Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #1 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heisann Damer Jeg kommer ikke til å skrive så mye om mitt liv her, siden det er litt privat Men jeg tar gjerne en kjekk liten prat om litt av hvert med dere her Dessuten kan dere gjengjelde mine jeg kommer til å spre rundt i dagbøkene deres her Jeg begynner med P-T dagbøkene, så får vi se om jeg er "worn out" eller om jeg takler mer Bare kom til Skauta, damer, ikke frykt en ting. Jeg er ingen kriminell, men jeg er villig til å drepe min mor for et eneste lite kyss fra deres overlegne vesner, en bitte-liten oppmerksomhet fra dere skjønne gudinner. Mamacitas, dere er unike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #2 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. oktober 2005 #3 Del Skrevet 7. oktober 2005 Grattis med dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #4 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 7. oktober 2005 #5 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer med dagbok Du er virkelig noe for deg selv, den skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #6 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mumitrollet: jeg når ikke deg til knærne engang, min Nilens dronning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 7. oktober 2005 #7 Del Skrevet 7. oktober 2005 Virkelig på tide at du dukket opp her Velkommen skal du være Men ikke ødelegg de helt seriøse trådene da - da blir jeg sender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #8 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ingenting blir ødelagt når Skauta er i nærheten Vil du være blomsten i min hage, Lizzi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #9 Del Skrevet 7. oktober 2005 grattis med ny dagbok Vi trengte en som deg her nå ja. Kan du lage en pizza til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #10 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bare kom på besøk, bonita så skal jeg gi deg alt du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #11 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå går jeg og lager pizza.... Mon tro om jeg må spise den alene....? til alle damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. oktober 2005 #12 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer med dagbok, og takk for rosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 7. oktober 2005 #13 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skauta! Kanksje du kan bringe litt liv i oss "gamle" travere... Skal ihvertfall kikke innom deg i ny og ne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 7. oktober 2005 #14 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer med dagboka! Du er virkelig et friskt pust her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #15 Del Skrevet 7. oktober 2005 til dere vakre tre damer! Mamma mia! Min pizza brenner seg i min stufa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. oktober 2005 #16 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei på deg . Du virker som ein helsprø kul mann Lykke til med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. oktober 2005 #17 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pam liker gale sjarmører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #18 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hei og velkommen! Du gjør meg i godt humør, selv når livet mitt stormer som verst! Ånei... det var ikke den.. DENNE var det -----> Endret 7. oktober 2005 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #19 Del Skrevet 7. oktober 2005 og til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. oktober 2005 #20 Del Skrevet 7. oktober 2005 *lure seg inn i den nye dagboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå