Gå til innhold

Innhold på HBO Max


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig kjedelig!! Jeg rakk å se én episode. 🙄 Vel, da blir det å bruke angreretten på NordVPN, og HBO Max-abonnementet blir kortvarig, for å si det sånn. Veldig kjedelig at de gjør det umulig å betale for å se innhold, bare fordi man bor i «feil» land. 🙄 

Anonymkode: 9f374...a63

Prøv en annen server. Med NordVPN, så pleier jeg å gå for Dallas eller Saint Louis. De funker nesten alltid. Av og til hvis jeg går ifra PCen og den går i sleep, så må jeg koble fra VPN når jeg kommer tilbake til PCen og koble til på nytt. VPNen blir liksom bare halvveis koblet til da.

Jeg har sett Lois & Clark på HBO Max i Norge med VPN satt til USA (og den serien er ikke tilgjengelig i Norge) hver dag siden tirsdag da HBO Nordic ble HBO Max, på fem forskjellige kilder... Privat PC, jobb-PC (nattevakt), mobil og castet til to forskjellige chromecaster. Det funker så godt som hver gang. Er på sesong 2 allerede...

Anonymkode: d374c...916

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Prøv en annen server. Med NordVPN, så pleier jeg å gå for Dallas eller Saint Louis. De funker nesten alltid. Av og til hvis jeg går ifra PCen og den går i sleep, så må jeg koble fra VPN når jeg kommer tilbake til PCen og koble til på nytt. VPNen blir liksom bare halvveis koblet til da.

Jeg har sett Lois & Clark på HBO Max i Norge med VPN satt til USA (og den serien er ikke tilgjengelig i Norge) hver dag siden tirsdag da HBO Nordic ble HBO Max, på fem forskjellige kilder... Privat PC, jobb-PC (nattevakt), mobil og castet til to forskjellige chromecaster. Det funker så godt som hver gang. Er på sesong 2 allerede...

Anonymkode: d374c...916

Jeg har prøvd mange ulike servere, men det var kun første dag det gikk. Hvilken VPN-tjeneste bruker du? Jeg hadde også tenkt å se Lois&Clark…

Anonymkode: 9f374...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøndermann38 skrev (1 time siden):

Du kan se babylon 5 i Norge.

Hvor da? Jeg vil se remastered-versjonen. Jeg har DVDene allerede, jeg trenger ikke en strømmetjeneste som gir meg den gamle versjonen. Såvidt jeg vet er det ingen tjenester som er tilgjengelige i Norge som har B5 remastered? Mener de kunne kjøpes på Amazon, men det var heller ikke tilgjengelig fra Norge. 

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor da? Jeg vil se remastered-versjonen. Jeg har DVDene allerede, jeg trenger ikke en strømmetjeneste som gir meg den gamle versjonen. Såvidt jeg vet er det ingen tjenester som er tilgjengelige i Norge som har B5 remastered? Mener de kunne kjøpes på Amazon, men det var heller ikke tilgjengelig fra Norge. 

Anonymkode: 9f374...a63

Torrentday.com 

Anonymkode: d346f...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Torrentday.com 

Anonymkode: d346f...9d7

Det er vel ulovlig nedlasting? Jeg vil betale for innholdet. Bare så synd at tilbyderne gjør det så vanskelig! 

Anonymkode: 9f374...a63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har prøvd mange ulike servere, men det var kun første dag det gikk. Hvilken VPN-tjeneste bruker du? Jeg hadde også tenkt å se Lois&Clark…

Anonymkode: 9f374...a63

NordVPNNordVPN. Bli forresten ikke stresset av det "begrensede" tilbudet deres. De har alltid tilbud, så du trenger ikke å forhaste deg. Hvis du er på PC, så kan du også prøve en CTRL + F5 på nettsiden. Det er en hardere refresh enn bare F5. Eventuelt kan du også prøve å incognito mode og se om det er noen forskjell. Jeg tror nok det er cashing som gjør at det ikke funker så bra. Som sagt, så liker ikke streamingtjenester at vi bruker VPN... Skjønner ikke hva de skal ha med det å gjøre da. Det er jo helt lovlig å bruke VPN for å få tilgang til tjenester. Det står visst ofte under "terms and conditions" at man ikke skal gjøre slikt og at man risikerer å få kontoen sin stengt, men jeg har aldri noensinne hørt om at det har skjedd. Vi betaler jo for streamingtjenesten.

Anonymkode: d374c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

NordVPNNordVPN. Bli forresten ikke stresset av det "begrensede" tilbudet deres. De har alltid tilbud, så du trenger ikke å forhaste deg. Hvis du er på PC, så kan du også prøve en CTRL + F5 på nettsiden. Det er en hardere refresh enn bare F5. Eventuelt kan du også prøve å incognito mode og se om det er noen forskjell. Jeg tror nok det er cashing som gjør at det ikke funker så bra. Som sagt, så liker ikke streamingtjenester at vi bruker VPN... Skjønner ikke hva de skal ha med det å gjøre da. Det er jo helt lovlig å bruke VPN for å få tilgang til tjenester. Det står visst ofte under "terms and conditions" at man ikke skal gjøre slikt og at man risikerer å få kontoen sin stengt, men jeg har aldri noensinne hørt om at det har skjedd. Vi betaler jo for streamingtjenesten.

Anonymkode: d374c...916

Jeg bruker også NordVPN, men det går altså ikke. Jeg skal prøve incognito mode. Jeg er på iPad, ikke PC. Ellers har jeg chattet med kundeservice til NordVPN mange ganger og prøvd ut det de har bedt meg prøve, uten at det hjelper… 

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissO skrev (På 26.10.2021 den 11.57):

Ble ikke så imponert over innholdet der nå. De lanserer vel mer senere? Eller blir det typ som norsk vs. amerikansk Netflix? 

Syntes innholdet virket å være det samme som var på HBO Nordic? Altså ingen forskjell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Syntes innholdet virket å være det samme som var på HBO Nordic? Altså ingen forskjell.

Tror ikke de har ført over alt som var på Nordic engang heller ennå. Nye Gossip Girl ligger der da, men det hadde ikke jeg tenkt å se uansett for å si det sånn. Håper der kommer mer snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er billedkvaliteten like dårlig som på gamle HBO Nordic.

Anonymkode: f78d5...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg bruker også NordVPN, men det går altså ikke. Jeg skal prøve incognito mode. Jeg er på iPad, ikke PC. Ellers har jeg chattet med kundeservice til NordVPN mange ganger og prøvd ut det de har bedt meg prøve, uten at det hjelper… 

Anonymkode: 9f374...a63

Har du prøvd å restarte hele enheten? 

Anonymkode: d374c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du prøvd å restarte hele enheten? 

Anonymkode: d374c...916

Nei, det kan jeg prøve. Men i går funket det, uten at jeg hadde gjort noe annerledes… Virker som om HBO Max har sperret for mange av IP-adressene som NordVPN benytter, men at de ikke har oversikt over alle. 

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor blir det av Curb S11E02? 

Anonymkode: f78d5...14f

Ligger ute på HBO Max nå

Anonymkode: 75c0d...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at innholdet de hadde på HBO Nordic i Norge er på vei til HBO Max i Norge. Synes det er dårlig at de ikke hadde det klargjort alt før overgangen, eller i alle fall informert oss om at de dessverre ikke hadde klart å få alle lisensene klare, men at det ville komme. Jeg ser at noen av episodene jeg savnet har kommet. Jeg vet fordi jeg "så" siste episode som lå ute av noen serier som jeg savnet de siste episodene av for at de skulle komme opp som "se videre" når de ble tilgjengelige. 

Anonymkode: d374c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ligger ute på HBO Max nå

Anonymkode: 75c0d...fce

Det gjorde den, men uten tekst. 

Anonymkode: f78d5...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøve å se på Dune men andre som syntes bildet har dårlig oppløsning og er hakkete?

Anonymkode: f78d5...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO Max prøvde seg først med bittesmå undertekster, men nå er de visst forsvunnet helt.

Klarer meg fint med engelske undertekster, men flere nye serier har ingen språk i det hele tatt. Er det flere som har dette problemet?

Anonymkode: f1417...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...