Gjest Chrizzy Skrevet 3. november 2005 #41 Del Skrevet 3. november 2005 Artig dagbok du har Du må selvfølgelig ha artisjokk på pizzaen? Virker som afrotikum (noe i den duren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #42 Del Skrevet 3. november 2005 Alt for deg, hvis du vil dele en erotisk pizza og to glass rødvin med meg, mon cherie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. november 2005 #43 Del Skrevet 3. november 2005 Njaaaaaaaaa Tenkte nu på hun du skulle ha der i kveld når du er så glad da Skal du ha nå dessert da? Jordbær, banan, honningmelon og vanilje yogurt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #44 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har alltid tid til deg, Chrizzy! Du må ikke tvile på meg. Aldri! Desserten blir en banansplit med freshe bananer importert fra min deleide plantasje i Brazil, importert i morges med mitt privatfly. Det er godt å være skauta Men hvis du vil, så kan jeg lage pasta også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 6. november 2005 #45 Del Skrevet 6. november 2005 :pippi: heihei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #46 Del Skrevet 9. november 2005 Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 9. november 2005 #47 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg drømte om deg, Lille Gudinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 9. november 2005 #48 Del Skrevet 9. november 2005 Inne å titter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 9. november 2005 #49 Del Skrevet 9. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #50 Del Skrevet 9. november 2005 Hva drømte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. november 2005 #51 Del Skrevet 9. november 2005 Pass deg nå Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #52 Del Skrevet 9. november 2005 Vil jo gjerne ha kontroll på hva andre bruker meg til i drømmene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetoline Skrevet 13. desember 2005 #53 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei på deg,Skauta.. Sjarmer oss i senk! Det liker vi...alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. desember 2005 #54 Del Skrevet 18. desember 2005 kan du synge en sang for meg??? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #55 Del Skrevet 18. desember 2005 Snufs Skauta sendte meg en mail om at han er på juleferie og ikke orker å dele ut roser i hytt og pine da han er veldig stresset for tiden, og han ønsker dere ikke skal se hans dårlige side eller noe. Dette fikk jeg fordi JEG lagde nisselue til avataren hans ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 18. desember 2005 #56 Del Skrevet 18. desember 2005 Nei og nei! Jeg oppdaget ikke denne lille oasen før nå, og får høre at Skauta har forsvunnet rett under nesen for meg! Jeg som hadde tenkt meg innom og tigge en liten kveldskos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #57 Del Skrevet 19. desember 2005 jammen han kommer jo tilbake! Jeg er sikker på at han bare trenger å jobbe litt overtid på "kveldsjobben" sin for å få penger nok til gaver til alle damene sine ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 19. desember 2005 #58 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvis jeg får en, er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #59 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har alltid tid til deg, Chrizzy! Du må ikke tvile på meg. Aldri! Desserten blir en banansplit med freshe bananer importert fra min deleide plantasje i Brazil, importert i morges med mitt privatfly. Det er godt å være skauta Men hvis du vil, så kan jeg lage pasta også ← Men sånn på si baker du pizza, eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #60 Del Skrevet 10. februar 2006 Er du så opptatt med å sjarmere damer, at du aldri har tid til å oppdatere denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå