Pepita Skrevet 26. oktober 2005 #201 Skrevet 26. oktober 2005 Har sagt det i dagboka di Xavia, men sier det igjen: Gratulerer!
Palmen Skrevet 26. oktober 2005 #202 Skrevet 26. oktober 2005 WOW!! Her inne skjer det jammen ting! :D Gratulerer så mye Xavia. Sprer rundt med litt ekstra støv til dere andre som skal teste i de kommende dagene: syns egentlig du var lur som kom opp med kombinasjonen av baby og dusj for babystøv, Felicity!
Skytte Skrevet 26. oktober 2005 #203 Skrevet 26. oktober 2005 Må også gratulere deg her Xavia!!! Det var bare så utrolig bra!!!
Eliza Doalot Skrevet 26. oktober 2005 #204 Skrevet 26. oktober 2005 Så utrolig koselig å lese, Xavia. Gratulere masse!!!!
Gjest Xavia Skrevet 27. oktober 2005 #205 Skrevet 27. oktober 2005 Tusen takk alle sammen! Dette har jo bare vært en utrolig måned. Så mange som har fått det til. *krysse fingrene for at det går bra*
Eliza Doalot Skrevet 27. oktober 2005 #206 Skrevet 27. oktober 2005 :hopp Det her er helt vanvittig!!! Har fleipet mye med at graviditeter skulle være smitsomt, men jeg visste ikke at det faktisk var det..... Tusen takk til dere som har smittet meg, og jeg skal gjøre slt jeg kan for å smitte dere som ikke har fått klaff ennå!!!
Peony Skrevet 27. oktober 2005 #207 Skrevet 27. oktober 2005 GRATULERER!!!! Det er jo helt sinnsykt! Har du termin i løpet av første halvdel av juli, da?
Eliza Doalot Skrevet 27. oktober 2005 #209 Skrevet 27. oktober 2005 Har ikke sjekket ennå, er bare en halvtime siden jeg fant det ut. Var sikker på at jeg kom til å få mensen i natt, har gått med murringer i flere dager nå. Så når den ikke var der i dag tidlig måtte jeg jo bare sjekke... Helt vanvittig... Men jo, må jo bli i begynnelsen av juli.. Lurer fælt på hvrdan jeg skal si det til mannen, da. Han kommer til å bli hoppende glad, men han kommer ikke hjem før i morgen.....og jeg vil fortelle NÅÅÅ!!
Calla Skrevet 27. oktober 2005 #210 Skrevet 27. oktober 2005 ååå så morro at det klaffer for flere her inne!! Er egentlig ikke helt prøver enda, men smugleser litt her av og til...venter på å få tilbake mensen... Men, gratulerer til alle heldige! Blir så glad på andres vegne for tiden at det nesten er litt skummelt, må nok være et symptom av babysyken...
Gjest Xavia Skrevet 27. oktober 2005 #212 Skrevet 27. oktober 2005 Har ikke sjekket ennå, er bare en halvtime siden jeg fant det ut. ← GRATULERER!!!! Så gøy! Jeg har beregnet min termin til 9. juli, så din blir vel ikke så langt unna det kanskje.
Eliza Doalot Skrevet 27. oktober 2005 #213 Skrevet 27. oktober 2005 Sjekket akkurat på barnimagen, der har jeg termin 4 juli(har litt lange sykluser). Har ikke helt gått opp for meg dette.. :-D
Eliza Doalot Skrevet 28. oktober 2005 #216 Skrevet 28. oktober 2005 Tusen takk allesammen!! Skvetter fortsatt hver gang jeg ser et "gratulere" med mitt navn bak.. til dere alle...
Gjest Xavia Skrevet 28. oktober 2005 #217 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) til dere alle fra meg også! Endret 28. oktober 2005 av Xavia
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #219 Skrevet 29. oktober 2005 den ble negativ... egentli letta, for det hadde passt dårlig å være 5 mnd på vei på bryllupet Litt kjipt og, fordi det gjorde meg litt bekymra, at når vi begynner å prøve, så kan det ta lang tid... Men så hadde vi jo sex kun en gang i den utsatte perioden. Og jeg tror jeg hadde el torsd etter.. Etter hva jeg leste på nettet.. Hvis det var el da.. Har ikke fått tante rød enda.. men det er nok pga pilleslutt.. Hmmmm... Lurer på når kroppen er stabilisert.. Glad jeg slutta med pillene nå, så det blir normal syklus ettervert (snart håååper jeg)
Gjest Xavia Skrevet 29. oktober 2005 #220 Skrevet 29. oktober 2005 Hmmmm... Lurer på når kroppen er stabilisert.. ← Ja, det kan jo ta noen måneder det. Dessverre, men du har jo god tid på deg. I hvert fall hvis du egentlig ikke ønsker å være gravid brud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå