Jobbermedbarn Skrevet 27. juli 2022 #521 Del Skrevet 27. juli 2022 Hummingbird2 skrev (7 timer siden): Ergo; de har delt for mange SANNE opplysninger om Erlands Bakkes oppførsel. SUMMEN av de SANNE opplysningene om Bakkes oppførsel kan være belastende for han. Noe Bakke burde tenkt på før han oppførte seg på måter der noe så enkelt som OMTALEN av oppførselen blir belastende for han selv 🙃 Nettopp👍 Sannheten gjør vondt, men det er altså sannheten. Det er helt fullt hans ansvar og skyld selv om det er aldri så vanskelig å innrømme for seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 9. august 2022 #522 Del Skrevet 9. august 2022 Hehe. Bakke tigger etter spons/premie i Ørjan Burøe sitt nyeste Instagram-innlegg. «Føler jeg har hatt i overkant mye motgang de siste ti månedene og når vår hund urinerte ned vårt tregulv som gir flekker jeg ikke får vekk så følte jeg en slik premie virkelig hadde lyst opp min hverdag.» Som Mads Hansen sier på sin Instagram-story, tipper han allerede er i gang med å saksøke bikkja si. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 10. august 2022 #523 Del Skrevet 10. august 2022 12 hours ago, Licorne said: Hehe. Bakke tigger etter spons/premie i Ørjan Burøe sitt nyeste Instagram-innlegg. «Føler jeg har hatt i overkant mye motgang de siste ti månedene og når vår hund urinerte ned vårt tregulv som gir flekker jeg ikke får vekk så følte jeg en slik premie virkelig hadde lyst opp min hverdag.» Som Mads Hansen sier på sin Instagram-story, tipper han allerede er i gang med å saksøke bikkja si. Elsker at Hansen ikke lar dette ligge. Fantastiske saker. "Da har han slettet kommentaren sin, men fortvil ikke: Erland Bakke vil trekke ut fem heldige vinnere som ikke likte kommentaren hans. Dere får et søksmål tilsendt i posten." 😂 😂 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. august 2022 #524 Del Skrevet 10. august 2022 Albbas skrev (1 time siden): Elsker at Hansen ikke lar dette ligge. Fantastiske saker. "Da har han slettet kommentaren sin, men fortvil ikke: Erland Bakke vil trekke ut fem heldige vinnere som ikke likte kommentaren hans. Dere får et søksmål tilsendt i posten." 😂 😂 😂 Fantastisk🙌😂 Og motgang? My god snakk om å aldri ta ansvar for sin egen oppførsel og egne handlinger. For en liten mann han er, null respekt. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 10. august 2022 #525 Del Skrevet 10. august 2022 3 hours ago, Albbas said: Elsker at Hansen ikke lar dette ligge. Fantastiske saker. "Da har han slettet kommentaren sin, men fortvil ikke: Erland Bakke vil trekke ut fem heldige vinnere som ikke likte kommentaren hans. Dere får et søksmål tilsendt i posten." 😂 😂 😂 Det er altså så meget godt fra Hansen. 😄 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. august 2022 #526 Del Skrevet 10. august 2022 Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Fantastisk🙌😂 Og motgang? My god snakk om å aldri ta ansvar for sin egen oppførsel og egne handlinger. For en liten mann han er, null respekt. Etter han har skapt seriøs motgang for såpass mange andre bør han holde kjeft. Sikker på aupairen han holdt igjen lønnen til og saksøkte for filleting følte godt på motgangen han gav henne. For ikke å snakke om dem han la ut rykter om og/eller ødela karrien til. Eller alle dem han overfuste i kommentarfeltene. Eller alle dem han truet med å saksøke. Bakke lider av et vel fortjent tilfelle av What comes around goes around. 15 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 10. august 2022 Forfatter #527 Del Skrevet 10. august 2022 Tipper Erland Bakke allerede har prøvd å saksøke bikkja for uhellet 🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 10. august 2022 #528 Del Skrevet 10. august 2022 Licorne skrev (18 timer siden): Hehe. Bakke tigger etter spons/premie i Ørjan Burøe sitt nyeste Instagram-innlegg. «Føler jeg har hatt i overkant mye motgang de siste ti månedene og når vår hund urinerte ned vårt tregulv som gir flekker jeg ikke får vekk så følte jeg en slik premie virkelig hadde lyst opp min hverdag.» Som Mads Hansen sier på sin Instagram-story, tipper han allerede er i gang med å saksøke bikkja si. Har ikke han råd til å betale fagfolk til å fikse dette da?😂 Han med overdådig livsstil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. august 2022 #529 Del Skrevet 10. august 2022 bonsaijenta skrev (2 timer siden): Har ikke han råd til å betale fagfolk til å fikse dette da?😂 Han med overdådig livsstil. Nav betaler vel ikke så godt 🙈🤪 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 29. november 2022 #530 Del Skrevet 29. november 2022 Bakke er ute på hevntokt igjen og klager VG inn til PFU for kanskje syv tusende gang. Denne gangen har han blant annet klaget for noe så uhyre viktig som at VG ikke skal ha merket en anmeldelse av «ukas låter» av Marcus og Martinus med at gutta er såkalte «Max socials» profiler. De fikk terningkast 3. Si meg, har denne mannen fritidsproblemer? Hvorfor er han ikke i fengsel? Link til sak de nye klagene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 29. november 2022 #531 Del Skrevet 29. november 2022 Licorne skrev (3 timer siden): Bakke er ute på hevntokt igjen og klager VG inn til PFU for kanskje syv tusende gang. Denne gangen har han blant annet klaget for noe så uhyre viktig som at VG ikke skal ha merket en anmeldelse av «ukas låter» av Marcus og Martinus med at gutta er såkalte «Max socials» profiler. De fikk terningkast 3. Si meg, har denne mannen fritidsproblemer? Hvorfor er han ikke i fengsel? Link til sak de nye klagene. Ingen som kommer til å han seriøst, heldigvis 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 30. november 2022 Forfatter #532 Del Skrevet 30. november 2022 https://journalisten.no/erland-bakke-med-ny-pfu-klage-mot-vg/546562 Bakke er vel arbeidsløs og hevngjerrig. Så han har vel ikke annet å gjøre enn å plage VG med tullball: «Denne saken handler ikke om manglende vilje til å vise åpenhet jfr. Vær Varsom-plakatens punkt 2.3, men om en klager som leter etter feil og forsinkelser. Det er klagers fulle rett, men eksemplene hans utgjør ikke presseetiske brudd.» Han har i hvert fall ikke tatt dommen til etterretning og jobbet med seg selv🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 30. november 2022 #533 Del Skrevet 30. november 2022 Hummingbird2 skrev (3 timer siden): https://journalisten.no/erland-bakke-med-ny-pfu-klage-mot-vg/546562 Bakke er vel arbeidsløs og hevngjerrig. Så han har vel ikke annet å gjøre enn å plage VG med tullball: «Denne saken handler ikke om manglende vilje til å vise åpenhet jfr. Vær Varsom-plakatens punkt 2.3, men om en klager som leter etter feil og forsinkelser. Det er klagers fulle rett, men eksemplene hans utgjør ikke presseetiske brudd.» Han har i hvert fall ikke tatt dommen til etterretning og jobbet med seg selv🤣 Hjelpe meg. Han understreker jo selv bare mer og mer av det inntrykket en har av han med å holde på sånn. Hurra for VG igjen, den eneste måten å ta slike mennesker på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #534 Del Skrevet 17. januar 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/i-ordkrig-langt-over-streken/78277729 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 19. januar 2023 #535 Del Skrevet 19. januar 2023 Noen som vet hvor mange dager som er satt av til ankesaken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 19. januar 2023 #536 Del Skrevet 19. januar 2023 7 hours ago, minimymlen said: Noen som vet hvor mange dager som er satt av til ankesaken? Det var tirsdag og onsdag, så de er ferdige. Bare å vente for å høre oppdatert dom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 24. januar 2023 #537 Del Skrevet 24. januar 2023 Har han fremdeles ekteskapet inntakt etter dette sirkuset? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 24. januar 2023 Forfatter #538 Del Skrevet 24. januar 2023 non_stop skrev (2 timer siden): Har han fremdeles ekteskapet inntakt etter dette sirkuset? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 31. januar 2023 #539 Del Skrevet 31. januar 2023 Nå er han dømt- igjen!! Kjendisstudio - Erland Bakke er dømt - i Dagbladet, får ikke delt! 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 31. januar 2023 #540 Del Skrevet 31. januar 2023 mammams skrev (14 minutter siden): Nå er han dømt- igjen!! Kjendisstudio - Erland Bakke er dømt - i Dagbladet, får ikke delt! Jeg fant det ikke i Dagbladet, men det er omtalt i VG https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/tidligere-kjendismanager-erland-bakke-doemmes-til-fengsel-i-30-dager.SMw3Y80ME 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå