Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter Populært innlegg #121 Del Skrevet 23. oktober 2021 Skrottefar skrev (42 minutter siden): At denne mannen i det hele tatt kan sies å ha/hatt en maktposisjon er forunderlig spør du meg, for med den holdningen han har og har hatt er intet annet enn skremmende med tanke på hva som har kommet frem nå. Og bare det at han forsvarte Ørjan Burøe sier vel sitt Ja, han sto til og med på nyhetene og hevdet Ørjan Burøe var drapstruet og måtte flykte landet… Vel, familien Burøe var på en planlagt vinterferie på Granca. Som de dokumenterte grundig i sosiale medier. Han gjorde mer skade enn nytte for klienten sin. Han lagde et sirkus uten like utav den #metoo skandalen. 61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krisly Skrevet 23. oktober 2021 #122 Del Skrevet 23. oktober 2021 Han saksøker folk for ærekrenkelse. I mellomtiden ærekrenket han mennesker på det groveste. Mye verre enn de sikkert noensinne kunne forestilt seg. Han har utrolig nok åpen facebook-profil. Han liker ikke Rødt sitt ønske om å "ta fra de rike og gi til de fattige" og forsvarer Witzøes formue. Han har aldri likt misunnelige og griske mennesker, sier han. (underforstått folka i Rødt) Oh the irony! I tillegg til å være misunnelig og grisk, så er han ond og stormannsgal. Han prøver å ta fra de fattige ( t.d au pair) fordi han har midler til å gjennomføre og tror han kan vinne på det. Sjarmerende mann. Karma har visst bitt han skikkelig i rævva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 23. oktober 2021 #123 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hvilket bilde var det han saksøkte Mads Hansen for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 24. oktober 2021 #124 Del Skrevet 24. oktober 2021 T1gerlilje skrev (3 timer siden): Hvilket bilde var det han saksøkte Mads Hansen for? Det var et bilde av EB og John Arne Riise med en snakkeboble ved Riise hvor det stod "Jeg er dritt lei av sleipe folk som lurer meg." Dette var i følge EB ulovlig og noe han både tok til forliksrådet og varslet TV2 om. Han prøvde å kreve en offentlig beklagelse av Mads Hansen, som han har klart å tvinge ut av andre, men Mads Hansen nektet. 👏🏼 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 24. oktober 2021 #125 Del Skrevet 24. oktober 2021 Inkognitoher skrev (11 timer siden): Klassisk borderline-oppførsel fra kjellermennesket Bakke. Så godt når slike blir avslørt, men hvordan har det vært mulig å holde på slik i mange år? Trusler om dyre søksmål mot mennesker som ikke har pengene til å stå i det, vil jeg tro. For et rasshøl. Han må jo finne stor glede og livsenergi i å holde på som han gjør. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inkognitoher Skrevet 24. oktober 2021 #126 Del Skrevet 24. oktober 2021 Aquarius04 skrev (18 minutter siden): Trusler om dyre søksmål mot mennesker som ikke har pengene til å stå i det, vil jeg tro. For et rasshøl. Han må jo finne stor glede og livsenergi i å holde på som han gjør. Det må da også være dyrt for Bakke å engasjere advokat gang på gang? Vent nå litt; selskapet han driver med Per Sundnes har meget god lønnsomhet, som det står på Proff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 24. oktober 2021 #127 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Inkognitoher skrev (1 time siden): Det må da også være dyrt for Bakke å engasjere advokat gang på gang? Vent nå litt; selskapet han driver med Per Sundnes har meget god lønnsomhet, som det står på Proff Sjekk andre offentlige tilgjengelige kilder. Endret 24. oktober 2021 av Hilde444 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 24. oktober 2021 #128 Del Skrevet 24. oktober 2021 Inkognitoher skrev (1 time siden): Det må da også være dyrt for Bakke å engasjere advokat gang på gang? Vent nå litt; selskapet han driver med Per Sundnes har meget god lønnsomhet, som det står på Proff God lønnsomhet ja, men det var da særdeles stusselige regnskapstall. Under 2 mill i salgsinntekter? Null daglig leder lønn, knapt ordinere lønnsutgifter allikevel minimalt med overskudd. Det der er jo regnskapstall til å være flau over. Sier vel egentlig sitt om denne personens (manglende) evne til å drive en bedrift. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis1980 Skrevet 24. oktober 2021 #129 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (10 timer siden): Ja, han sto til og med på nyhetene og hevdet Ørjan Burøe var drapstruet og måtte flykte landet… Vel, familien Burøe var på en planlagt vinterferie på Granca. Som de dokumenterte grundig i sosiale medier. Han gjorde mer skade enn nytte for klienten sin. Han lagde et sirkus uten like utav den #metoo skandalen. Erland gjorde trolig alt verre for Ørjan Burøe - det er vel Erland som har vært den som har snakket med media over hodet på ØB og vært mer bensin på et bål enn brannmann i den perioden? ØB er vel neppe en som flykter av drapstrusler, og hvis det er Erland som håndterte dette så var sikkert drapstruslen egentlig bare noen som sa de ville prate med ØB 🙄 Artikkelen i Vg er skremmende, og det er synd at han kan fortsette med slik inngripen i folks liv. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. oktober 2021 #130 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg la ikke spesielt merke i EB før ØB-saken. Husker jeg fikk bakoversveis av aggresjonen til EB og hvor raskt han fikk blåst saken ut på et sidespor og helt ut av proporsjoner. Dette var absolutt ikke en manager som ønsket å roe ned. Nå skjønner jeg at dette er EBs MO. Drive andre til vanvidd med trusler og utmatte dem med falske anmeldelser til de gir opp. Sender en varm tanke til alle ofre for EBs helt uakseptable handlinger og heia VG for å grave i grumset og avsløre drittsekken. 47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 24. oktober 2021 #131 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg er ikke spesielt overrasket over alt som har kommet fra om Bakke. Det har jo lenge vært åpenbart at han er en svært usympatisk kar, og i tilsvarene her illustrerer han det bedre selv enn noen journalist kunne gjort. Per Sundnes derimot. Hva faen, er han så redd for Bakke at han ikke tør å snakke ut, eller er han nesten like ille selv? Det kan virke som det siste er det riktige. Hvorfor ellers kan han være villig til å gå ned med den synkende skuta? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 24. oktober 2021 #132 Del Skrevet 24. oktober 2021 badevakta skrev (På 23.10.2021 den 9.39): Ikke et sekund for tidlig. Minner meg om en viss bakedronning hvor angrep var det beste forsvar. Helt til trollet sprakk. Denne saken har jeg visst ikke fått med meg. Hvem er dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis1980 Skrevet 24. oktober 2021 #133 Del Skrevet 24. oktober 2021 youcancallmejune skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke spesielt overrasket over alt som har kommet fra om Bakke. Det har jo lenge vært åpenbart at han er en svært usympatisk kar, og i tilsvarene her illustrerer han det bedre selv enn noen journalist kunne gjort. Per Sundnes derimot. Hva faen, er han så redd for Bakke at han ikke tør å snakke ut, eller er han nesten like ille selv? Det kan virke som det siste er det riktige. Hvorfor ellers kan han være villig til å gå ned med den synkende skuta? Virker som Erland bruker makt over sine klienter, uttalelsene hans og måten han opererer på tyder på en veldig maktsyk mann som ikke tåler kritikk eller motgang av noe slag. Hvis man blir truet med både anmeldelser og karrieresabotasje så er det ikke rart at folk blir både tause og prøver andre måter for å unngå denne fyren! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Populært innlegg #134 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Erland Bakke trender på Twitter. Der står det mere grums, historier om hvordan denne forferdelige mannen har holdt på. Jeg har bare ventet på den artikkelen i VG. Det var en gledens dag her i går da han ble avslørt 🎉 Gleder meg til det følges opp med flere artikler og folk som står frem. Han hevder han er opptatt av rettferdighet og derfor kan oppfattes som en kranglefant. Nei Erland, du er ute etter å knuse mennesker og deres karrierer. Du er et tvers gjennom forferdelig menneske på absolutt alle måter. Du er endelig avkledd og har ingen muligheter til å reise deg igjen nå. Du har fått akkurat det du har prøvd å påføre andre. En ødelagt karriere, ødelagt økonomi, ødelagte relasjoner og utstøtelse. Og det verste er at det finnes ikke mennesker som føler med deg eller har sympati for deg. Det er 100% selvforskyldt og fortjent. Jeg føler en dyp og intens indre glede over at du endelig ble avslørt for hvem du er! «Kjør da, bitre jugefaen»! Endret 24. oktober 2021 av Hummingbird2 67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 24. oktober 2021 #135 Del Skrevet 24. oktober 2021 youcancallmejune skrev (47 minutter siden): Per Sundnes derimot. Hva faen, er han så redd for Bakke at han ikke tør å snakke ut, eller er han nesten like ille selv? Det lurer jeg også på. Han har åpenbart vært klar over EBs framgangsmåte, og likevel blitt. Det eneste som kan redde Per Sundnes nå, er at han selv er redd og under press fra EB. Ellers tipper jeg begges karrierer for alltid forsvinner i dragsuget av denne saken. (Leste på Jodel at det kommer mer, blir spennende om det stemmer.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 24. oktober 2021 Populært innlegg #136 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nå er jo maktbalansen helt annerledes etter VG- oppslaget, og for første gang står EB ovenfor et apparat som er langt sterkere enn ham selv. Veldig spent på hvor historien løper videre etter dette. Erfaringsmessig vil personer som ham bare vente ut den negative oppmerksomheten, og så gå videre som om ingenting har skjedd når stormen har lagt seg. Men EB sin posisjon og modus operandi framstår i en egen liga, selv i sammenligning med "likesinndede", så bare tiden vil vise. Per Sundnes må komme på banen, om ikke annet for sin egen del. 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2021 #137 Del Skrevet 24. oktober 2021 Han minner meg veldig om en annen x-blogger... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis1980 Skrevet 24. oktober 2021 #138 Del Skrevet 24. oktober 2021 Undrer meg på om det var Bakke som brøt med ØB eller om det kanskje var motsatt? Det kan være at flere har merket hvilken fremgangsmåte han bruker og ikke vil være seg kjent med det. Utenom Per, han må virkelig ta en tenkepause. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 24. oktober 2021 #139 Del Skrevet 24. oktober 2021 Finlay skrev (8 minutter siden): Det lurer jeg også på. Han har åpenbart vært klar over EBs framgangsmåte, og likevel blitt. Det eneste som kan redde Per Sundnes nå, er at han selv er redd og under press fra EB. Ellers tipper jeg begges karrierer for alltid forsvinner i dragsuget av denne saken. (Leste på Jodel at det kommer mer, blir spennende om det stemmer.) Rart VG ikke har prøvd å få Sundnes i tale. Sånn umiddelbart virker han som en feiging. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 24. oktober 2021 #140 Del Skrevet 24. oktober 2021 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Han minner meg veldig om en annen x-blogger... Ja, det er mye som er likt! Trusler om anmeldelse, løgn om anmeldelse, oppsøke privatpersoner i ulike kanaler, kontakte arbeidsgiver og hele tiden dra offerkortet. Joda, det blei jordskjælv…. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå