Gå til innhold

Matcher med bare dundrer

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det jeg også gjør. Bare for å få en "match" liksom. Eller bare av ren nysgjerrighet for å se hvem det er, og få den ene "like'n" fjerna.

Men jeg ser jo helt normalt ut. Normalvektig, velstelt, har fortsatt hår osv. Så hvorfor får jeg ikke matcher av kvinner som ser helt ok ut?

Har kvinner høyere standard enn menn?

Anonymkode: fbcdb...0a9

Fordi det indre ikke matcher utsiden. Hjelper ikke å være velstelt, kjekk og alt det der, når det indre ikke matcher vettu... 

Anonymkode: 11f5f...32e

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg også gjør. Bare for å få en "match" liksom. Eller bare av ren nysgjerrighet for å se hvem det er, og få den ene "like'n" fjerna.

Men jeg ser jo helt normalt ut. Normalvektig, velstelt, har fortsatt hår osv. Så hvorfor får jeg ikke matcher av kvinner som ser helt ok ut?

Har kvinner høyere standard enn menn?

Det er jo du som mener du ser helt ok ut, kanskje damer syns du er stygg - akkurat som du syns de er dundrer? Hva som er pent er jo subjektivt 

Anonymkode: 1bb8a...ee2

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt?

Brad Pitt er et skrukketroll. På tide å endre på han som argument.

• Liker 6
Skrevet

"dundrer" som du kaller dem kan og være trivelige og stabile. Kanskje du burde fikse deg selv først. Greit nok at du har preferanser. Men siden du ikke kommer noen vei, så burde du kanskje gå litt inn i deg selv først og muuuligens se om "problemet" er deg.... 

Det indre er vel viktigst. For alt du vet er "dundra" en av de smarte, trygge, omsorgsfulle og morsomme jentene. Men det finner du vel aldri ut av... 

Anonymkode: 11f5f...32e

Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å chatte med de som ser "normalt" ut engang, siden vi ikke matcher. Virker som alle kvinner sikter altfor høyt, ser etter en kjendis og joiner nettdating med stor skepsis.

Ei dundre kan være morsom, stabil og omsorgsfull, men det er mye som er negativt med henne og, som f.eks. større utgifter til mat, medisiner, mye latskap, mer svette, litt vrient å ha sex.. og jeg tenner dessverre ikke på overvekt.

Skrevet

Du fremstår lite reflektert og usympatisk. Om du tenker Tinder straffer fordi man swiper venstre så er ikke systemet noe snillere mot de som får matcher men ikke skriver eller raskt fjerner matchen. Lik bare de du liker, ikke gidd å vær han du er nå. Seriøst. 
Hadde du vært kjekkere og hatt en populær profil hadde du blitt vist til flere profiler som var sammenlignbare med din. 

• Liker 4
Skrevet

Mange av de damene du er ute etter er ikke på Tinder/Match/andre butikker 

Anonymkode: da023...569

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sjekk opp den søteste dundra, sats på Saxenda eller Mysimba. For 1000-3000 i måneden har du en slank dame neste jul. Pluss at du utnytter forelskelsen hennes til å lokke henne på treningssenter med deg som belønning. Litt innovasjon og samskaping på kjærestefronten må du tåle, ingen grunn til å gi opp så lett. Jeg liker ikke magre menn, men fikk fetet opp en undervektig kjæreste til normalt nivå og beholdt ham i 10 år.

Anonymkode: 3d74b...f39

Med forbehold om at damen selv ønsker å slanke seg. Mange store damer er fornøyde med kroppen sin :)

Anonymkode: 672f6...1c7

• Liker 2
Skrevet

Du får revurdere markedsverdien din

Måten du bruker språket på viser hva slags person du er. Du kan se så bra ut du vil, men når du ikke har personlighet til å matche, så skimmer styggheten tvers gjennom 

Vær singel til du har jobbet nok med deg selv til å fortjene noe ordentlig.  Og kanskje se litt lengre enn utseende

Anonymkode: 540c8...43d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å chatte med de som ser "normalt" ut engang, siden vi ikke matcher. Virker som alle kvinner sikter altfor høyt, ser etter en kjendis og joiner nettdating med stor skepsis.

Ei dundre kan være morsom, stabil og omsorgsfull, men det er mye som er negativt med henne og, som f.eks. større utgifter til mat, medisiner, mye latskap, mer svette, litt vrient å ha sex.. og jeg tenner dessverre ikke på overvekt.

Kanskje tinder viser deg flere av "dundrene" fordi du sveiper høyre på disse? Tinder tenker at "han der, han må like dundrer" også får du enda flere av de. 

Anonymkode: ba3c4...c3a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du må kanskje finne på noe annet da. Hva med å reise til utlandet? 

Anonymkode: d8932...26c

Skjer der da? 

Anonymkode: da023...569

Skrevet

Det er ikke nok å bare se normal ut. Du må sjekke damer på eget nivå og en overvektig dame er like normal som deg. Sannsynligheten er også stor for at du tror du ser bedre ut enn du gjøre pga det store male egoet ditt. Om du hadde vært dritkjekk hadde uansett ikke det vært nok heller med den shitty personligheten din 

Anonymkode: 672f6...1c7

• Liker 5
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig - kjenner du alle som er større enn "normalen", og vet du at alle går på medisiner og spiser store mengder mat? 

Preferansene dine skal du så absolutt få lov til å ha.

Men hvordan du tenker om folk er kanskje ikke det som er helt realitet - selv om det i mange tilfeller også er det. 

Men når du skriver matcher, så må jo du også ha sveipet samme vei. Og vet du at du ikke vil ha den personen, hva er da poenget? 

• Liker 2
Skrevet

Sånn fikser du dette.

1. slutt å sveip på folk du ikke liker

2. om du da ikke får noen matcher, så jobber du med profilen din og flikker på den til det begynner å endre seg.

Anonymkode: c11d9...72e

• Liker 6
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig - kjenner du alle som er større enn "normalen", og vet du at alle går på medisiner og spiser store mengder mat? 

Preferansene dine skal du så absolutt få lov til å ha.

Men hvordan du tenker om folk er kanskje ikke det som er helt realitet - selv om det i mange tilfeller også er det. 

Men når du skriver matcher, så må jo du også ha sveipet samme vei. Og vet du at du ikke vil ha den personen, hva er da poenget? 

Dette har jeg allerede svart på.

Men hvordan jeg vet at de enten propper i seg medisiner eller spiser store mengder mat? Vel hvordan kan noen bli 100+ kg hvis de ikke gjør en av delene, eller begge for den saks skyld?

Skrevet

Gjør som meg. Date den søteste dundra du finner. Du vet de med et perfekt symmetrisk ansikt. Bare masse ekstra kilo. Og så drar du henne med utpå tur og trening og oppmuntrer henne til å spise sunn mat sammen. Aldri snakk negativt om vekta hennes. Kun oppmuntring om å komme i bedre form (bedre pust).

Eneste kjipe for min del var at den dundra jeg datet og ble kjæreste med dumpet meg da jeg hadde greid å få henne slank. Med det er en annen historie…😀 

Anonymkode: 051c3...6be

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør som meg. Date den søteste dundra du finner. Du vet de med et perfekt symmetrisk ansikt. Bare masse ekstra kilo. Og så drar du henne med utpå tur og trening og oppmuntrer henne til å spise sunn mat sammen. Aldri snakk negativt om vekta hennes. Kun oppmuntring om å komme i bedre form (bedre pust).

Eneste kjipe for min del var at den dundra jeg datet og ble kjæreste med dumpet meg da jeg hadde greid å få henne slank. Med det er en annen historie…😀 

Ah, det høres litt slitsomt ut, å måtte motivere noen slik. Hvor lang tid brukte du på å slanke henne?

Så kjipt og utakknemlig av henne å dumpe deg etter all den støtten og hjelpen hun fikk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sånn kan det gå fordi da ble hun for deilig for deg, dette er kjent fra slankeoprasjoner.

Ellers har du vært veldig flink og kanskje berget helsen på et annet menneske. For en stund ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Sjekk opp den søteste dundra, sats på Saxenda eller Mysimba. For 1000-3000 i måneden har du en slank dame neste jul. Pluss at du utnytter forelskelsen hennes til å lokke henne på treningssenter med deg som belønning. Litt innovasjon og samskaping på kjærestefronten må du tåle, ingen grunn til å gi opp så lett. Jeg liker ikke magre menn, men fikk fetet opp en undervektig kjæreste til normalt nivå og beholdt ham i 10 år.

Anonymkode: 3d74b...f39

Dette er kreativt men det er ikke alltid det går, fordi de blir så deilige og da er ikke han bra nok lenger.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje bildene på profilen din ikke er tiltrekkende? Bytt bilder om du ikke får likes. Om du viser deg frem og prøver å være deilig virker det mot sin hensikt, men er de uklare og bare helt vanlige vekker det heller ingen interesse....

Anonymkode: 67837...1ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette har jeg allerede svart på.

Men hvordan jeg vet at de enten propper i seg medisiner eller spiser store mengder mat? Vel hvordan kan noen bli 100+ kg hvis de ikke gjør en av delene, eller begge for den saks skyld?

Det er jo uansett utgifter hun kan dekke selv, så om så er burde vel ikke det være noe problem 😛 Hun klarer seg jo uten deg, så om det hadde blitt noe mer, burde jo ikke det være noe problem.

Og hvordan hun er I DAG kan jo også være en konsekvens av tidligere hendelser og valg i livet. For alle er det ikke gjort i en håndvending å bli tynn om man har vært det motsatte. 

Og altså - som ei dundre som du garantert ikke vil ha noe med å gjøre. 

Du er ikke nødvendigvis en dårlig fyr fordi du ikke får matchene du vil ha.

Men tenk litt mer på hvordan du fremstår, kanskje, og handlingene du velger? Syns du ikke personen har "noe", så dropp å match, da. Da slipper du irritasjonen over dundrene du ikke vil ha, og vi som har valgt (eller turt, for å snakke min egen sak) slipper skuffelsen over at "hey, kanskje noen vil ha noe med meg å gjøre", når det viser seg å være enda en fjomp som tilsynelatende sveiper i vilden sky. 

Jeg vet selv hva jeg vil ha, men jeg velger, eller tør ikke sveipe - rett og slett pga reaksjoner og kanskje holdninger jeg opplever du viser her.

Ja, jeg har gjort dårlige valg i livet og forsøker å rette opp i de. Men samtidig ønsker jeg ikke å bli dømt som "overfladisk" fordi jeg sveiper på hva JEG liker med MITT utgangspunkt - når andre klager over at jeg som er "sånn" ikke "kan" få sveipe på hva jeg syns er tiltrekkende, bare fordi det er en normalvektig jeg velger å sveipe på. 

Mulig det kan oppfattes som at jeg vrir litt på hva du skriver, men det gir litt inntrykk av at du mener det sånn. Det er feil at normalvektige ikke matcher med deg, fordi du mener de vil ha Brad Pitt. På lik linje som det er feil at dundrene matcher med deg - kanskje du er Brad Pitt for de? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...