Gå til innhold

Innhold på HBO Max


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fikset meg VPN, og vips! Det var Babylon 5 remastered. Takk for hjelpen! 
Ellers er jeg helt enig i at det er håpløst å tilby dårligere innhold i andre land enn USA. Virker som om mange strømmetjenester gjør det. Jeg vet i alle fall noe av det er pga rettighetsavtaler, men likevel. På tide å gjøre noe med de avtalene og innse at medieverdenen er global nå. 

Anonymkode: 9f374...a63

De har nok insett dette. Problemet er avtaler som allerede er gjort, og som noen ganger gjelder for flere år fremover.

Disney+ mangler f.eks fortsatt mye, men får mer og mer av sitt eget innhold tilbake etterhvert som kontrakter går ut.

Det er kald krig mellom strømmegigantene, men i en overgangsfase må vi nøye oss med mindre innhold enn USA.

Eller ty til VPN.

Anonymkode: f1417...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan se om Shameless (us) ligger der? 

Jeg har HBO Nordic via Telia som de garanterte skulle bytte over til Max samtidig som alle andre, men som plutselig var umulig pga tekniske problemer. 😡😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (1 minutt siden):

Noen som kan se om Shameless (us) ligger der? 

Jeg har HBO Nordic via Telia som de garanterte skulle bytte over til Max samtidig som alle andre, men som plutselig var umulig pga tekniske problemer. 😡😦

Vet ikke hva det er, men får ikke opp noe når jeg søker på Shameless i HBO Max. 

Får ikke opp Last week tonight heller, som var det eneste jeg så på på HBO for tida :( 

Anonymkode: e94cf...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hva det er, men får ikke opp noe når jeg søker på Shameless i HBO Max. 

Får ikke opp Last week tonight heller, som var det eneste jeg så på på HBO for tida :( 

Anonymkode: e94cf...3b2

Ok. Takk for at du sjekket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte jeg å se på amerikansk innhold vha VPN, men nå går det ikke. Så fort jeg stiller inn på et annet land enn Norge (har prøvd flere forskjellige), får jeg beskjed om at jeg ikke kan logge inn i HBO Max-appen. I går var det null problem. Flere som opplever det samme? Har de lagt inn en form for sperre?

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er HBO Max verdt å betale for? Hvordan er innholdet og det tekniske? Vurderer å benytte meg av det 50%-tilbudet, hvis det er mulig. 

Anonymkode: 42aa8...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

I går klarte jeg å se på amerikansk innhold vha VPN, men nå går det ikke. Så fort jeg stiller inn på et annet land enn Norge (har prøvd flere forskjellige), får jeg beskjed om at jeg ikke kan logge inn i HBO Max-appen. I går var det null problem. Flere som opplever det samme? Har de lagt inn en form for sperre?

Anonymkode: 9f374...a63

Hvor gjør du dette? Jeg får det sjeldent til på google TV. Appen lukkes ikke skikkelig. På PC går det så godt som alltid. På mobil går det vanligvis. Men det som funker for å få det på TVen min (med chromecast med google TV), er å logge inn på VPN i USA på chromecasten og på mobilen og så caste fra mobilen til chromecasten. Tror chromecast ikke lukker appene skikkelig. Jeg har fått det til noen ganger, men da må jeg koble fra hele chromecast og greier og det gidder jeg ikke vanligvis.

Lukk appen og start på ny. Det kan også hende at du er gjennom er server som de gjenkjenner som proxy og har blokkert. Så du kan også koble fra VPN og koble til på nytt. Jeg har mye mer suksess når jeg velger by i USA enn når jeg bare velger land.

Anonymkode: d374c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvor gjør du dette? Jeg får det sjeldent til på google TV. Appen lukkes ikke skikkelig. På PC går det så godt som alltid. På mobil går det vanligvis. Men det som funker for å få det på TVen min (med chromecast med google TV), er å logge inn på VPN i USA på chromecasten og på mobilen og så caste fra mobilen til chromecasten. Tror chromecast ikke lukker appene skikkelig. Jeg har fått det til noen ganger, men da må jeg koble fra hele chromecast og greier og det gidder jeg ikke vanligvis.

Lukk appen og start på ny. Det kan også hende at du er gjennom er server som de gjenkjenner som proxy og har blokkert. Så du kan også koble fra VPN og koble til på nytt. Jeg har mye mer suksess når jeg velger by i USA enn når jeg bare velger land.

Anonymkode: d374c...916

Jeg bruker iPad og deler skjerm via Apple TV. Jeg har prøvd å bytte server i USA, koble av og på VPN, og å åpne og lukke appen… Får prøve igjen i morgen. 

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg bruker iPad og deler skjerm via Apple TV. Jeg har prøvd å bytte server i USA, koble av og på VPN, og å åpne og lukke appen… Får prøve igjen i morgen. 

Anonymkode: 9f374...a63

Jeg har en stor forakt for sånt frukt-ting, så jeg kan ikke noe med det, men på google TV så må jeg koble til VPN i samme land som jeg kobler til fra på mobilen når jeg caster. På gammel chromecast uten google TV må jeg ikke det (og der er det jo ikke noe valg heller siden den ikke har apper).

