AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Del Skrevet 27. oktober 2021 Har øvd en god del, sånn 4-5 timer hver dag i over en uke , utenom helgen som var. tenkte å ta teorien kanskje om en uke? burde jeg få en del beståtte prøver før jeg tar teorien? Anonymkode: 5b845...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Del Skrevet 27. oktober 2021 Mye ikke bestått, så ville øvet mer Anonymkode: d2762...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2021 #3 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Anbefaler deg å øve mer 🙂 Og les boka så klart. Endret 27. oktober 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Del Skrevet 27. oktober 2021 Anbefaler å lese i boka, ikke de testene på nett. ;)) Hilsen vegvesen ansatt som jobber med teoretiske prøver Anonymkode: e4f43...baf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Del Skrevet 27. oktober 2021 Fra det du viser der, er det bare 2/13-sjanse for at du klarer det. Les mer på de temaene du ikke har bestått. Anonymkode: 9637d...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Del Skrevet 27. oktober 2021 Les i boka, som Vegvesenet over her sier, og finn en som har lappen som du kan diskutere med. Det er alltid lettere å lære seg stoff når man jobber aktivt med det og snakker høyt. Anonymkode: 9637d...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 27. oktober 2021 #7 Del Skrevet 27. oktober 2021 Hva tror du selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #8 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg brukte appen til Teoritentamen (betaling), i sommer. Der var ting godt forklart underveis, og mye å lese på. Absolutt verdt pengene, og jeg hadde kun en feil på teorien. Øv masse! Det er viktig for både deg og oss rundt deg at du lærer mer enn det du kan nå. Anonymkode: 671f7...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Del Skrevet 28. oktober 2021 Når jeg øvde til teorien, prøvde jeg å lese hele boka, men det ble for kjedelig, så jeg brukte teoritentamen. Etter å ha tatt en test, så slo jeg opp i boka på de spørsmpålene jeg fikk feil på. Gjentok dette en stund, og resultatene ble bedre. Så når jeg kom til det punktet hvor jeg besto testene gang på gang uten problemer, så tok jeg prøven Anonymkode: d906b...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #10 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg ville absolutt vente til antall beståtte er større enn antall ubestøtte. Men det virker som du har øvd mer enn nok i antall timer, og det er uten å ha fått bedre resultat. Så kanskje kunne du øvd sammen med noen? Har du en person, helst med førerkort så klart, som du kan sitte sammen med, og se på og svare på spørsmålene? Anonymkode: 30455...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Del Skrevet 28. oktober 2021 Du bør øve mye, mye mer og ikke melde deg opp til teorien før du består flere enn du stryker på! Når du består minst åtte av ti kan du prøve deg! Anonymkode: 3c6dd...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Del Skrevet 28. oktober 2021 Nei du kommer sannsynligvis ikke til å bestå. Øv hverdag i en måned så ser du at du får flere grønne søyler som indikerer at du sannsynligvis vil bestå. Anonymkode: 4d4a3...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå