sidan vi ynskte oss Brad Pitt altså...

No har eg ikkje tinder sjølv, men lånar veninnene mine sine av og til for å sjå. Maaaaaange menn der ute som ikkje anar korleis ta bilete av seg sjølv. Kanskje du er ein av dei, sidan du har "eit normalt utsjånad"? Eller så har du ein rar bio.

Skrevet

Hvor finner du alle disse dundrene? Omtrent alle jeg ser på Tinder er slanke.

Anonymkode: 5947e...2f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å chatte med de som ser "normalt" ut engang, siden vi ikke matcher. Virker som alle kvinner sikter altfor høyt, ser etter en kjendis og joiner nettdating med stor skepsis.

Ei dundre kan være morsom, stabil og omsorgsfull, men det er mye som er negativt med henne og, som f.eks. større utgifter til mat, medisiner, mye latskap, mer svette, litt vrient å ha sex.. og jeg tenner dessverre ikke på overvekt.

Det er jo tydeligvis du som sikter for høyt når du ikke får match med de du liker?

Anonymkode: b8cab...da9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sorry for at jeg har preferanser?

Ja og sorry for at kvinner har preferanser 🤣  du er enten ikke kjekk nok, interessant nok, høy nok, dårlig personlighet osv 

Klart du skal få ha dine preferanser, men da må du også forstå at andre også har det 🤐

Anonymkode: 504ff...eb8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Lett å slanke seg i forhold til å forbedre IQ og personlighet, det er min erfaring. 

Anonymkode: d3ed0...8d9

Det er derfor en del menn på KG hater alle forklaringer som ikke handler om utseende 🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 13.33):

Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt?

Det er litt vrient, men mister interessen og troa på norske kvinner.

Jiiiz, her er det jo du som er overfladisk, pluss at du mangler selvinnsikt. Her kaller du kvinner for "dundrer" og påstår at ANDRE er overfladiske. 

Jeg er slank, men jeg ville aldri i verden datet en mann med slike holdninger som deg!

Anonymkode: c959e...2c5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 13.45):

Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å chatte med de som ser "normalt" ut engang, siden vi ikke matcher. Virker som alle kvinner sikter altfor høyt, ser etter en kjendis og joiner nettdating med stor skepsis.

Ei dundre kan være morsom, stabil og omsorgsfull, men det er mye som er negativt med henne og, som f.eks. større utgifter til mat, medisiner, mye latskap, mer svette, litt vrient å ha sex.. og jeg tenner dessverre ikke på overvekt.

Å se "helt normal ut" kan være så mangt. 

Kanskje du er uten hake, har for stor nese, smal over skuldrene, osv. Alt dette, i tillegg til personlighet, kan være årsak til at du ikke får de damene du helst vil ha.

Husk at det er mange som vil ha de damene du helst vil ha utseendemessig, og kanskje mange av dem har et bedre enn "normalt" utseende, og i tillegg litt sjarm.

Du bør finne deg ei jente som du kan trives med i mange år, og det finner du kanskje ikke på Tinder. Henne finner du kanskje i nærmiljøet hvis du går ut og engasjerer deg litt der, eller på skole/jobb.

Prøv å være litt mer sjarmerende enn du framstår her, og prøv å vise litt mer vilje til å finne deg ei god dame for lang tid enn du framstår som her.

Anonymkode: a99a2...96c

Skrevet

Ærlig talt. Kvinner har rett til forhold og sex. Du skal bøye deg i støvet for at noen liker deg i det hele tatt. Tydeligvis er disse på ditt nivå. Så vær takknemlig for at du ikke bidrar til den dystre singelstatistikken menn maser om hele tiden. Finn din plass og hold fred.

Anonymkode: 8c4e0...ef2

Skrevet

Jeg er en av de du ikke liker da. Under 40, veier over 80kg. Ja, kroppen min er ikke den fineste det er helt greit. Men er mye med kroppen min jeg liker. Jeg har et pent ansikt og fantastiske pupper.  Jeg trener flere ganger i uka, syklet krsand- Hovden. Går masse turer og er aktiv. Har en veldig god jobb og er alenemamma. Ingen medisiner og sprenger ikke matbudsjettet. Jeg vet at jeg ikke kan plukke på øverste hylle og hat justert mine forventninger mange nok ganger at nå har jeg funnet ut at kjærlighet er ikke for meg. Har møtt flere som deg - utrolig fordomsfulle. Og det er ikke bare vekt det går på. Det at jeg har bedre jobb enn de høyere utdannelse. 
tenker det er viktig at man ser hele personen og ikke bare vekten. Vekt endrer seg igjennom hele livet. 

Anonymkode: f0ade...5bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 14.59):

Lett å slanke seg i forhold til å forbedre IQ og personlighet, det er min erfaring. 

Anonymkode: d3ed0...8d9

Ser de tjukke jentene ofte skriver det, men sjeldent jeg ser de gjøre det. Er det det de tenker når sjokoladen går inn og? Er jo lett å slanke seg bare...Det er mulig det, men jeg ser ikke at de gjør det?

Skrevet

Hva er dundre? Fem kilo for mye? Eller mener du damer med 30 kilo for mye?

Anonymkode: 0e7db...e53

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 13.25):

Sjekk opp den søteste dundra, sats på Saxenda eller Mysimba. For 1000-3000 i måneden har du en slank dame neste jul. Pluss at du utnytter forelskelsen hennes til å lokke henne på treningssenter med deg som belønning. Litt innovasjon og samskaping på kjærestefronten må du tåle, ingen grunn til å gi opp så lett. Jeg liker ikke magre menn, men fikk fetet opp en undervektig kjæreste til normalt nivå og beholdt ham i 10 år.

Anonymkode: 3d74b...f39

Dette rådet ser kanskje verre ut enn det er, men det er faktisk et godt råd. Hvis man ser bortifra disse medisinene da.

For den store majoriteten av overvektige kvinner har faktisk et dypt og inderlig ønske om å gå ned i vekt. Mye også, hvis dem er overvektig. Men ofte skorter det på kunnskap om vektnedgang og trening, rutiner, motivasjon og holdninger. 

Har du da selv god peiling på kosthold og trening, samt er en overmotiverende kar som lett kan implementere nye holdninger og rutiner, så kan du med enkle steg "hjelpe" henne ned i vekt over tid. Man påvirker hverandre, og her må du ta kontrollen. Tilslutt sitter du igjen med en kvinne som egentlig er over din liga som partner ;) 

Dessuten så er 15-30 kg overvekt ingenting å sutre over. Det ødelegger ikke skjønnheten hos en kvinne og kan derfor lett godtas slik det foreligger, men det er svært overkommelig å gjøre noe med også. Raskt kan det også gå, hvis alt ellers blir lagt til rette for det. Estimert min 0,5 og maks 1,0 kg i uka i vektnedgang, noe som vil si 4-7 måneder.

Anonymkode: c82fe...a0e

• Liker 1
Skrevet

Du matcher bare med folk du selv har likt, så se i speilet hvis du leiter etter skyld her.

Anonymkode: 18b03...427

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ærlig talt. Kvinner har rett til forhold og sex. Du skal bøye deg i støvet for at noen liker deg i det hele tatt. Tydeligvis er disse på ditt nivå. Så vær takknemlig for at du ikke bidrar til den dystre singelstatistikken menn maser om hele tiden. Finn din plass og hold fred.

Hva er greia med at INGEN damer kicka på denne misandriske kommentaren?!
Hyklerske dobbeltmoralister, tenker jeg vi sier!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er greia med at INGEN damer kicka på denne misandriske kommentaren?!
Hyklerske dobbeltmoralister, tenker jeg vi sier!!

Vi skjønte det var en spøk?

Anonymkode: 0e7db...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...