AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #41 Skrevet 5. februar 2022 Vet ikke lenger. Om jeg fikk et annet tilbud, ville jeg sluttet på dagen. Anonymkode: 25f34...67f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #42 Skrevet 5. februar 2022 Både og. Jeg har en nisjejobb og er vanskelig å erstatte, men skulle stillingen bli lagt ned er det vanskelig å finne ny jobb. Anonymkode: 483a0...96c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #43 Skrevet 18. mai 2022 Som kollegaen min sa i dag: Nei, jeg er redd for å miste meg selv Anonymkode: 25f34...67f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #44 Skrevet 19. mai 2022 Nei. Jeg jobber i kommunen. Her skal det mye til for å få sparken. Vet om folk som er helt ubrukelige i jobben sin, men de får ikke sparken. De får heller arbeidsoppgaver med mindre ansvar. Anonymkode: 4e2ad...920
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #45 Skrevet 30. desember 2023 Jeg tenker ofte på det. Kanskje fordi jeg alene. Ingen som kan støtte meg. Anonymkode: 25f34...67f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #46 Skrevet 30. desember 2023 On 11/3/2021 at 11:15 PM, AnonymBruker said: Hva med dere? Tenker dere mye på feil dere kan ha gjort i jobbsammenheng, og redsel for å miste jobben? Nei, på ingen måte. Jeg jobber med utvikling, automasjon og digitalisering, og det innebærer en del prøving og feiling. Noen ganger er det "min skyld", andre ganger er det helt utenfor min kontroll. Selv da jeg gjorde en grov feil som kostet forsikringsselskapet vårt et par hundre tusen kroner, så var jeg ikke bekymret. Jeg står støtt faglig, og med et yrke der det ikke finnes fasiter så er jeg enda tryggere. Ja, jeg kan gjøre feil, jeg kan dra ned kritiske systemer i et håp om å forbedre dem (noen ganger kan vi ikke bruke testmiljøer), men som sjefen sier; en som ikke gjør feil, er neppe interessert i å verken lære noe nytt eller heve egen kompetanse. Anonymkode: 60a99...481
AnonymBruker Skrevet 8. mars #48 Skrevet 8. mars Nei. Jeg vet jeg er god i jobben min. Jeg legger ned utrolig mye i den og gjør alt for at folk skal være fornøyd. Dessuten så er mannen min sjefen min. Så gjør jeg ikke en god jobb så blir det dårlig stemning båre på jobb og hjemme. Og det ønsker ingen av oss. Anonymkode: 0b111...eab
AnonymBruker Skrevet 8. mars #49 Skrevet 8. mars Nei, å gi faen er det beste jeg har lært meg i livet. Mange er også dumme å leve dyrt økonomisk. Anonymkode: 06031...f72 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #50 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 23.21): Skal det veldig mye til for å kunne gi folk sparken? Hørte rykter en gang om en tidligere kollega som ble sparket pga at han pratet for mye med kollegaer mens han jobbet. Det var bare rykter. Men jeg regner med at det skal mye til før man blir sparket. Anonymkode: 85d73...b20 Det skal sykt mye til, i hvert fall i det offentlige, hilsen leder. Anonymkode: 53ea6...173
AnonymBruker Skrevet 8. mars #51 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 23.15): Jeg er vel av den type person som kan iblant frykte for å miste jobben. Fikk for noen dager siden tilsnakk av sjefen om at jeg pratet for mye med en kollega på jobb. Jeg pleier i grunnen ikke å prate mye med noen for oftest så jobber jeg helt alene. Begynte da å tenke på den dumme feilen min, og tenkte på hva om jeg nå mister jobben, eller hva om sjefen er ute etter å sparke meg, eller kanskje er litt paranoid. Sjefen må jo få gi konstruktive meldinger uten at jeg skal frykte for å miste jobben min. Så det er vel en angst som jeg bare har. Jeg vet at jeg er flink til å stå på og at jeg jobber fort og effektivt i jobben min. Men jeg har alltid vært veldig redd for å bli uten jobb. Årsaken er vel at jeg tror det kan bli vanskelig å finne ny jobb. Hva med dere? Tenker dere mye på feil dere kan ha gjort i jobbsammenheng, og redsel for å miste jobben? Anonymkode: 85d73...b20 Jobber som barnehagelærer i barnehage, er overhodet ikke redd for å miste jobben. Da skulle det virkelig har vært noe graverende fra min side, og det skjer aldri. Anonymkode: e9333...0b1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #52 Skrevet 8. mars Haha! Nei de kan ikke sparke den stødigste og mest pålitelige medarbeider de har. Jeg er trygg! Og skulle de sparke meg så er det helt greit. Da får jeg endelig fri! Anonymkode: b6158...1a7
Beneath the Moon Skrevet 8. mars #53 Skrevet 8. mars Jobber i kommunen (hjemmesykepleien) jeg er ikke redd for å miste jobben.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #54 Skrevet 8. mars Nei. Bransjen skriker etter folk (sjøfart) Anonymkode: 95926...d9e
AnonymBruker Skrevet 8. mars #55 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Bransjen skriker etter folk (sjøfart) Anonymkode: 95926...d9e Bransjen er på hell. Anonymkode: a599e...10d
AnonymBruker Skrevet 8. mars #56 Skrevet 8. mars Ett godt tips til dere alle her; MELD DERE INN I FAGFORBUND!! Verdt hver krone. Anonymkode: fb4e6...394
Morten1 Skrevet 8. mars #57 Skrevet 8. mars nei er ikke redd for det, dagen jeg får sparken/slutter vil bedriften slite
AnonymBruker Skrevet 9. mars #58 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bransjen er på hell. Anonymkode: a599e...10d 🤣🤣 Dagens. Anonymkode: 95926...d9e
AnonymBruker Skrevet 9. mars #59 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ett godt tips til dere alle her; MELD DERE INN I FAGFORBUND!! Verdt hver krone. Anonymkode: fb4e6...394 Ikke alltid, og det hjelper ikke hvis man ikke er fast ansatt. Jeg tipper at alle som svarer «nei» i denne tråden har fast jobb. Anonymkode: 780c6...052
AnonymBruker Skrevet 9. mars #60 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 17.31): Som kollegaen min sa i dag: Nei, jeg er redd for å miste meg selv Anonymkode: 25f34...67f Godt skrevet! Arbeidslivet bryter deg ned sakte men sikkert.....etter noen år der er man helt ødelagt. Anonymkode: 06031...f72 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå