Gå til innhold

Hva tenker dere om venner, bekjente som kun inviterer dere til homepartys?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange ganger har jeg vært veldig tydelig på at dette ikke er noe for meg. Nå er det lenge siden sist jeg ble invitert på noe slikt. Men likevel blir jeg invitert. Opplever jo det som at det er for å tjene penger på meg. 

Det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 0040d...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg trodde at "homeparty" bare betydde hjemmefest? Men siden du skriver at de tjener penger på deg, så vet jeg ikke helt hva du mener?

Anonymkode: 9fa39...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange ganger har jeg vært veldig tydelig på at dette ikke er noe for meg. Nå er det lenge siden sist jeg ble invitert på noe slikt. Men likevel blir jeg invitert. Opplever jo det som at det er for å tjene penger på meg. 

Det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 0040d...423

Hvis det er det eneste de inviterer på er det kanskje ikke noe særlig vennskap. 

Anonymkode: f1817...84f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var hyggelig når jeg var yngre, men etterhvert skjønner man konseptet og blir lei av maset. 

Anonymkode: 20d13...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare blir invitert når det er homeparty er du ingen venninne, da er du bare en potensiell kunde. 

Anonymkode: 68058...c07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange ganger har jeg vært veldig tydelig på at dette ikke er noe for meg. Nå er det lenge siden sist jeg ble invitert på noe slikt. Men likevel blir jeg invitert. Opplever jo det som at det er for å tjene penger på meg. 

Det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 0040d...423

Ser invitasjonen, driter glatt i den. Ingen som kommenterer noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det lenge siden sist jeg ble invitert på noe slikt. Men likevel blir jeg invitert.

Hvis dette er det eneste de inviterer til, så er de ikke mye til venner. Når det er lenge siden sist så kan dere heller ikke være mye sammen (på fritiden i hvert fall)?

Anonymkode: 28f0e...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å være 30+ og noen fra klassen din på ungdomsskolen legger deg til som venn på Facebook, så de kan invitere deg til sin nye MLM. Sier nei takk til begge deler, for de er nok ikke akkurat ekte venner disse her!

Anonymkode: 21b66...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er som å være 30+ og noen fra klassen din på ungdomsskolen legger deg til som venn på Facebook, så de kan invitere deg til sin nye MLM. Sier nei takk til begge deler, for de er nok ikke akkurat ekte venner disse her!

Anonymkode: 21b66...3ae

Hva er nye mlm?

Anonymkode: 35660...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er nye mlm?

Anonymkode: 35660...d8f

Mlm kan f.eks. være herbalife eller forever living. Egentlig det meste som inkluderer homeparty eller annen videreselging av varer via privatperson. 

Anonymkode: 68058...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mlm kan f.eks. være herbalife eller forever living. Egentlig det meste som inkluderer homeparty eller annen videreselging av varer via privatperson. 

Anonymkode: 68058...c07

Aha. Så "homeparty" er for å selge MLM/pyramidespillprodukter.

Anonymkode: 9fa39...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homeparty er en uting fra ende til annen. En ting at det er kjedelig med mas fra selgere, men når selgeren blir din egen venn blir det bare ubehagelig og skaper ekstra kjøpepress. Og nettopp dette vet vennen din. Det er likevel egentlig ikke verre enn å bare takke nei på en vennlig måte. Sist jeg ble invitert på homeparty sa jeg enkelt og greit:

«Hei xxx, så kjekt å høre fra deg! Jeg er ikke så fan av homeparties, men hva med å finne på no sammen en dag neste uke heller?»

Det funket, og endte med en etterlengtet kjekk jente-sladrekveld hos meg heller;)

Anonymkode: a8d3e...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...