Gå til innhold

Ferdig


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Mitt første innlegg på juleforumet i år.

ville bare si at jeg er ferdig med julepresangene, og ble det allerede i september. Nå slipper jeg å tenke mer på det, og det er en ganske deilig tanke :rosasmil:

Og i dag kommer juletreet! Skal få juletre i potte som skal stå i ute på verandaen fram til desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt første innlegg på juleforumet i år.

ville bare si at jeg er ferdig med julepresangene, og ble det allerede i september. Nå slipper jeg å tenke mer på det, og det er en ganske deilig tanke  :rosasmil:

Og i dag kommer juletreet! Skal få juletre i potte som skal stå i ute på verandaen fram til desember.  :)

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

Hva om de ikke gjør????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

Hva om de ikke gjør????

Bare at jeg har brent meg på det der før... og derfor slutta med å ha sååå god tid.

Holder heller på den gode gaveideen og gjør alvor av kjøpet når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

...Hva så? Da får de bytte den eller gi den til noen andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hva så? Da får de bytte den eller gi den til noen andre!

Gi den til noen andre....? Er det bare jeg som kjøper personlige gaver tilpasset hver enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men holder treet seg like fint frem til jul??? :klø:

Og i dag kommer juletreet! Skal få juletre i potte som skal stå i ute på verandaen fram til desember.  :)

Heldiggrisen! :)

Noen som vet om man får kjøpt tre (helst edelgran) i potte noe sted i Oslo/Romerike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg den tingen du har kjøpt til dem to uker før julaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fillern så flink du er. Må bare :klappe: for deg. Jeg har ikke begynt enda :sjenert: . Skal kjøpe en del gaver i USA og dit reiser jeg ikke før om 5uker, så jeg får utsette det til da..

Men flink er du!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg akkurat den tingen i løpet av de 2.5 mnd som er igjen før jul... ?

Hva om de du har kjøpt gave til skaffer seg den tingen du har kjøpt til dem to uker før julaften?

Pleier å si at det er forbudt å kjøpe seg noe de siste par ukene før jul. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jul allerede?

Haha, må si dette var litt festlig. Når jeg først leste innlegget var jeg sikker på at det var ment som en spøk, for jeg visste ikke at det gikk an å være så tidlig ute med alt dette. Det virkelig liksom for drøyt til å være sant, og jeg tok det for å være ironisk ment.

Men da er det kanskje ikke det allikevel da.

Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har kjøpt halvparten av julegavene jeg!

Pleier å være ute i god tid, og siden jeg er student må jeg spre utgiftene så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...