Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Jessijones skrev (34 minutter siden):

Glemt hvor offer drittsekken Burøe spilte? Samme sort de to der. 

Jeg har mye å si om Burøe, men denne tråden handler om hans tidligere manager. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Fullrulle said:

Når jeg leste VG saken reagerte jeg på den overdrevne  misbruken av politi og rettsvesen! Han anmelder jo over en lav sko og har klippekort i retten.. 

Jeg reagerer også veldig på dette. I tillegg til den åpenbare falske anmeldelsen av Kim så innrømmer han jo direkte i saken at han løy om at han hadde anmeldt fotografen også. Skrev i den ene truende eposten til henne at han skulle «anmelde henne på nytt» (mener med andre ord at han har anmeldt henne flere ganger) men så stemmer det ikke. Hvordan kan politiet ikke ta tak i dette nå, lurer jeg på? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hummingbird2 said:

Jeg har mye å si om Burøe, men denne tråden handler om hans tidligere manager. 

Du er klar over at det var du selv som som refererte til Burøe? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (17 minutter siden):

Du er klar over at det var du selv som som refererte til Burøe? 

Les din egen kommentar igjen vær så snill. Så leser du mitt svar. 
Dette blir avsporing. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Fullrulle skrev (48 minutter siden):

Når jeg leste VG saken reagerte jeg på den overdrevne  misbruken av politi og rettsvesen! Han anmelder jo over en lav sko og har klippekort i retten.. 

Tid & penger som politi og rettsvesen kunne brukt på viktigere saker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motormouth Management har noen merkelige fremgangsmåter! Her har en ansatt startet underskriftskampanje for å få Per Sundnes tilbake til MGP. Bindingene fremgår ikke i oppropet, ser ut som det er en privatperson som har startet «kampanjen». Vedkommende står oppført som «Social media manager» hos Motormouth.

https://www.opprop.net/per_sundnes_tilbake_til_mgp

Endret av Hummingbird2
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hummingbird2 said:

Motormouth Management har noen merkelige fremgangsmåter! Her har en ansatt startet underskriftskampanje for å få Per Sundnes tilbake til MGP. Bindingene fremgår ikke i oppropet, ser ut som det er en privatperson som har startet «kampanjen». Vedkommende står oppført som «Social media manager» hos Motormouth.

Og kona til Erland Bakke. 🤷🏼

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (15 minutter siden):

Vedkommende er kona til Bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvem som har signert oppropet. Navnene kommer opp når man trykker på de 141 signaturene. Merkelig måte å skaffe klienter/medeiere arbeid 🙈

Endret av Hummingbird2
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (3 minutter siden):

Interessant å se hvem som har signert oppropet. Navnene kommer opp når man trykker på de 141 signaturene. Merkelig måte å skaffe klienter arbeid 🙈

De blir sikkert saksøkt hvis de ikke skriver under😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krisly skrev (2 minutter siden):

De blir sikkert saksøkt hvis de ikke skriver under😅

Ja, kan virke som det har gått en fellesmail rundt til alle klienter og familie når man ser navnene. Nå ble nok ikke stusselige 141 signaturer noen kjempesuksess for denne Social Media Manageren… Charlo Halvorsen ble neppe imponert. Det er jo bare flaut hvordan de holder på. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (1 minutt siden):

Ja, kan virke som det har gått en fellesmail rundt til alle klienter og familie når man ser navnene. Nå ble nok ikke stusselige 141 signaturer noen kjempesuksess for denne Social Media Manageren… Charlo Halvorsen ble neppe imponert. Det er jo bare flaut hvordan de holder på. 

Ja det er skikkelig flaut. Og det må være skikkelig flaut å være i en forbindelse til Motormouth. Tipper mange ser seg rundt etter nytt management, hvis ikke Bakke klarer å skremme dem til å bli da. Han har sikkert metoder vi ikke har hørt om ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Ikke så rart at de var opptatt av å få Per Sundnes tilbake i MGP. Erland Bakke raste mot NRK og beskyldningene haglet om bindinger og bruk av nettverk. 

https://www.dagbladet.no/kultur/nrk-forer-folk-bak-lyset/71062731

Da Per Sundnes var general satt de jo med hånda langt nede i gotterikrukka. 

Han har jo benyttet anledning til å kritisere NRK flere ganger: 

https://www.dagbladet.no/kultur/krever-omkamp---harreisende/72145653

Selv om jeg er enig i kritikken i akkurat dette tilfellet, så fremstår jo dette nå, når vi kjenner til måten å operere på, som «takk for sist» - furting. 

Er dette nok er case av «på seg selv kjenner man andre»? Jeg lurer jo nå veldig på hva som egentlig skjedde da Per Sundnes forsvant ut av MGP, på tross av at han jo var MrMGP. Interessant også at da Per Sundnes, av flere land, ble krevd fjernet fra Juryen så ble han erstattet av nettopp Erland Bakke. Det er jo det som er problemet, tapet av omfømme og troverdighet som saken i VG har påført EB gjør jo at alt han tidligere har gjort ses på i et helt annet lys. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Fredrik29 skrev (9 minutter siden):

Utrolig skremmende lesning i VG. Livet kan virkelig bli ødelagt når man kommer i kontakt med mennesker som har slike personlighetstrekk. Det forklarer jo på mange måter hvorfor Per Sundnes er blitt Persona non grata overalt. Ingen seriøse aktører kan assosieres med dette. 

Jeg synes det er skremmende med tanke på unge mennesker (artister, influensere) som lar seg lure inn av slike folk som dette.  Fryktelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et stykk fantastisk arbeid av VG.

Synes forresten både VG og Dagbladet leverer nå. Både "Kjendismanageren" og Dagbladets "En syk ski-nasjon" er grundige, gravende og gode reportasjer.

Ja takk til mer sånt!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (23 timer siden):

Du vet hva de sier? Er du skyldig som f, så går du til Elden. Er det noe han er god på så er det å forsvare skyldige. Så tvil, slik at det virker som om klientene ikke er så skyldige likevel; f.eks Eirik Jensen, Fru Wara (Laila Bertheussen) m.fl

Det stemmer. Jeg kjenner litt til Elden og har mistet all respekt for mannen. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (16 timer siden):

Glemt hvor offer drittsekken Burøe spilte? Samme sort de to der. 

Nå handler dette om Erland, men med all respekt så ble vel Burøe beskyldt for ting på lik linje med at Erland beskylder Kim for ting? 🤨 Beskyldninger er ingen dom hverken for den ene eller andre, og Erland gjorde vel kanskje mer skade i hans sak også enn det motsatte. Men nok om det.

Det er uansett rart det ikke har kommet respons fra hverken Erland eller Per for den saks skyld, og hvordan stiller klientene han er manager for pr dd til alt? Carina Dahl m fl. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (På 24.10.2021 den 14.15):

Du vet hva de sier? Er du skyldig som f, så går du til Elden. Er det noe han er god på så er det å forsvare skyldige. Så tvil, slik at det virker som om klientene ikke er så skyldige likevel; f.eks Eirik Jensen, Fru Wara (Laila Bertheussen) m.fl

God og god, nå sitter både Eirik og Laila i buret så han nådde ikke helt i mål med de :) Men han er jo god i faget sitt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...