AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #61 Skrevet 10. november 2021 Mine barn er store nå, men…. Jeg rakk såvidt å jobbe full dag mens barna var i barnehagen. Stresset for å rekke å hente før stengetid kl 16.30 hvis det ble forsinkelser med kollektivtransporten. Det var ikke nok tid til å rekke butikken før henting, så de måtte være med, dessverre. Alene med dem, så ingen mulighet til å stikke ut og handle på kvelden. Ukeshandling gikk ikke, hadde ikke bil, så det var en grense for hva jeg klarte å lesse på barnevogn/bære på én tur. Anonymkode: d4812...e04
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #62 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har altså ikke et stort problem med dette, men blir frustrert med tanke på barna! Unger generelt som slår seg vrang i matbutikken har jeg ingen problemer med å forstå. Tenker at det skjer alle fra tid til annen. Det er bare denne greia med å hente ungen i barnehagen FØR man handler! Her i byen har alle bil, alle fire barnehagene ligger maks fem minutter kjøring unna. Anonymkode: c7d51...a4b Her i byen har alle bil? Du kjenner alle i byen? Jøss. Anonymkode: d4812...e04 1
VilmaVilje Skrevet 10. november 2021 #63 Skrevet 10. november 2021 Jeg har to barn, og tok de aldri med inn i butikken før jeg hentet i barnehage. Ser ikke poenget med å lage stress for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå