Zooey Skrevet 4. november 2021 #61 Del Skrevet 4. november 2021 Highhopes skrev (På 26.10.2021 den 22.25): Noen som kan se om Shameless (us) ligger der? Jeg har HBO Nordic via Telia som de garanterte skulle bytte over til Max samtidig som alle andre, men som plutselig var umulig pga tekniske problemer. 😡😦 Den ligger ute på Netflix UK, i tilfelle du har VPN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 4. november 2021 #62 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan får man vpn? Anonymkode: d57e8...47a Jeg har brukt Hola VPN i flere år for å se både britisk og norsk tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #63 Del Skrevet 4. november 2021 Kan noen fortelle hvorfor man bare får sett 1 episode av One Tree Hill? Kommer det andre fortløpende eller hva er greia? Anonymkode: 3a0d5...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #64 Del Skrevet 5. november 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: HBO Max prøvde seg først med bittesmå undertekster, men nå er de visst forsvunnet helt. Klarer meg fint med engelske undertekster, men flere nye serier har ingen språk i det hele tatt. Er det flere som har dette problemet? Anonymkode: f1417...7f0 Ja. Anonymkode: f78d5...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #65 Del Skrevet 7. november 2021 Har ikke HBO noen norsk side på facebook lenger? De pleide å ha en side med informasjon om serier som kom. Anonymkode: c1f47...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #66 Del Skrevet 30. november 2021 Det kommer mer og mer innhold, ja. Nå har Smallville kommet til HBO Max Norge!! 😍 Anonymkode: d374c...916 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #67 Del Skrevet 1. desember 2021 On 11/7/2021 at 8:08 PM, AnonymBruker said: Har ikke HBO noen norsk side på facebook lenger? De pleide å ha en side med informasjon om serier som kom. Anonymkode: c1f47...c14 Svarer meg selv, den norske siden er oppe og går igjen. Anonymkode: c1f47...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willowblain Skrevet 1. desember 2021 #68 Del Skrevet 1. desember 2021 Euphoria 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #69 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Svarer meg selv, den norske siden er oppe og går igjen. Anonymkode: c1f47...c14 Har du en link, jeg får bare opp den amerikanske🤔 Anonymkode: 8b373...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. desember 2021 #70 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg har ikke skjønt disse forskjellige HBO-kanalene... Jeg har Nordic, betyr det at Max er en helt annen en som jeg må betale ekstra for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #71 Del Skrevet 3. desember 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke skjønt disse forskjellige HBO-kanalene... Jeg har Nordic, betyr det at Max er en helt annen en som jeg må betale ekstra for? Nei, du har ikke HBO Nordic. HBO Nordic er lagt ned og HBO Max har tatt over. Men du kan føre over abonnementet ditt til HBO Max. Du får informasjon om det når du går prøver å gå til HBO Nordic. Anonymkode: d374c...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. desember 2021 #72 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du har ikke HBO Nordic. HBO Nordic er lagt ned og HBO Max har tatt over. Men du kan føre over abonnementet ditt til HBO Max. Du får informasjon om det når du går prøver å gå til HBO Nordic. Anonymkode: d374c...916 Aha, da skjønner jeg. Takk! Skal sjekke ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #73 Del Skrevet 3. desember 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Har du en link, jeg får bare opp den amerikanske🤔 Anonymkode: 8b373...c8a https://www.facebook.com/HBOMaxNorway Anonymkode: c1f47...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå