Gå til innhold

Nå har jeg utrolig nok funnet en elbil jeg kunne kjørt

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

nå har jeg faktisk funnet en lekebil jeg kunne kjørt, hadde ikke likt det men kunne kjørt den til nød. Ingen andre lekebiler jeg noen gang hadde satt meg inn i, men denne er dessverre et unntak.

uansett, en sinnssyk pris for en lekebil

hva er vitsen å kjøpe de skrøpelige små lekebilene med elendig utstyr og komfort når det finnes en brukbar modell? 

Det finnes utrolig nok et håp for lekebilfrelste til at lekebilhatere som meg kunne blitt å sett i en lekebil 

irriterer meg i grunn for at jeg kom over denne annonsen….

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235714646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

knulleGuden666 skrev (2 minutter siden):

nå har jeg faktisk funnet en lekebil jeg kunne kjørt, hadde ikke likt det men kunne kjørt den til nød. Ingen andre lekebiler jeg noen gang hadde satt meg inn i, men denne er dessverre et unntak.

hva er vitsen å kjøpe de skrøpelige små lekebilene med elendig utstyr og komfort når det finnes en brukbar modell? 

Det finnes utrolig nok et håp for lekebilfrelste til at lekebilhatere som meg kunne blitt å sett i en lekebil 

Du har jo rett i at den bilen der er et fantastisk leketøy. Akkurat som en Porche GT2RS, en Lamborghini Huracan og en Ferrari F40. Leketøy alt sammen. :)

Anonymkode: 7f30b...532

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (5 minutter siden):

Dette er vel den eneste Porsche’en som ikke blir frakjørt av selv de billigste tesla modellene?

Anonymkode: 13d05...4b2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (19 minutter siden):

Tøff bil, men jeg ville valgt Porsche 911 GT3 RS til den prisen...  

Anonymkode: 33815...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du deler dette med oss. Føler du vokser litt, hm? 

Anonymkode: 44179...b12

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel den eneste Porsche’en som ikke blir frakjørt av selv de billigste tesla modellene?

Tesla? 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste biler (ja også dyre sportsbiler) blir frakjørt av en Tesla i hvert fall de første par hundre meterne 

Anonymkode: 2e2a4...74f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, her kan det fort spares noen tusenlapper i bompenger.

Anonymkode: 53625...d48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tesla aksellererer nok raskere enn mange Porscher, men bremsing og svinging passer Porsche fossilbiler bedre.

Taycan ser fin ut den, men svart er en kjedelig farge, unnskyld det er ingen farge. Jeg lurer på om BMW Z 4 leveres i gull metallic?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, men du må huske på at knulleguden sannsynligvis bor i kjelleren til mor og kjører en rusten '96 Corolla. Når han generøst sier at han kunne ha levd med denne Porschen, er det like betydningsfullt som en regndråpe i havet er for å få ned saltinnholdet der.

Anonymkode: 44179...b12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på utseende eller hva?

Elbiler er jævla sexy. De er stille som munken inntil du tråkker på gasspedalen. Da reagerer de som faen. Det er jævla deilig. Elbiler er selvsagt raskere enn fossilbiler da det er mindre ledd mellom gasspdeal og reaksjon. Elbiler vil alltid vinne når det gjelder akselerasjon

Anonymkode: 6c48c...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla slår Porsche. Med 11 sekunder er det kanskje sjåførene som utgjør størst forskjell?

Fine biler begge to. Taycan ser best ut, men S er kanskje mer praktisk i hverdagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knulleGuden666 skrev (På 3.11.2021 den 15.06):

....................

.............

Strengt tatt blir vel de som mister lappen etter å ha lekt med bilen sett i en lekebil?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whistler skrev (8 timer siden):

Strengt tatt blir vel de som mister lappen etter å ha lekt med bilen sett i en lekebil?

Lekte ikke, jeg trente, og det er en utrolig viktig trening. Man ser jo hvert år hvor mange som mister kontrollen med en gang bilen sklir litt, folk vet ikke hvordan bilen reagerer og aner ikke hvordan man skal rette den opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, knulleGuden666 said:

Lekte ikke, jeg trente, og det er en utrolig viktig trening. Man ser jo hvert år hvor mange som mister kontrollen med en gang bilen sklir litt, folk vet ikke hvordan bilen reagerer og aner ikke hvordan man skal rette den opp igjen

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 17.07):

😂😂😂

Du burde bli kjørelærer. 2 minutter med deg og de kan gå og ta lappen.

‘Lei av at bilskolen koster skjorta? Kom til MOI’. 

Anonymkode: d325f...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Du burde bli kjørelærer. 2 minutter med deg og de kan gå og ta lappen.

‘Lei av at bilskolen koster skjorta? Kom til MOI’. 

Anonymkode: d325f...b11

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...