AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hva er ditt svake punkt ang rydding ? Hva strever du mest med å få til å funke? Hos meg er det skitten oppvask, det er fristende og sett litt på benken ( skal skylle og sette i oppvaskmaskin senere) og så hoper det seg opp så jeg må ta skippertak. Har du et råd? Ellers har jeg gode system så det tar bare to minutt å vedlikeholde pr dag. Anonymkode: 37aaa...01b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Jeg vasker aldri tak eller vegger🤷🏼♀️ Livet er for kort! Anonymkode: 0272b...23c 28
gretchenlowell Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Vaskerommet! Resten av huset er mer eller mindre ryddig til en hver tid, men vaskerommet det får jeg aldri helt «ork» til å ta tak i! Hadde gitt mye for et ryddig, organisert vaskerom hvor alt hadde sin faste plass, men det skjer nok aldri.. 🤣 4
Million Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Støvtørking.... det er så gudsjammerlig kjedelig at jeg har ikke ord. Utsetter og utsetter. 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er ditt svake punkt ang rydding ? Hva strever du mest med å få til å funke? Anonymkode: 37aaa...01b Mannen 😄 Han er 90 % bra, men de 10 % kan være irriterende i blant. Anonymkode: 21a7f...028 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Legge sammen og på plass klær. Alt annet går egentlig fint, men det hoper seg opp med rene klær! Anonymkode: 02b90...782 16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Ta ut klærne fra vaskemaskinen har alltid vært tortur for meg. Anonymkode: 158c4...efb 4
pia mater Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Rydde ut av oppvaskmaskinen. Ender opp med skitne kopper over hele kjøkkenet før jeg rydder på plass det rene, og da var maskinen plutselig full igjen. Samme med å rydde på plass rene klær. Bruker evigheter på det. 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Legge sammen og på plass klær. Alt annet går egentlig fint, men det hoper seg opp med rene klær! Anonymkode: 02b90...782 Her og, hater å brette klær 😂 vask og tørk går greit, det tar bare ofte litt tid før de finner plassen sin i skuffer og skaper igjen! Anonymkode: 32f61...fc2 5
Taluno Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Gangen! Kaster fra meg "alt" der 😂 Nøkler, reklame, reflekser, håndsprit, magasiner, kvitteringer, headsett, verktøy, vannflasker, hansker, munnbind, og alt mulig rart havner oppå kommode. Og har kjøpt flere nye oppbevaringsbokser som skal opp på loftet, de har stått i gangen en uke 🙈 og posen med litt diverse ting som jeg handlet i helga står på gulvet. Veldig ofte handlenett blir stående noen dager om det ikke er mat... skittentøy fra jobb står 1-2 dager i pose før jeg setter på maskin 🤔 3
Hedda79 Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 (endret) Tømme oppvaskmaskinen - jeg utsetter det helt til jeg må. og da stapper jeg fort alt i skuffer og skap slik at det blir uorden i systemet. Og så utsetter jeg å pakke ut etter overnattingsturer i naturen. Tursekken blir alltid stående i flere dager før jeg tømmer den. Endret 1. november 2021 av Hedda79 la til noe 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Egentlig ingenting nå som jeg er sykemeldt og holder på å gå på veggen om dagene... Kanskje støvsuging pga bekkenet, blir så dårlig etterpå og kaldsvetter og må legge meg nedpå, så det får jeg bare gjort en gang i uka selv om jeg gjerne skulle gjort det 2. Skifting på senga kunne og blitt gjort litt før det faktisk blir gjort.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 Min og mannens: å få rene klær inn i skapene igjen. Anonymkode: 8ac82...cea 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Å brette klær 😊👍 Anonymkode: cb241...7a6 1
boblevann Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 Taluno skrev (1 time siden): Gangen! Kaster fra meg "alt" der 😂 Nøkler, reklame, reflekser, håndsprit, magasiner, kvitteringer, headsett, verktøy, vannflasker, hansker, munnbind, og alt mulig rart havner oppå kommode. Og har kjøpt flere nye oppbevaringsbokser som skal opp på loftet, de har stått i gangen en uke 🙈 og posen med litt diverse ting som jeg handlet i helga står på gulvet. Veldig ofte handlenett blir stående noen dager om det ikke er mat... skittentøy fra jobb står 1-2 dager i pose før jeg setter på maskin 🤔 Støtter! Alt jeg skal ''ta senere'' blir bare stående i gangen 🤣 Skal bære ned senere, skal bære opp senere, skal rydde senere - og gangen er stappfull! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Støvsuging er absolutt værst for meg. Blir gal av det. Gjør det mye på jobb også da så mulig det er en grunn. Anonymkode: c546d...dbb
Rumle Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 At jeg blir distrahert av andre ting hele tiden, skal bare osv. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 Hater å pusse vinduer, så årstiden vi går inn i nå passer meg utmerket😅 Anonymkode: df6de...219 4
Eneri Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 Få ryddet i div papirer er tungt å komme i gang med /holde ajour. Sortere sokker og stryke klær. Stryker SVÆRT sjelden, og da tømmer jeg ikke nødvendigvis baljen heller 🙄Klassisk: stryke juleduker og oppdage en ren og krøllete påskeduk i bunnen. 😬 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 Kommer du på besøk til meg så er alt ryddig til en hver tid. Ingen ting ligger strødd, står på feil plass e.l. Åpner du skapene, da er det en annen sak😂😂 Anonymkode: 39624...cd8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå