Gå til innhold

Kåret til verdens mest sexy, hva synes dere?


Elidaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere skal ikke nominere noen! Ts linker jo til en artikkel om at Paul Rudd har blitt kåret til verdens mest sexy mann.

Jeg syns, som han selv sier i artikkelen, at dette er rart. Jeg husker han som Mike i Friends og liker han veldig godt. Han er søt og sjarmerende, men sexy? Nei, det syns jeg ikke han er. Rent utseendemessig har han litt stort hode og er litt lav, som jo ikke akkurat skriker sexy. Har han oppført seg veldig sexy i noen roller de siste årene siden han vinner denne kåringen? Tror ikke han var noe sexsymbol da Friends gikk.

Anonymkode: 84aae...12e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk Paul Rudd er en av verdens kjekkeste, til tross for at han er 52. 

Ellers er Robert Pattinson på topp 1. Synes han har blitt så kjekk og en veldig god skuespiller nå i voksen alder. Synes aldri han var kjekk i Twilight

Robert-Pattinson-1.jpg

3b4d8cdb0390642109e9a6830f7c629a.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Dere skal ikke nominere noen! Ts linker jo til en artikkel om at Paul Rudd har blitt kåret til verdens mest sexy mann.

Jeg syns, som han selv sier i artikkelen, at dette er rart. Jeg husker han som Mike i Friends og liker han veldig godt. Han er søt og sjarmerende, men sexy? Nei, det syns jeg ikke han er. Rent utseendemessig har han litt stort hode og er litt lav, som jo ikke akkurat skriker sexy. Har han oppført seg veldig sexy i noen roller de siste årene siden han vinner denne kåringen? Tror ikke han var noe sexsymbol da Friends gikk.

Anonymkode: 84aae...12e

Ts spør jo hvem vi syns er mest sexy

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han (definitivt den flotteste av de nevnt i denne tråden nå), men kanskje litt overraskende at han er VERDENS mest sexy?

Men vet ikke hvem jeg ville nominert selv - kanskje jeg ikke er helt i målgruppen for slike kåringer. 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne finnes ikke Paul Rudd sexy i det hele tatt! Synes ikke en gang han er kjekk. Ja, han holder seg godt for alderen, men that`s it. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En FEMTITO år gammel mann ble kåret til verdens mest sexy?? Hvem har stemt ham frem egentlig? Middelaldrende menn med midtlivskrise?

La meg gjette, verdens mest sexy kvinne er sikkert 21 år og Victoria secrets-modell.

It's a man's world 🙃

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...