Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg når du er sliten og trøtt? Hva er terskelen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvitrer du som en fugl når du er sliten? Hvor lenge står du i det før du føler det blir for mye? 

Når merker du at du når grensen din for hva du kan leve med av krav? 

:)

Anonymkode: 014a6...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir stille, ukonsentrert og får søvnige øyne. Klarer ikke å konsentrere meg om flere ting på en gang, så som regel er det jo andre som blir irriterte hvis de er på et helt annet nivå. Men trøtte meg unnskylder meg og sier det ikke er meningen, men snorrrrk.

Hvis jeg er på jobb, derimot, så må jeg jo bare ta meg sammen. Men da tenker jeg bare på hvor deilig det er å komme hjem o under dyna. 

Anonymkode: 1b474...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stille og mutt og venter på at kvelden skal komme slik at jeg kan sove.

Anonymkode: 8ffca...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg på jobb så blir jeg stille. Jobber i butikk. Putter på ett falsk smil når jeg snakker med kunder. Hjemme kan jeg heve stemmen min når mann og barn trykker på de feile knappene. 

Anonymkode: 02cf6...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt andre så er jeg kjempe blid og gira når jeg er sliten. Så fort jeg er alene kan ansiktsmusklene og hodet endelig slappe av 

Anonymkode: 5f5c8...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er sliten blir jeg stille og innesluttet. 

Anonymkode: a619e...f63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stille og fjern. Og trekker meg unna andre mennesker. Blir "bitch" dersom de ikke lar meg være i fred. 

Anonymkode: 62f6e...893

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort lunte og eksplosivt sint. Er allergisk mot trøtthet.

Anonymkode: 8a869...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være i fred. Og blir veldig giddaslaus.. Blir mer avvisende/«kort» mot de rundt meg.

Og litt sånn som i den snickers reklamen..

Men jeg sier også i fra, sånn at ingen skal tro jeg er sint på dem eller har konflikt med noen. 
 

Endret av Raven.Writingdesk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid sliten pga kronisk sykdom. Ikke sånn sliten man kan sove av seg.

Jeg må ta meg i det når jeg treffer folk, kan ikke gå rundt og være gretten eller helt stille. Men det krever mye av meg, og det begrenser hvor sosial jeg er.

Anonymkode: 15d84...7cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb blir jeg stille og kan føle meg overveldet om jeg er veldig sliten, men prøver alltid å ta meg sammen og må da konsentrere meg mer. Jeg har en grense og da kan jeg bli irritert, men har heldigvis ikke jobbet med kunder i sånne perioder.

Hjemme blir jeg bare fjern og stille. Jeg blir også kald og pleier å krype under et teppe. Å mase på meg da er ikke særlig lurt, men klarer å ta meg sammen om jeg skal noe. Men helst vil jeg jo bare gå og legge meg.

Snorker alltid når jeg er sliten.

Anonymkode: 6a590...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stille, irritabel og utålmodig. På jobb kan jeg gå fra å være veldig god til å jobbe i team til å ville gjøre alt selv så det går i sin vandte gang og fortest mulig. 
 

Finner meg ikke i så mye spørsmål om unødvendige ting og fyrer fort opp. 

Anonymkode: 3d41d...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg er sliten så merker jeg at jeg blir lettere irritabel. Er jeg sliten når jeg er med andre så blir jeg mer stille. Pusher jeg meg for mye når jeg er sliten så blir jeg som regel syk (forkjølelses/influensasymptomer).

Jeg har derfor blitt mye flinkere til å si nei og ta vare på meg selv. Jeg orker mindre enn andre, jeg vet ikke helt hvorfor. Men sånn er det nå bare, så da må jeg forholde meg til det.

Anonymkode: bc225...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir sutrete og grinete, og kan bli depressiv. banner sjeldent, men gjør det da. ønsker bare å være alene. 

jeg er veldig flink til å maskere, så når jeg er ute blandt folk/på jobb er jeg blid og gjør oppgavene mine. blir mer stille (veldig engasjert når jeg ikke er sliten) . merker og behov for å trekke meg inn på kontoret og ta på headset, ikke være sosial. 

 

 

Anonymkode: 534a7...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er sliten og trøtt blir jeg utrolig sint og eksplosiv, og kan bli rasende for bagateller. Er jeg sliten så hviler jeg. 

I jobbsammenheng forsøker jeg alltid å ta meg sammen uansett. Jeg er leder så jeg må holde meg maska. Kan liksom ikke klikke for en bagatell fordi jeg er sliten, det passer seg på ingen måte som leder (og forøvrig andre ansatte også). Er jeg ekstremt sliten så prioriterer jeg kun det viktigste, og avspaserer dersom det er rom for det. 

Heldigvis sjeldent jeg er veldig sliten og trøtt...

Anonymkode: 3ea6a...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb blir jeg forferdelig glemsom hvis jeg er sliten, det er kjempe irriterende for føler da at jeg fremstår som uintelligent og ett surrehue. Men klarer iallefall ovenfor kundene å være hyggelig, bare ikke så pratsom som jeg egentlig er. 

Hjemme blir jeg ekstremt lat, stille, fort sint på samboer og unge. 

Anonymkode: 3260f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...