AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #41 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ah, det høres litt slitsomt ut, å måtte motivere noen slik. Hvor lang tid brukte du på å slanke henne? Så kjipt og utakknemlig av henne å dumpe deg etter all den støtten og hjelpen hun fikk. Anonymkode: fbcdb...0a9 Jeg overlever. Selv om det var litt kjipt. Klarte å få henne ned fra 98 til 62 kilo. Ikke vits å gå mye ned på kort tid. Brukte halvannet år. Så drøye 2 kilo mnd. Det morsomme er at kjæresten hun har nå er en skikkelig tjukkebasse. Anonymkode: 051c3...6be 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #42 Skrevet 17. november 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å chatte med de som ser "normalt" ut engang, siden vi ikke matcher. Virker som alle kvinner sikter altfor høyt, ser etter en kjendis og joiner nettdating med stor skepsis. Ei dundre kan være morsom, stabil og omsorgsfull, men det er mye som er negativt med henne og, som f.eks. større utgifter til mat, medisiner, mye latskap, mer svette, litt vrient å ha sex.. og jeg tenner dessverre ikke på overvekt. Anonymkode: fbcdb...0a9 Hvorfor i alle dager mener du matbudsjettet til ei dundre blir ditt problem? Og ikke minst du er klar over at ei dundre kan spise mindre enn ei som trener mye og derfor spiser mye pga høyt energiforbruk? Og forøvrig så er ikke alle dundrer avhengig av medisiner, ei heller er alle late. Anonymkode: 8b0ed...35e 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #43 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? Anonymkode: fbcdb...0a9 Antakeligvis er du ikke så kjekk som du tror, og sikter for høyt i forhold til hva som er realistisk? Apper er ganske utseende fokuserte, en sveiper tross alt basert på noen bilder. Om kvinnene du ønsker matche med har flere matcher som ser bedre ut en deg vil du jo mest sannsynlig bli luket bort. Anonymkode: 7a35c...a94 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #44 Skrevet 17. november 2021 Du hadde vært helt min type, med en bmi på 23. Ikke noe nøye hvordan du er ellers altså (ironi) 😏 Anonymkode: 5b855...456 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #45 Skrevet 17. november 2021 Dundrer er fantastisk å matche med, jeg sveiper stortsett bare på de. Alltid sex på 1. date, rå og hemningsløse i senga. De gjør alt for å tilfredsstille meg i frykt for å bli dumpa. Anonymkode: a8bc6...7ed 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #46 Skrevet 17. november 2021 Om du har et helt normalt utseende så går det 13 på dusinet på Tinder. Tinder er en overfladisk app, så for at en mann skal lykkes med noen andre enn det du beskriver så må han være kjekk. Ellers er du bare en av 100 man lett blar forbi uten å ofre en tanke. Stabile, normale og hyggelige jenter kan lett få masse matcher med kjekke menn. Det er ikke det samme den andre veien. Tinder er nok bare ikke for deg, vil anbefale deg å finne noen utenfor nettet. Anonymkode: 06875...79c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #47 Skrevet 17. november 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager mener du matbudsjettet til ei dundre blir ditt problem? Og ikke minst du er klar over at ei dundre kan spise mindre enn ei som trener mye og derfor spiser mye pga høyt energiforbruk? Og forøvrig så er ikke alle dundrer avhengig av medisiner, ei heller er alle late. Anonymkode: 8b0ed...35e Så om ei "dundre" ikke spiser mye eller går på medisiner, hvordan har hun klart å bli så stor og hvorfor går hun ikke ned i vekt om hun spiser mindre enn andre? Det er en gåte jeg aldri har forstått. Kalorier inn, kalorier ut. Simpelt. Men enig i at matbudsjett er et elendig argument når man skal date noen 😂 Anonymkode: 06875...79c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #48 Skrevet 17. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: nettsjekking er for idioter. Anonymkode: d3ed0...8d9 Ja, vi skulle alle ønske at vi var like perfekte som deg og dine likesinnede. Trodde ikke dere skulle klare å knekke koden så kjapt. Anonymkode: e0280...b99 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #49 Skrevet 17. november 2021 Lett å slanke seg i forhold til å forbedre IQ og personlighet, det er min erfaring. Anonymkode: d3ed0...8d9 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #50 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? Det er litt vrient, men mister interessen og troa på norske kvinner. Anonymkode: fbcdb...0a9 Du kritiserer norske kvinner som kun vil ha menn som ser ut som Brad Pitt, mens du selv absolutt ikke vil date ei "dundre". Ser du ikke selv hvor dobbeltmoralsk du er? Og jeg er faktisk mann Anonymkode: 8c2cf...234 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #51 Skrevet 17. november 2021 Hvorfor får du bare match med "dundrer"? Normalvektige/slanke damer er veldig ettertraktet blant menn, siden menn går veldig etter utseende, og spesielt etter kropp. Dermed får normalvektige damer hauger av likes. De fleste av disse damene ønsker ikke å date hauger av menn, de er gjerne på jakt etter én mann - enten det er en FF eller en å gifte seg med. Dermed trenger de ikke engang å ha noe imot deg - sannsynligheten er stor for at de ikke engang kom så langt som til å SE bildet eller profilen din, før de hadde nok menn å velge mellom til at de sluttet å sveipe. De som sitter igjen og ikke får hauger med likes, er da de kvinnene som på en eller annen måte er uheldige med utseendet - som for eksempel å ha mange kilo for mye. Så de rekker å sveipe "ja" på mange menn, og dermed blir det proporsjonelt mange av disse i lista di. Anonymkode: 18690...7c0 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #52 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid brukte du på å slanke henne?Så kjipt og utakknemlig av henne å dumpe deg etter all den støtten og hjelpen hun fikk. Anonymkode: fbcdb...0a9 Hun dumpa han fordi hun ble mye bedre enn han og gikk for en Brad Pitt istedet. Som sagt skal du ha pene slanke damer holder det ikke å ha normalt utseende, dritt personlighet og det du kaller normalt utseende for deg er noe damer syns er stygt. Problemet er deg ikke damene du matcher med Anonymkode: 672f6...1c7 1
Gjest O.G. Skrevet 17. november 2021 #53 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både på Tinder, Zoosk og Badoo... Møteplassen har jeg gitt opp, for der er 90% av brukerne enten dundrer eller pensjonister som ser etter en kaffevenn. Går rett og slett lei av å betale for abonnement når jeg finner kun slike folk som viser interesse for meg. Jeg er hverken fan av å dra ut på byen hver helg eller har en hobby der jeg kan møte noen. Så hva skal en mann på 35 som meg med BMI på 23, stabil økonomi og helt normalt utseende, gjøre for å komme i kontakt med ei normalvektig, trivelig og stabil kvinne? Anonymkode: fbcdb...0a9 Men da er det nok bare dundrene som er på ditt nivå, gitt.
Antiviruset Skrevet 17. november 2021 #54 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både på Tinder, Zoosk og Badoo... Møteplassen har jeg gitt opp, for der er 90% av brukerne enten dundrer eller pensjonister som ser etter en kaffevenn. Går rett og slett lei av å betale for abonnement når jeg finner kun slike folk som viser interesse for meg. Jeg er hverken fan av å dra ut på byen hver helg eller har en hobby der jeg kan møte noen. Så hva skal en mann på 35 som meg med BMI på 23, stabil økonomi og helt normalt utseende, gjøre for å komme i kontakt med ei normalvektig, trivelig og stabil kvinne? Anonymkode: fbcdb...0a9 Kan det være fordi du er en dundre selv ? Har ikke tanken slått deg?
Antiviruset Skrevet 17. november 2021 #55 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det jeg skal fikse? Jeg ser helt normalt ut. Ikke noe i veien her. J Personligheten, for den virker litt skral. Om du ikke er veldig attraktiv av utseende kan du ikke forvente at den drømmedamen skal høyresveipe deg og så gi deg et ligg uten å blunke. Det kommer aldri til å skje. Derfor skygg unna Tinder, og oppfør deg som en mann på datingsidene. Skriv mer en en setning når du spør, slutt å mase om sex, les andre sine profiler nøye og still spørsmål ut i fra dette når du tar kontakt. I stedet for å bare se på bilde med sikkelet hengende ut av kjeften Da vil du få en date av og til, men med de holdningene du har nå vil du kjøre en date rett i grøfta et minutt ut i datingen.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #57 Skrevet 17. november 2021 Hvorfor gidder folk egentlig å svare sånne troll? Det er jo derfor de lager disse trådene fordi de får oppmerksomhet Anonymkode: 672f6...1c7
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2021 #58 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Både på Tinder, Zoosk og Badoo... Møteplassen har jeg gitt opp, for der er 90% av brukerne enten dundrer eller pensjonister som ser etter en kaffevenn. Går rett og slett lei av å betale for abonnement når jeg finner kun slike folk som viser interesse for meg. Jeg er hverken fan av å dra ut på byen hver helg eller har en hobby der jeg kan møte noen. Så hva skal en mann på 35 som meg med BMI på 23, stabil økonomi og helt normalt utseende, gjøre for å komme i kontakt med ei normalvektig, trivelig og stabil kvinne? Anonymkode: fbcdb...0a9 Du må ikke gape over for stort ( sveipe de du ikke vil ha da vel 😂) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? Det er litt vrient, men mister interessen og troa på norske kvinner. Anonymkode: fbcdb...0a9 Haha.. hallo, selvinnsikt 😂 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje tinder viser deg flere av "dundrene" fordi du sveiper høyre på disse? Tinder tenker at "han der, han må like dundrer" også får du enda flere av de. Anonymkode: ba3c4...c3a 😂 Nå lo jeg godt 😂
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #59 Skrevet 17. november 2021 Bump. Gjorde som noen av dere sa: endret profilbilde, profiltekst der jeg ga klar uttrykk for at jeg ikke ser etter ei dundre over 80 kg... og fikk to matcher til i dag, og gjett hva? Begge er dundrer! -TS Anonymkode: fbcdb...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #60 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bump. Gjorde som noen av dere sa: endret profilbilde, profiltekst der jeg ga klar uttrykk for at jeg ikke ser etter ei dundre over 80 kg... og fikk to matcher til i dag, og gjett hva? Begge er dundrer! -TS Anonymkode: fbcdb...0a9 Har samme problemet. Bare mikrop*kker og tapere, bedre å gå ut på byen. Anonymkode: b2229...9c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå