Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke


Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Han får ingen sympati hos meg. Synes ikke engang litt synd på fyren.

Det unnskylder ikke alt det vonde og ondskapsfulle han påfører andre.

Det han gjorde mot Wigaard var ren skjær ondskap. 

Enig. Helt utrolig hvor lenge han har fått holde på å terrorisere mennesker. Til og med au pairen som har tatt seg av barna hans for luselønn skal han presse penger ut av.🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord! Elsker at sannheten nå kommer for en dag. 
Bakke må jo ha brukt enormt lite tid på å faktisk være manager, og mye tid på å forfølge, ødelegge for, spre falske rykter om osv. 

Fytti grisen for en type! 

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (25 minutter siden):

Baardsen ble frifunnet på alle punkter.

Tusen takk, oppdaterer innlegget mitt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt uvel av å lese denne saken. Helt utrolig at han har fått holde på sånn, uten noen konsekvenser. Håper karma biter han i ræva! 

Min største sympati og medfølelse til Kim Wigaard, for alt han har måtte gå igjennom ❤️

 

  • Liker 39
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

https://www.dagbladet.no/kultur/nettavisen-har-riise-pa-nakken---igjen/72771434

Det ser ut til at han har hatt samme MO på vegne av John Arne Riise. I denne artikkelen trues det også med rettssak på vegne av JAR og kravet er i millionklassen. De hadde klaget inn Nettavisen for PFU og skulle bruke fellelse der for å bygge opp rettsak. Men så ble det ingen fellelse i PFU. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mannen må virkelig ha problemer. Tenk å oppføre seg så avskyelig mot andre og true dem som ikke er enige med han. Og beskylde en au pair for riper på en kjøkkenbenk og trekke henne for retten?? Han kan umulig være helt i vater.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernekikkeren skrev (6 minutter siden):

Hadde noen gjort mot EB det han har utsatt Wigaard for så hadde han begravd vedkommende i advokater og rettsaker, og alt han kunne vifte med, spredt det utover hele media og sanket støtte i øst og vest. Han hadde ødelagt den personen. Jeg leste denne saken i morres og jeg kunne ikke tro hvor mye verre det ble etterhvert, mannen er rett og slett i en helt annen virkelighet enn resten av oss. 

Helt riktig det du sier, og jeg er så enig med deg. Og den hersketeknikken han utøvde på sms mot mammaen til Kim er rystende...Jeg leste dette i dag tidlig, og er rystet langt inn i sjelen enda.. Måtte dette være slutten på Erland Bakke for godt !!

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må være den eneste i Norge som ikke visste hvem denne mannen var før i dag tidlig,  men fy fader for en drittsekk!! Er sint og sjokkert og stusser på Per Sundnes  sin dømmekraft i forhold til denne fyren. 

 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (3 minutter siden):

Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. 

Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette, og hvis ikke,  om NRK fortsatt vil ha ham med i Adresse Eurovision med Marte Stokstad.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (Akkurat nå):

Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette, og hvis ikke,  om NRK fortsatt vil ha ham med i Adresse Eurovision med Marte Stokstad.  

Er et par år siden han var med der….

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...