Gå til innhold

¤Skautas Pizzeria¤


Gjest Skauta

Anbefalte innlegg

Heisann og grattis med dagbok :vinke:

Kan jeg spørre hva som ligger bak nicket ditt? Sånn bare for nyssegjerrighetens skyld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

Hei!

Kjekt med nytt blod i p-t dagbøkene ;)

Må si jeg lo av den tråden din på velvære-klær he he :ler:

Du er morsom du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: til alle senoritas!

Jeg har desverre litt liten tid i dag, jeg får damebesøk :sjarmor:

Det er ikke noe annet enn hun som skal sjekke min ekslusive fyreovn nede i kjelleren, men jeg skal nok få sjarmert henne i senk! :tronderbart:

Hvis dere vil ha meg unnskyldt nå, må jeg gå og ta litt ekstra gel i håret mitt ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

begynner med en :klem: jeg

..så får vi ser hvor det ender ;)

Hehe, jeg går aldri lenger enn damene tillater :kyss: Men "stopp" er ikke et ord jeg ofte hører! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei alle damer :kyss:

Også en liten skjennepreken :fy_fy: Hvorfor har dere latt min deilige dagbok havne på 2 side? Dette er intet spørsmål, det er en oppfordring til å lage hygge blant meg og damene! Og man skaper sin egen hygge selv, jeg bare krever litt hjelp av dere!

Men Skauta er aldri langsint :kyss:

Endret av Skauta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Jeg er Skauta! Jeg jobber som pizzabaker og er alle damers drøm ;) Har jeg hørt da :sjarmor:

Jeg elsker på min fritid å cruise rundt i min ekslusive klassiske bil og spille golf gjør jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

I dag var jeg ordentlig ergerlig og trist siden mange her inne har fått det for seg at jeg er KGs hakkekylling. Jeg skrev et langt innlegg om hva jeg mente, og fikk positiv respons :klem: Jeg er i det litt sentimentale hjørnet i dag, jeg tror jeg skal invitere en vakker kvinne jeg kjenner:kyss:, og lage en kjærlighetspizza til oss to. :sjarmor:

Jeg er bare litt trist for tiden, siden det begynner å bli kaldt. Jeg er da ikke vant til de nordiske temperaturene, pluss at jeg ikke kan gå med min gjennomsiktige hvite kortermede skjorte mer åpen, kombinert med sort skaut rundt halsen. Det er yndlingsantrekket mitt :grine:

Tilbake til mitt tema: Jeg skrev da et takke-innlegg til alle vakre kvinner her :dagens-rose: og fikk god respons. Jeg er meget fornøyd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...