AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hørte i dag en påstand om at antidepressiva og den type medisinering kan sees på som en form for overgrep. Selv klarer jeg ikke se hvordan dette henger sammen, men er interessert i å høre andres tanker og meninger om dette. Anonymkode: 89562...617 2
Khloe P.T Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Tran må være et enda større overgrep. 16
Miranda Bailey Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Kan du utdype påstanden? Mennesker flest velger vel frivillig å gå på antidepressiva? 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Antidepressiva er jo for at folk skal gå det bedre. Skjønner ikke hva som menes at det er et overgrep. Ingen blir tvunget til å ta det. Anonymkode: 2da9b...964 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Et overgrep mot seg selv i så fall. Anonymkode: bf3ed...2ae 1
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Å herregud, alt man leser på en torsdagskveld! Selvfølgelig er det ikke et overgrep å medisinsk behandle en sykdom. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Frivillig overgrep da eller? Kjenner ingen som blir tvunget til å ta antidepressiva. Anonymkode: c5bc7...1e3 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 Absolutt. Livet mitt er over pga de dumme medisinene. Har mistet alt følelse i kukken, mistet ereksjon, følelser, søvnen er helt ødelagt. Og det er 2 år siden jeg slutta på dem og enda er ikke effektene over. Og jeg ble ALDRI advart om det kunne skje. Jeg er heller ikke den eneste men ingen hører på oss. Etter det skjedde har jeg mistet alt tro på menneskeheten. Alt handler om penger. Anonymkode: 7f29c...9e2 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 Teatrica skrev (7 minutter siden): Å herregud, alt man leser på en torsdagskveld! Selvfølgelig er det ikke et overgrep å medisinsk behandle en sykdom. Måten man behandler sykdom er å være et fuckings medmenneske. Ikke endre hele hjernen dems med kjemikalier. Anonymkode: 7f29c...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Tja. Jeg ble satt på antidepressiva fra jeg var 15 til jeg var 18 (når jeg endelig kunne bestemme seg) og for meg var de årene et helvete. Klandrer dog ikke foreldrene mine, men absolutt legene og psykologene som syntes det var greit å sette et barn på slikt. Anonymkode: f5daa...edc 3
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Måten man behandler sykdom er å være et fuckings medmenneske. Ikke endre hele hjernen dems med kjemikalier. Anonymkode: 7f29c...9e2 Tull på deg! Man skal selvfølgelig være medmenneske også, men når man har en psykisk sykdom er hjernen allerede endret, og det er det man behandler. Og ja, jeg har selv blitt behandlet med antidepressiva - to ganger, og er evig takknemlig for at jeg fikk behandlet depresjonene mine! 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #13 Skrevet 12. november 2021 Teatrica skrev (15 timer siden): Tull på deg! Man skal selvfølgelig være medmenneske også, men når man har en psykisk sykdom er hjernen allerede endret, og det er det man behandler. Og ja, jeg har selv blitt behandlet med antidepressiva - to ganger, og er evig takknemlig for at jeg fikk behandlet depresjonene mine! Det er faktisk ingen bevis for at hjernen er endret ved psykisk sykdom. Men det blir gjentatt av sauer og psykiatrien hele tiden. Anonymkode: 7f29c...9e2 3
Hulderen Skrevet 12. november 2021 #14 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hørte i dag en påstand om at antidepressiva og den type medisinering kan sees på som en form for overgrep. Selv klarer jeg ikke se hvordan dette henger sammen, men er interessert i å høre andres tanker og meninger om dette. Anonymkode: 89562...617 De som kom med påstanden, begrunnet den vel. Hva sa de?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #15 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Absolutt. Livet mitt er over pga de dumme medisinene. Har mistet alt følelse i kukken, mistet ereksjon, følelser, søvnen er helt ødelagt. Og det er 2 år siden jeg slutta på dem og enda er ikke effektene over. Og jeg ble ALDRI advart om det kunne skje. Jeg er heller ikke den eneste men ingen hører på oss. Etter det skjedde har jeg mistet alt tro på menneskeheten. Alt handler om penger. Anonymkode: 7f29c...9e2 Høres ut som problemene dine nå skyldes din psykiske (u)helse, og ikke ettervirkninger av antidepressiva. Du høres deprimert ut. Du har ikke ettervirkninger av medisin, du har faktisk depresjon. Synd medisinene ikke var vellykket. Anonymkode: b8cd4...358 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #16 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Frivillig overgrep da eller? Kjenner ingen som blir tvunget til å ta antidepressiva. Anonymkode: c5bc7...1e3 Ingen overgrep er frivillige La oss nå slutte å bruke ordet overgrep på ting som bagatelliserer alvorligheten i reelle overgrep! Anonymkode: ec15a...a75 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #17 Skrevet 12. november 2021 Nei, ikke noe overgrep. Har brukt det i over 15 år nå, og det gir meg et bedre liv. Er det noen som påstår at feks allergi-medisiner er et overgrep? Nei. Er det samme med antidepressiva. De virker ikke like godt på alle, da må man finne en annen medisin eller slutte. Anonymkode: b8cd4...358 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #18 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Absolutt. Livet mitt er over pga de dumme medisinene. Har mistet alt følelse i kukken, mistet ereksjon, følelser, søvnen er helt ødelagt. Og det er 2 år siden jeg slutta på dem og enda er ikke effektene over. Og jeg ble ALDRI advart om det kunne skje. Jeg er heller ikke den eneste men ingen hører på oss. Etter det skjedde har jeg mistet alt tro på menneskeheten. Alt handler om penger. Anonymkode: 7f29c...9e2 Det gikk den veien med meg også, men jeg klarte å hoppe av tidsnok før det var for sent, på tross av at fastlegen oppfordret meg på det sterkeste å fortsette. Livet gikk i ruiner 2 uker etter oppstart og ettervirkningene etter slutt holdt ut i 8 måneder etterpå, før det gradvis ga seg. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som problemene dine nå skyldes din psykiske (u)helse, og ikke ettervirkninger av antidepressiva. Du høres deprimert ut. Du har ikke ettervirkninger av medisin, du har faktisk depresjon. Synd medisinene ikke var vellykket. Anonymkode: b8cd4...358 Det kan fint være skade av antidepressiva. Leste en artikkel om henne med depresjon som begynte på antidrepressiva og som ble gradvis verre, ble innlagt på psykiatrisk, sluttet å fungere, ble tvangsinnlagt i åresvis på psykiatrien, før hun etter 10 år tilslutt valgte å droppe alle medisiner og ble nærmest frisk etter noen måneder. Antidepressiva kan ha en svært negativ effekt på folk. Anonymkode: d5c29...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #19 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som problemene dine nå skyldes din psykiske (u)helse, og ikke ettervirkninger av antidepressiva. Du høres deprimert ut. Du har ikke ettervirkninger av medisin, du har faktisk depresjon. Synd medisinene ikke var vellykket. Anonymkode: b8cd4...358 Sånne som deg må skjerpe seg. Dette er grunnen til at folk som blir ødelagt av pharma tar selvmord. De blir ikke trodd. Du aner ikke hvor mye det sårer å høre det. Å aldri bli trodd på. Jeg har lyst til å si at du burde prøve å bli kastrert selv. JEG VET at det er pga medisinene. Jeg var hyperseksuell mens jeg var deprimert. Tenkte på sex hele tiden. Kunne bli hard når som helst. Hadde morning wood hver morgen. Jeg masturberte kanskje 5 ganger om dagen. Du er på lag med de onde. Skam deg. Her er historiene til flere som meg. Vi vet godt hva som er årsaken. Vi kjenner vår egen kropp bedre enn deg. Og vi er ikke løgnere. Anonymkode: 7f29c...9e2 2
Lonehill Skrevet 12. november 2021 #20 Skrevet 12. november 2021 Khloe P.T skrev (19 timer siden): Tran må være et enda større overgrep. Det er jeg helt enig i, men det kan se ut om en del av trana har noe med saken å gjøre. Forskere mener at lykkepiller bare overtar jobben som D-vitamin normalt har med å styre både produksjon og transport av serotonin i hjernen. https://www.enebak.no/erstatter-lykkepiller-vitamin-d/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå