Gå til innhold

Nå kan ikke engang Aftenposten-journalister bøye verb korrekt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn.

https://www.aftenposten.no/verden/i/Rr6yrr/paa-gaten-har-han-paa-seg-en-maske-naar-han-tar-den-av-blir-sergej-til

Anonymkode: d1a38...706

Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte, speidet litt..lot som jeg var heterofil . Etter å ha gjort det et par ganger våget jeg meg inn..

Ikke bare grammatikkfeil....de skriver platt og dårlig også!!!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn.

Anonymkode: d1a38...706

Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist.

Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida88 skrev (18 minutter siden):

Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist.

Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. 

Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹

God morgen 💗 May your day be good🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å skrive epost til artikkelforfatteren når man oppdager åpenbare feil. Min erfaring er at de som regel retter sine feil når de gjøres oppmerksomme på det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...