AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. https://www.aftenposten.no/verden/i/Rr6yrr/paa-gaten-har-han-paa-seg-en-maske-naar-han-tar-den-av-blir-sergej-til Anonymkode: d1a38...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Del Skrevet 16. november 2021 Fysj. Anonymkode: 7f1bb...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. https://www.aftenposten.no/verden/i/Rr6yrr/paa-gaten-har-han-paa-seg-en-maske-naar-han-tar-den-av-blir-sergej-til Anonymkode: d1a38...706 Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte, speidet litt..lot som jeg var heterofil . Etter å ha gjort det et par ganger våget jeg meg inn.. Ikke bare grammatikkfeil....de skriver platt og dårlig også!!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. Anonymkode: d1a38...706 Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist. Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 Elida88 skrev (18 minutter siden): Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist. Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹 God morgen 💗 May your day be good🍀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 Elida88 skrev (1 minutt siden): God morgen 💗 May your day be good🍀 It just did🌹💗...the same back to you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Kjære vene, det er jo helt tragisk. Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser dårlig språk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 Bare Dag og Tid og Morgenbladet igjen som har bra språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 Nordmenn blir dårligere og dårligere når det gjelder det norske språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 16. november 2021 #11 Del Skrevet 16. november 2021 Det er bare å skrive epost til artikkelforfatteren når man oppdager åpenbare feil. Min erfaring er at de som regel retter sine feil når de gjøres oppmerksomme på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå