AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Både på Tinder, Zoosk og Badoo... Møteplassen har jeg gitt opp, for der er 90% av brukerne enten dundrer eller pensjonister som ser etter en kaffevenn. Går rett og slett lei av å betale for abonnement når jeg finner kun slike folk som viser interesse for meg. Jeg er hverken fan av å dra ut på byen hver helg eller har en hobby der jeg kan møte noen. Så hva skal en mann på 35 som meg med BMI på 23, stabil økonomi og helt normalt utseende, gjøre for å komme i kontakt med ei normalvektig, trivelig og stabil kvinne? Anonymkode: fbcdb...0a9 1
Populært innlegg miss summers Skrevet 17. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 17. november 2021 Bli kjekkere, og mer sympatisk. Lykke til! 54
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Sjekk opp den søteste dundra, sats på Saxenda eller Mysimba. For 1000-3000 i måneden har du en slank dame neste jul. Pluss at du utnytter forelskelsen hennes til å lokke henne på treningssenter med deg som belønning. Litt innovasjon og samskaping på kjærestefronten må du tåle, ingen grunn til å gi opp så lett. Jeg liker ikke magre menn, men fikk fetet opp en undervektig kjæreste til normalt nivå og beholdt ham i 10 år. Anonymkode: 3d74b...f39 12
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Du må kanskje finne på noe annet da. Hva med å reise til utlandet? Anonymkode: d8932...26c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Hvorfor swiper du på dundrer då? Anonymkode: 67df7...213 36
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 nettsjekking er for idioter. Anonymkode: d3ed0...8d9 5
wandagirl Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Forstår ikke de som er oppgitt over matcher. Du tar et selvstendig valg når du liker en profil på en app. Om du liker alle vil u jo få matcher du kanskje ikke vil ha. Jeg anbefaler deg å ta deg bryet med å se på profilen før du liker, så slipper du å bli oppgitt over matchen. Du setter deg liksom i situasjonen selv, så null empati herfra. 29
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 miss summers skrev (7 minutter siden): Bli kjekkere, og mer sympatisk. Lykke til! Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må kanskje finne på noe annet da. Hva med å reise til utlandet? Anonymkode: d8932...26c Det er litt vrient, men mister interessen og troa på norske kvinner. Anonymkode: fbcdb...0a9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Siden dere matcher så swiper du jo like på disse selv. Så da kan du takke deg selv Skal du dra pene tynne damer må du se ut som en hunk selv Anonymkode: 672f6...1c7 13
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? Det er litt vrient, men mister interessen og troa på norske kvinner. Anonymkode: fbcdb...0a9 Det er jo du som er overfladisk her å synes kvinnene som liker deg er for tjukke 🤷♀️ Anonymkode: 672f6...1c7 25
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Hvorfor trykker du "like" på oss da? Anonymkode: ff3ce...3e5 13
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 wandagirl skrev (2 minutter siden): Forstår ikke de som er oppgitt over matcher. Du tar et selvstendig valg når du liker en profil på en app. Om du liker alle vil u jo få matcher du kanskje ikke vil ha. Jeg anbefaler deg å ta deg bryet med å se på profilen før du liker, så slipper du å bli oppgitt over matchen. Du setter deg liksom i situasjonen selv, så null empati herfra. Skjønner hva du mener, men er det ikke sånn at man ikke finner flere folk "i nærheten" hvis man sveiper venstre litt for ofte? Er ikke ofte jeg sveiper høyre på ei dundre, men det hender. Og det er ikke fordi jeg liker henne noe spesielt. Anonymkode: fbcdb...0a9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #13 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo du som er overfladisk her å synes kvinnene som liker deg er for tjukke 🤷♀️ Anonymkode: 672f6...1c7 Sorry for at jeg har preferanser? Anonymkode: fbcdb...0a9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 Bare skriv i bioen at du ikke ønsker dundrer, så ordner det seg nok. Anonymkode: 5e4d2...618 19
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #15 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skrev jo at jeg har et helt normalt utseende, og alt annet er på stell. Er kvinner virkelig så overflatiske at de ønsker kun en som ser ut som Brad Pitt? Anonymkode: fbcdb...0a9 😂 the irony Anonymkode: 1bb8a...ee2 43
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #16 Skrevet 17. november 2021 Hvem sveiper først da? Hvis du sveiper høyre på dem først så kanskje de bare sveiper deg høyre fordi de så at du hadde sveipet dem først? Jeg er veldig slank og ser at de som sveiper høyre på meg er veldig variert. Alt fra ekstrem overvekt til ekstrem undervekt. Noen har hår, andre har ikke hår, noen er lave, noen er høye, noen er kjekke noen er mindre pene, altså alt mellom himmel og jord. Noen ganger sveiper jeg høyre på noen jeg ellers ikke ville sveipet høyre på, kun fordi de har sveipet meg først. Anonymkode: ba3c4...c3a 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #17 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry for at jeg har preferanser? Anonymkode: fbcdb...0a9 Så du kan ha preferanser, men damer som foretrekker andre menn enn deg er overfladiske? Anonymkode: 1bb8a...ee2 26
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Skrevet 17. november 2021 I tillegg kanskje se på Debatten fra i går hvis du lurer på hvorfor du er singel. Visstnok gjelder samme "regler" for menn. Anonymkode: 5e4d2...618 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #19 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem sveiper først da? Hvis du sveiper høyre på dem først så kanskje de bare sveiper deg høyre fordi de så at du hadde sveipet dem først? Jeg er veldig slank og ser at de som sveiper høyre på meg er veldig variert. Alt fra ekstrem overvekt til ekstrem undervekt. Noen har hår, andre har ikke hår, noen er lave, noen er høye, noen er kjekke noen er mindre pene, altså alt mellom himmel og jord. Noen ganger sveiper jeg høyre på noen jeg ellers ikke ville sveipet høyre på, kun fordi de har sveipet meg først. Anonymkode: ba3c4...c3a Det er det jeg også gjør. Bare for å få en "match" liksom. Eller bare av ren nysgjerrighet for å se hvem det er, og få den ene "like'n" fjerna. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du kan ha preferanser, men damer som foretrekker andre menn enn deg er overfladiske? Anonymkode: 1bb8a...ee2 Men jeg ser jo helt normalt ut. Normalvektig, velstelt, har fortsatt hår osv. Så hvorfor får jeg ikke matcher av kvinner som ser helt ok ut? Har kvinner høyere standard enn menn? Anonymkode: fbcdb...0a9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #20 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Både på Tinder, Zoosk og Badoo... Møteplassen har jeg gitt opp, for der er 90% av brukerne enten dundrer eller pensjonister som ser etter en kaffevenn. Går rett og slett lei av å betale for abonnement når jeg finner kun slike folk som viser interesse for meg. Jeg er hverken fan av å dra ut på byen hver helg eller har en hobby der jeg kan møte noen. Så hva skal en mann på 35 som meg med BMI på 23, stabil økonomi og helt normalt utseende, gjøre for å komme i kontakt med ei normalvektig, trivelig og stabil kvinne? Anonymkode: fbcdb...0a9 "dundrer" som du kaller dem kan og være trivelige og stabile. Kanskje du burde fikse deg selv først. Greit nok at du har preferanser. Men siden du ikke kommer noen vei, så burde du kanskje gå litt inn i deg selv først og muuuligens se om "problemet" er deg.... Det indre er vel viktigst. For alt du vet er "dundra" en av de smarte, trygge, omsorgsfulle og morsomme jentene. Men det finner du vel aldri ut av... Anonymkode: 11f5f...32e 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå