Gå til innhold

Blir ikke invitert i venninnes barnebursdag lenger. Hva betyr det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine nærmeste venniner fikk barn og jeg var invitert i 1 og 2 års bursdagen. Ble ikke invitert i 3 års bursdagen, fikk ingen forklaring, skjønte hun ville unngå å snakke om selskapet. 

Er dette vanlig eller er det meg hun ikke vil ha der fordi hun ikke liker meg lenger? Kontakten mellom oss har generelt dabbet av siste året men trodde vi var nære fordet 

Anonymkode: 96361...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel mest vanlig å invitere barn eller familie i en barnebursdag! 
Jeg inviterte venninner 1. året, men aldri siden. Var bare unaturlig! 
Det var jo ikke min bursdag..!

Anonymkode: 4f963...e05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i en barnebursdag hvor det har vært venner av mor eller far tilstede. Kanskje ikke så unaturlig at du ikke blir bedt hvis kontakten har dabbet av? Skjønner godt at de vil kutte i gjestelisten

Anonymkode: 2305c...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bad venninner av meg de første årene i voksenbursdag, liten familie så derfor jeg gjorde det. Men etterhvert så sluttet jeg å be de, da ble det også egen barnebursdag så jeg trengte voksenbursdag uten for mange og mye styr. Liker venninne mine like mye forde😊

Anonymkode: 058d8...d4e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar alle :) da skal jeg ikke ta det så personlig eller presse meg på 

Anonymkode: 96361...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok takk for svar alle :) da skal jeg ikke ta det så personlig eller presse meg på 

Anonymkode: 96361...17a

Det er vanlig :) 

Mye fordi 3+ gjerne feires som barnebursdag uten voksne. 

Anonymkode: 311cc...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. året pleier man å invitere mange, etter det er det som oftest de som har tatt del i livet til barnet og som barnet selv har et forhold til. Hvis du kun er venninnen til mor, men ikke har noe personlig forhold til barnet er det kanskje forklaringen. 
 

Anonymkode: 200c7...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mest barn og ikke mine venninner etterhvert ja! Det hadde jeg ikke tenkt så mye på var jeg deg.

Anonymkode: b5ac2...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...