Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

En dame gikk ut fra Starbucks med morgenkaffen da hun la merke til det mest bemerkelsesverdige begravelsesfølget ankomme gravlunden. En lang svart begravelsesbil kjørte etterfulgt av en annen begravelsesbil 20 meter bak. Bak den andre begravelsesbilen gikk en enslig dame med en pitbull i bånd. En liten avstand bak henne fulgte omtrent 200 damer på rekke og rad i én enkelt fil.

Damen kunne ikke stille nysgjerrigheten lenger. Hun gikk bort til damen som gikk med hunden og sa, «jeg kondolerer for tapet ditt, og vet at dette er et dårlig tidspunkt å forstyrre på, men jeg har aldri sett en begravelse som dette før. Hvem sin begravelse er dette?»
«Ektemannen min.»
«Hva hendte med ham?»

Damen svarte «Hunden min angrep og drepte ham.» Den nysgjerrige damen spurte videre, «Vel, hvem er i den andre bilen?» Enken svarte, «Svigermoren min. Hun prøvde å hjelpe mannen min, og hunden angrep henne også.» Damene delte en gripende og tankefull stillhet i et øyeblikk.

«Kan jeg låne hunden din?»
«Still deg i kø.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina

Politiet i USA: get down on the floor  your motherfucker.

Politiet i Norge: slutt med det tullet der. 

Endret av Panthera Pardus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panthera Pardus skrev (7 minutter siden):

Politiet i USA: get down on the floor  your motherfucker.

Politiet i Norge: slutt med det tullet der. 

Så glad jeg bor her i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Det er bare i Norge en pizza kommer fortere hjem til deg enn en
ambulanse.
Det er bare i Norge folk bestiller en dobbel cheeseburger, en
stor pommes frites... og en cola light.
Det er bare i Norge bankene har
dørene på vidt gap, mens kulepennene er lenket til disken.
Og har du noen gang lurt på...
Hvorfor du må trykke "start" for å slå av PCen?
Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest, kalles rushtrafikk?
Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak?
Hvorfor ikke sauen krymper i regnvær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Mensen hos mainnfolkan:

Hvis menn fikk menstruasjon 
det hadde kanskje ikke vært så bra. 
For det finn's ingen grenser 
for hva menn er stolte av! 

Jeg tror de ville skrytt av 
hvem det var som blødde best, 
og om hvor vondt det gjorde, 
og hvem som tålte aller mest. 

Og en gang i måneden 
ville mannfolk ha en uke fri. 
Å synes synd på seg selv 
er no' som virkelig tar tid. 

Det ville bli reklame 
for tøff og hard tampong, 
med fengende navn som 
"Bløder'n", "Rambo", og "James Bond". 

Og størrelser som "mini" og "normal" 
vil gå ut av produksjon. 
For kun "extra large" holder, 
ved en mannlig menstruasjon. 

Hvis menn fikk menstruasjon; 
ville noe vært annerledes da? 
Ja, da ville mannfolka 
hatt enda mer å skryte av!!!

https://www.youtube.com/watch?v=NlXAQp1kK14

😅

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Enkelte skjønner ikke spøk.😅😂🤣
JEG ER EN PENSJONERT EKTEMANN
 Etter at jeg ble pensjonist, insisterte min kone på at jeg skulle følge henne på hennes turer til Kjøpesentrene i området. Dessverre, som menn flest; Jeg syntes shopping var kjedelig og foretrakk å komme meg inn og ut. Stikk motsatt er min kone, som kvinner flest - hun elsker å surfe rundt i butikkene. 
I går mottok min kjære kone følgende brev, fra det lokale kjøpesenteret: Kjære fru Nystein: I løpet av de siste seks månedene har mannen din skapt mye oppstyr i butikkene våre. Vi kan ikke tolerere denne oppførselen og har blitt tvunget til å utestenge dere begge fra senteret. Våre klager mot mannen din, herr Nystein, er listet opp nedenfor og er dokumentert av våre videoovervåkingskameraer: 
1. 15. juni: Han tok 24 esker med kondomer og la dem tilfeldig i andres vogner når de ikke så. 
2. 2. juli: Stilte alle vekkerklokkene i husholdningsavdelingen til å gå av med 5 minutters mellomrom. 
3. 7. juli: Han lagde et spor av tomatjuice på gulvet som førte til kvinnetoalettet. 
4. 19. juli: Gikk bort til en ansatt og fortalte henne med en offisiell stemme: 'Kode 3 i husholdningsartikler. Sett i gang med en gang'. Dette førte til at den ansatte forlot sin tildelte stasjon og fikk en irettesettelse fra sin overordnede som igjen resulterte i en fagforeningsklage, noe som førte til at ledelsen tapte tid og kostet selskapet penger. Vi har ikke en kode 3. 
5. 14. august: Flyttet et skilt "FORSIKTIG - VÅTT GULV" til et teppebelagt område. 
6. 15. august: Sett opp et telt i campingavdelingen og fortalte barna, som var med sine foreldre og handlet, at han ville invitere dem inn hvis de ville ta med puter og tepper fra sengeavdelingen noe som tjue barn var med stor entusiasme gjorde. 
7. 23. august: Da en kontorist spurte om de kunne hjelpe ham, begynte han å gråte, og skrek: 'Hvorfor kan ikke dere bare la meg være i fred?' Kriseteamet ble tilkalt. 
8. 4. september: Så rett inn i sikkerhetskameraet og brukte det som speil mens han plukket på nesen. 
9. 10. september: Mens han håndterte våpen i jaktavdelingen, spurte han ekspeditøren hvor antidepressiva var. 
10. 3. oktober: Sprang mistenkelig rundt i butikken mens han høylytt nynnet på "Mission Impossible"-temaet. 
11. 6. oktober: I kjøkkenavdelingen øvde han på sin "Madonna Look" ved å prøvde forskjellige størrelser på trakter. 
12. 18. oktober: Gjemte seg i et klesstativ og når folk bladde gjennom, ropte «VELG MEG! VELG MEG!' 
13. 22. oktober: Da en kunngjøring kom over høyttaleren, inntok han en fosterstilling og skrek; 'Å NEI! DET ER DISSE STEMMENE IGJEN! 
14. Samme dag: Tok en eske med kondomer til kassafunksjonæren og spurte hvor er prøverommet? 
Og sist men ikke minst: 
15. 23. oktober: Gikk inn i et prøverom, lukket døren, ventet en stund; ropte så veldig høyt: 'Hei! Det er ikke toalettpapir her inne. En av funksjonærene besvimte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Den gamle kusken Andersen fylte 75 år og dette skulle markeres skikkelig og i markeringen inngikk også en annonse stedets avis, og da redaktøren leser avisen setter han morgenkaffen i halsen, for der hadde Prentesvarten vært frampå og endret Andersen yrkestittel til noe ganske annet bare ved a ta bort en bokstav i yrkestittelen. Dette hadde ikke bare han sett, men både redaksjonen og avisens bestyrelse sett, og der satt de inne på styrerommet og funderte på hva dette kom til å koste. Utpå formiddagen kommer en eldre litt småsur herre inn i redaksjonen som viser seg å være Andersen, og han blir raskt geleidet inn på redaktørens kontor der han blir behørig traktert med kaffe og kaker og konjakk og likør, og de som står utenfor hører at stemningen blir lystigere og lystigere. Etter et par timer kommer to herrer ut, rødmussede og glade og dunker hverandre i ryggen innen Andersen går. Redaktøren går inn på styrerommet og alle spurte hvordan dette gikk til. Vel, sa redaktøren. Trykkfeilen brød han seg ikke om men at det stod forhenværende satt lengre inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Nå for tiden er det så mye hat og frustrasjoner mot alt som finnes av myndigheter at det kan medføre mye rare reaksjoner. Her f.eks er det noen som klager på restskatten. Som vanlig nytter jo ikke det noe.

En kammerat av meg tillot seg å skrive  et nøkternt og hyggelig klagebrevtil Skatt Sør fortalte han meg. 
Når jeg leste svarbrevet tror jeg nok han har liret av seg noen påstander fordi han var i dårlig humør. 
Beundrer saksbehandler i Skatt Sør for saklig begrunnelse av punktene til min kamerat. Les selv.
Det var angående deres ublue krav om restskatt, og nå har han endelig fått svar:

Hei YY!
Jeg finner det riktig å sende Dem dette brevet for å takke for deres hurtige svar på vårt brev datert **/**-****, og for å klargjøre noen punkter du peker på.
Først må jeg si at å kalle vårt forrige brev «et gement tiggerbrev» formelt sett ikke er helt i overensstemmelse med gjeldende praksis. Her i Skatteetaten har vi alltid beskrevet slike brev som «krav om innbetaling av restskatt» siden den betegnelsen er mer beskrivende.
Videre vil jeg forsikre at din frustrasjon over at vi og andre «fyller postkassen til den faens eksploderer» har blitt notert. Selv om jeg selvfølgelig ikke har sett disse andre brevene som du sier kommer fra «den jævla blodsugende banken» og «de helvetes kapitalistene i elverket» og flere, vil jeg nok tro at din beslutning om å «arkivere dem ved siden av dassen i tilfelle papirkrise» er en dårlig ide. Jeg er sikker på at avsender av disse andre brevene, i likhet med min egen etat, ikke tror at du «driter penger» og heller ikke tror at du har noen sølvskje verken i den ene eller andre enden.
Selv om det kan være et snev av sannhet når du antar at den skatten du betaler går til «å støtte opp et fordømt overdimensjonert byråkrati av idioter» er jeg sikker på at dersom du tenker fornuftig over saken vil du forstå at regjeringen selvfølgelig ikke forventer at du skal «betale hele den fordømte fyllefesten alene». Ditt overslag over regjeringens pengeforbruk er nok heller ikke helt i overensstemmelse med virkeligheten. Mye mindre enn du tror blir brukt til «luksusferier med familie og hele bøtteballetten» og til «å rulle i støvet med horene på rådhusplassen» mens en god del mere en det du anslår brukes til «å utdanne late øldrikkende studenter som ikke vet å verdsette en god utdannelse».
Et par andre punkter jeg må forklare er:
1) Årsaken til at vi ikke skriver «væpnet ran» utenpå konvolutten er ganske enkelt at det kunne skremme postfunksjonærene som skal bringe posten ut til landets borgere.
2) Du kan føle deg helt trygg på at det å «suge margen ut av beina på folk som knapt har til salt i maten» aldri har vært og aldri vil bli vår politikk. En ting er at dersom personen ikke har noe, ville det hele være fånyttes. En annen ting er de medisinske komplikasjonene en slik operasjon vil medføre.
Jeg håper at dette brevet har vært oppklarende og selv om jeg på ingen måte ønsker å påvirke din beslutning til det ene eller det andre må jeg få påpeke at selv om du gjør alvor av din beslutning om å «rømme fra hele faenskapen og bli buddhistmunk i India» så skylder du oss likevel penger.
Vennligst betal tidligere tilsendte innbetalingskort innen forfallsdato.
Hilsen
NN
Skatt Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen

VIKTIG
 MELDING TIL ALLE KVINNER! Deter under 1 uke til St.Hans så HUSK : 
Kosten må være sjekket før 23.6!Det er meldt høgtrykk øst for 
Bloksberg så vi flyver inn fra sør i år!!Siste kvinne inn må 
spandere første runden me ØL! Ser dåkker dær da oghusk vi flyr uten 
truser pga bedre grep på kosten!!!

69B32CCB-FB54-47A4-B670-FF408ACE6BB4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg har mye å lese på, og når det gjelder det å lese bøker så har jeg det med å fyke gjennom dem i full fart. Og her forleden, så skumleste jeg faktisk den skumleste bok jeg har skumlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...