Anonymkode: d374c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 26.10.2021 den 21.05):

Jeg kan ikke si at jeg er spesielt imponert akkurat nå. Drev for eksempel og så på Roswell new Mexico sesong 3, men på Hbo max er det kun 2 sesonger.

Det er for øvrig typisk at de tilbyr et dårligere innhold i Norge. Samme på Netflix. Enkelte serier tar det 100 år minst før det kommer en ny sesong :roll:

Av en eller annen grunn så har Viaplay blitt bedre på dette med å få sesongene ut kjapt. 

Anonymkode: aa828...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2021 at 5:56 PM, AnonymBruker said:

Forbausende mange strømmetjenester prøver å holde skjult hva de tilbyr før du har tegnet abonnement. Merkelig markedsføringsstrategi, men tanken er vel kanskje at folk da tar et prøveabonnement for å sjekke, og glemmer å avregistrere seg etterpå.

Anonymkode: c1f47...c14

Du kan fint søke opp i HBO Max appen hva de har uten å ha abo

Anonymkode: 75c0d...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffa meg det på grunn av bilder med OTH (One Tree Hill), men det er bare en epiosde av 1. sesong der :(

Anonymkode: 7a4a7...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 20.58):

I går klarte jeg å se på amerikansk innhold vha VPN, men nå går det ikke. Så fort jeg stiller inn på et annet land enn Norge (har prøvd flere forskjellige), får jeg beskjed om at jeg ikke kan logge inn i HBO Max-appen. I går var det null problem. Flere som opplever det samme? Har de lagt inn en form for sperre?

Anonymkode: 9f374...a63

Samme skjer med meg også. Funket med VPN i går, men ikke i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissO skrev (1 time siden):

Samme skjer med meg også. Funket med VPN i går, men ikke i dag. 

Irriterende! Jeg har vært på kundeservice hos VPN i en time nå uten at det har virket. HBO må ha lagt inn en form for sperre? Ser ut til å funke på Disney +, selv om det er litt vanskeligere å sjekke når jeg ikke vet sikkert en serie/film som er i USA, men ikke i Norge på Disney+…

Anonymkode: 9f374...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Irriterende! Jeg har vært på kundeservice hos VPN i en time nå uten at det har virket. HBO må ha lagt inn en form for sperre? Ser ut til å funke på Disney +, selv om det er litt vanskeligere å sjekke når jeg ikke vet sikkert en serie/film som er i USA, men ikke i Norge på Disney+…

Anonymkode: 9f374...a63

Jepp, virker som de har lagt inn sperre. Funker ikke i dag heller. Skikkelig kjipt de plutselig gjør det nå når det fremdeles er så lite innhold her i Norge. Hadde nettopp startet på Babylon 5 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 20.01):

Finnes det noen oversikt over det? Jeg har lyst til å se Babylon 5 remastered, som går på HBO Max i USA. Men er det med i Norge? Jeg vil vite hva jeg betaler for før jeg tegner abonnement…

Anonymkode: 9f374...a63

Jeg er veldig fornøyd i alle fall :)

Anonymkode: a7aec...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 21.51):

Er HBO Max verdt å betale for? Hvordan er innholdet og det tekniske? Vurderer å benytte meg av det 50%-tilbudet, hvis det er mulig. 

Anonymkode: 42aa8...e39

Her hjemme er vi alle skuffet. Samme innhold som før. Skulle ønske de var mer oppdatert på serier som er ute. Men de henger enda etter med en eller flere sesonger. Skal bare se ferdig Fear The Walkind Dead så sier vi nok opp abonnementet dersom det ikke har bedret seg innen den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissO skrev (4 timer siden):

Jepp, virker som de har lagt inn sperre. Funker ikke i dag heller. Skikkelig kjipt de plutselig gjør det nå når det fremdeles er så lite innhold her i Norge. Hadde nettopp startet på Babylon 5 😢

Veldig kjedelig!! Jeg rakk å se én episode. 🙄 Vel, da blir det å bruke angreretten på NordVPN, og HBO Max-abonnementet blir kortvarig, for å si det sånn. Veldig kjedelig at de gjør det umulig å betale for å se innhold, bare fordi man bor i «feil» land. 🙄 

Anonymkode: 9f374...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ekstra kjipt er at den tekniske kvaliteten er like dårlig som med HBO Nordic! Oppløsningen er under HD halvparten av tiden... Virker å være samme tekniske infrastruktur i grunn.

Selve appen er bra da, med grei navigering. Men det er mer eller mindre HBO Nordic i ny innpakning.

Anonymkode: fc9a6...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig kjedelig!! Jeg rakk å se én episode. 🙄 Vel, da blir det å bruke angreretten på NordVPN, og HBO Max-abonnementet blir kortvarig, for å si det sånn. Veldig kjedelig at de gjør det umulig å betale for å se innhold, bare fordi man bor i «feil» land. 🙄 

Anonymkode: 9f374...a63

Du kan se babylon 5 i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...