Gå til innhold

Hjelp! Jeg har ingen godteri. Innafor med penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk litt sjokk nå. Ser masse barn i kostymer. Glemt helt av denne Halloweenfeiringen. Har null niks av godterier. Er det ok om jeg gir penger til de som kommer på døra istedet for godteri? Har masse småmynter liggende. Ok om jeg gir typ 5 kr per barn??

Anonymkode: 26d95...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si «Halloween er ikke før i morgen, hadebra!» og skru av utelyset så kommer de ikke ☺️

Anonymkode: fa768...f81

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk litt sjokk nå. Ser masse barn i kostymer. Glemt helt av denne Halloweenfeiringen. Har null niks av godterier. Er det ok om jeg gir penger til de som kommer på døra istedet for godteri? Har masse småmynter liggende. Ok om jeg gir typ 5 kr per barn??

Anonymkode: 26d95...159

Kan du ikke bare si dessverre du har glemt det. Blir litt rart med penger syntes jeg men.

Anonymkode: 52670...493

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette blitt såpass organisert nå at de kun går til folk som har pyntet dører og ønsker velkommen?

Jeg har ikke noe digg å servere heller. Er folkesky generelt og åpner ikke for folk annet enn når jeg venter besøk.

Anonymkode: 1b4e9...0d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween er ikke i dag! Det er i morgen. Kommer det noen på døra så bare gi dem beskjed at du ikke deler ut snop når det ikke er Halloween. 
Eventuelt så slukker du utelyset, som er tegnet på at du ikke ønsker at noen ringer på. Ikke gi barn penger! 
 

Nå må dere skjerpe dere foreldre! Ikke send barna ut i kveld, Halloween er i morgen!! 

Anonymkode: d17b9...f2a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Halloween er ikke i dag! Det er i morgen. Kommer det noen på døra så bare gi dem beskjed at du ikke deler ut snop når det ikke er Halloween. 
Eventuelt så slukker du utelyset, som er tegnet på at du ikke ønsker at noen ringer på. Ikke gi barn penger! 
 

Nå må dere skjerpe dere foreldre! Ikke send barna ut i kveld, Halloween er i morgen!! 

Anonymkode: d17b9...f2a

Men har jo sett masse barn i halloweenkostyme ute nå på vei hjem fra jobb. Kan jo ikke bare avvise dem når de kommer på døra?? 

Anonymkode: 26d95...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du esker med rosiner, mandariner eller noe? Er hva jeg gir om noen kommer. Gidder ikke kjøpe godterier kun fordi kanskje noen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ringer på her i dag åpner jeg ikke døren.

Jeg har selv glemt å kjøpe inn noe, men skal se om jeg finner noe i skapene. Jeg tenkte som en nødløsning å gi popcorn i små lommer av papp, litt som is bare popcorn i stedet😅

Jeg hadde i alle fall ikke gitt penger, det blir litt rart 

Anonymkode: ea493...d1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men har jo sett masse barn i halloweenkostyme ute nå på vei hjem fra jobb. Kan jo ikke bare avvise dem når de kommer på døra?? 

Anonymkode: 26d95...159

Dessverre for barna så har foreldrene bommet og sendt dem ut på feil kveld. 
Jeg åpner ikke for noen i kveld. De som kommer i morgen får godteri. 

Anonymkode: d17b9...f2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det må være en hundrings iallfall hvis du skal gi penger. 

*tuller* 

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men har jo sett masse barn i halloweenkostyme ute nå på vei hjem fra jobb. Kan jo ikke bare avvise dem når de kommer på døra?? 

Anonymkode: 26d95...159

Kan du vel. Du har ikke plikt til å åpne døra, heller ikke kjøpe inn og dele ut godteri. 

Anonymkode: c500e...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger :nei. Ikke begynn en ny trend. Please. 
 

ellers har jeg knekkebrød bare her. Ny trend 😁?

Anonymkode: 48af8...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke gi penger!!! 

Om de kommer på døra idag er det bare å si at Halloween er i morgen. Det gjør jeg, og har null dårlig samvittighet for det. 

Anonymkode: f91a0...250

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du åpner til tross for at Halloween er først i morgen, så foreslår jeg at du skriver noen lapper med visdomsord fremfor å gi penger. 😆

Anonymkode: 479c6...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis du åpner til tross for at Halloween er først i morgen, så foreslår jeg at du skriver noen lapper med visdomsord fremfor å gi penger. 😆

Anonymkode: 479c6...345

Eller send med barna en lapp hjem til mamma og pappa: Lille Lise kan komme tilbake på Halloween og få karamell og gottigotti😆

Anonymkode: d17b9...f2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk litt sjokk nå. Ser masse barn i kostymer. Glemt helt av denne Halloweenfeiringen. Har null niks av godterier. Er det ok om jeg gir penger til de som kommer på døra istedet for godteri? Har masse småmynter liggende. Ok om jeg gir typ 5 kr per barn??

Anonymkode: 26d95...159

Det er Halloween i morgen. Du kan handle inn på kiosk eller bensinstasjon i morgen.

At endel foreldre er så fjerne at de har "flyttet" Halloween til en annen dag, får de ta på egen kappe. 

 

Anonymkode: c5a2e...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men har jo sett masse barn i halloweenkostyme ute nå på vei hjem fra jobb. Kan jo ikke bare avvise dem når de kommer på døra?? 

Anonymkode: 26d95...159

La vær å åpne døra? 

Dette er jo et ikke-problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, gi dere! Det er da ingen tvang eller selvfølge at vi skal gi fremmede barn som kommer utkledd på døra hverken penger eller gotterier! En stor uting hele halloween greia 😕 Jeg har heldigvis to store hunder som sier kraftig ifra hvis noen nærmer seg døra. så jeg slipper unna denne utidige greia som halloween er.

Anonymkode: 05409...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har kommet her i dag, og jeg kommer ikke til å åpne heller hvis noen kommer. Du MÅ ikke åpne. 

  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...