AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #21 Skrevet 2. november 2021 4 minutter siden, loveli said: Sikker på at du lukter vondt da? Høres jo nesten umulig ut når du bruker kremer, såper og har god hygiene? Hva spiser du? Lukter det vondt fordi dere lager mye krydret mat? Vi lager en del krydret mat, men mistenker at jeg og alt av klær blir luktende vondt da huslukten smitter over… Anonymkode: 38aaf...32b
Gjest loveli Skrevet 2. november 2021 #22 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen hjertlig takk for langt svar ❤️ jeg skal følge tipset ditt å prøve å ta en skikkelig vask tilogmed bak møbler! Anonymkode: 38aaf...32b Jeg føler hvertfall at det er deilig å vite at jeg har det HELT rent, selv bak møbler. 😛 Hvis det så lukter dritt hos meg så får det bare være. Men har aldri fått klager eller følt på det selv. Får stort sett høre at det lukter nøytralt godt. Jeg lufter ekstremt mye da, det er også et tips. Det er ikke godt når det lukter mye heller, selv om lukten i seg selv er god. Blir som for mye parfyme, det er ikke digg det heller. Har du prøvd diverse lukt-produkter? Tenker på duftpinner, romspray, etc? Jeg ville prøvd å vaske alt først altså, men så må man tilføre lukt i hjemmet for å endre lukten.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #23 Skrevet 2. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du sjekka under bordene? Om det ligger en bæsj der mener jeg. Kan være det har vært noen fulle under bordet Anonymkode: cd878...a22 Haha nei ikke mulig Anonymkode: 38aaf...32b
Gjest loveli Skrevet 2. november 2021 #24 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi lager en del krydret mat, men mistenker at jeg og alt av klær blir luktende vondt da huslukten smitter over… Anonymkode: 38aaf...32b Hm..., jeg elsker asiatisk og mexikansk mat, lukter ikke her. Men jeg lukker døren til kjøkkenet og har kjøkkenvifta på 1000 når jeg kokkelerer slikt da. Bruker du viften? Når vi spiser så har vi fortsatt døren til kjøkkenet lukket og lar vifta gå til vi er ferdige å spise. Dette forhindrer spredning av lukten ganske godt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #25 Skrevet 2. november 2021 Har dere katt, hund eller andre kjæledyr? Anonymkode: 0e77b...259
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #26 Skrevet 2. november 2021 Hvis du vasker klær på 40 grader er det ikke sikkert du får bort svette og urin lukt. vask på 60 grader og ta ut klærne av maskinen med en gang. lukten av sure klær er grusom. Anonymkode: 47176...be7 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #27 Skrevet 2. november 2021 3 minutter siden, loveli said: Jeg føler hvertfall at det er deilig å vite at jeg har det HELT rent, selv bak møbler. 😛 Hvis det så lukter dritt hos meg så får det bare være. Men har aldri fått klager eller følt på det selv. Får stort sett høre at det lukter nøytralt godt. Jeg lufter ekstremt mye da, det er også et tips. Det er ikke godt når det lukter mye heller, selv om lukten i seg selv er god. Blir som for mye parfyme, det er ikke digg det heller. Har du prøvd diverse lukt-produkter? Tenker på duftpinner, romspray, etc? Jeg ville prøvd å vaske alt først altså, men så må man tilføre lukt i hjemmet for å endre lukten. Ja skal prøve å sette opp noe duftpinner og duftlys etter jeg har vasket😁 Anonymkode: 38aaf...32b 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #28 Skrevet 2. november 2021 I denne tråden er det mange tips om hva vond lukt kan komme fra: Anonymkode: 0e77b...259 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #29 Skrevet 2. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har dere katt, hund eller andre kjæledyr? Anonymkode: 0e77b...259 Vi har en katt Anonymkode: 38aaf...32b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #30 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har en katt Anonymkode: 38aaf...32b Aha! Det kan hende at det er katten som skvetter urin her og der. Også hunkatter kan gjøre dette. Anonymkode: 0e77b...259 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #31 Skrevet 2. november 2021 Jeg var vitne til en innekatt (hunkatt) som stadig vippet med halen og dusjet en urinstråle mot bøker i bokhylle, mot sofa og mot andre ting. Også skoene ble dusjet med urin av denne katten 😧 Anonymkode: 0e77b...259 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #32 Skrevet 2. november 2021 Det kan jo være alt mulig. i leiligheten jeg kjøpte luktet det gammel dame fordi en gammel dame bodde det, skikkelig bestemor lukt. I en annen leilighet jeg bydde på luktet det svett gammel mann. Der hadde det bodt en gammel mann. Lukten forsvant ikke når de skiftet ut møbler og..tror lukten satt i veggene. I en annen leilighet jeg leide luktet det veldig rart, en helt unik lukt jeg ikke har kjent før. Jeg antok at noen hadde røyket i leiligheten, evt røyket hasj også. fordi det luktet sånn "røykaktig" veldig rart. Følte også at jeg luktet slik etterhvert. sjekk at katten ikke pisser på ting. Og du kan også rense møbler. Men det kan være at noen har røyket i leiligheten og at dere trenger å ta bort gammel tapet... Anonymkode: 9bf0e...25a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #33 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I en annen leilighet jeg bydde på luktet det svett gammel mann. Der hadde det bodt en gammel mann. Lukten forsvant ikke når de skiftet ut møbler og..tror lukten satt i veggene. hjalp ikke at de malte heller... 🤦♀️ Anonymkode: 9bf0e...25a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #34 Skrevet 2. november 2021 Lufter du ut godt daglig? Anonymkode: 0ce09...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #35 Skrevet 2. november 2021 Vi hadde død mus i veggen på hytta, det luktet IKKE godt, kan det være en mulighet? Anonymkode: d6c3f...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #36 Skrevet 2. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi hadde død mus i veggen på hytta, det luktet IKKE godt, kan det være en mulighet? Anonymkode: d6c3f...ceb Hmm ja kanskje. Vet vi har hatt problemer med flaggermus som har bodd i pipa og peisen vår. Kan hende de har dødd og etterlatt lukt¿ Anonymkode: 38aaf...32b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #37 Skrevet 2. november 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Lufter du ut godt daglig? Anonymkode: 0ce09...e3a Prøver, men sliter da med at huset blir så kaldt😅 Anonymkode: 38aaf...32b
Djungelvrål Skrevet 2. november 2021 #38 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vask skritt området grundig. Og analsprekken må også vaskes grundig med klut. Vask mellom terne, her slurver mange. Bruk deo og tanntråd. Skift truse og sokker DAGLIG Anonymkode: 3ed5b...4d7 Du tror hele huset lukter fordi hun ikke vasker anus med klut? 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #39 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hmm ja kanskje. Vet vi har hatt problemer med flaggermus som har bodd i pipa og peisen vår. Kan hende de har dødd og etterlatt lukt¿ Anonymkode: 38aaf...32b Googlet om flaggermus kan gi lukt, og det kan være en mulighet at avføringen og døde flaggermus kan lukte. Lurt å sjekke det iallefall. Ekkelt med lukt man ikke skjønner hvor kommer fra, håper det løser seg😊 Anonymkode: d6c3f...ceb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #40 Skrevet 3. november 2021 Er du sikker på det faktisk lukter vondt og ikke er noe du innbiller deg? https://forskning.no/sykdommer/mange-kjenner-vonde-lukter-som-ikke-er-der/1221805 Har du fått en second opinion på lukten? Anonymkode: 3fb51...10a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå