tirben Skrevet 23. oktober 2021 #101 Del Skrevet 23. oktober 2021 Fjugur skrev (3 minutter siden): Er et par år siden han var med der…. Ja, det stemmer! Hadde glemt det.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. oktober 2021 #102 Del Skrevet 23. oktober 2021 parmanoia skrev (12 minutter siden): Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. tirben skrev (7 minutter siden): Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette Det kommer nok en forsvarstale fra den kanten om ikke så lenge, om at han ikke visste og trodde på EB og bare gjorde som han ble fortalt og bla bla bla 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 23. oktober 2021 #103 Del Skrevet 23. oktober 2021 parmanoia skrev (17 minutter siden): Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. Så enig, er helt sjokkert. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg totti_1 Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #104 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Sundnes eier 50 prosent av selskapet Motormouth. Han er stuck så fremt han ikke vil selge aksjene sine til Bakke for skam-pris. Så dette får Sundnes smake på pungen Endret 23. oktober 2021 av totti_1 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. oktober 2021 #105 Del Skrevet 23. oktober 2021 Per Sundnes har et kjempeproblem. Han er involvert i flere selskaper med Bakke og dermed vil Bakke dra ham med seg i fallet. Går han ut mot forretningspartneren sin så skader han de firmaene der han selv har økonomiske interesser. På den andre siden så er det ikke mulig å komme tilbake fra dette for Erland Bakke og da har ikke Per store valget. Spørsmålet er også hvilken rolle Per Sundnes har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. oktober 2021 #106 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Nå må dere passe dere så ikke Bakke anmelder og saksøker dere alle Jeg liker virkelig ikke å være dømmende over mennesker jeg ikke kjenner, men dette her fremstår som et svært rettferdig karakterdrap. Det er ikke første eller siste gang Bakke er ute og bruker penger og makt for å kjøpe seg rettsfortrinn fordi andre ikke har råd til å svare han. Håper VG går dypt til bunns med avsløringene sine. Endret 23. oktober 2021 av AliceNextDoor dårlig språk 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 23. oktober 2021 #107 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) AliceNextDoor skrev (13 minutter siden): Nå må dere passe dere så ikke Bakke anmelder og saksøker dere alle Jeg liker virkelig ikke å være dømmende over mennesker jeg ikke kjenner, men dette her fremstår som et svært rettferdig karakterdrap. Det er ikke første eller siste gang Bakke er ute og bruker penger og makt for å kjøpe seg rettsfortrinn fordi andre ikke har råd til å svare han. Håper VG går dypt til bunns med avsløringene sine. Tror det beste er at EB sparer på kronene sine fremover Kommer godt med når stallen hans plutselig er tom !! Måtte den mannen smøres ut over alle nyhetssider i landet, og bli straffet for oppførselen, terroriseringen og all frykt han har spredt blant veldig mange mennesker. Endret 23. oktober 2021 av esmeralda1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 23. oktober 2021 #108 Del Skrevet 23. oktober 2021 Offentlige registre viser at det er en grunn til at han presser folk for penger. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. oktober 2021 #109 Del Skrevet 23. oktober 2021 CecilieX skrev (16 minutter siden): Per Sundnes har et kjempeproblem. Han er involvert i flere selskaper med Bakke og dermed vil Bakke dra ham med seg i fallet. Går han ut mot forretningspartneren sin så skader han de firmaene der han selv har økonomiske interesser. På den andre siden så er det ikke mulig å komme tilbake fra dette for Erland Bakke og da har ikke Per store valget. Spørsmålet er også hvilken rolle Per Sundnes har hatt. Ja, Per Sundnes er nok litt mellom barken og veden her, men skal han komme styrket ut av dette så bør han nok legge kortene på bordet og innrømme sin rolle, uansett hvor stor eller liten den er i forhold til det som nå har kommet frem. Hvis ikke så vil nok en "ingen kommentar"-holdning muligens føre til vondt verre på sikt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. oktober 2021 #110 Del Skrevet 23. oktober 2021 esmeralda1 skrev (11 minutter siden): Tror det beste er at EB sparer på kronene sine fremover Kommer godt med når stallen hans plutselig er tom !! Måtte den mannen smøres ut over alle nyhetssider i landet, og bli straffet for oppførselen, terroriseringen og all frykt han har spredt blant veldig mange mennesker. Ja, bare det å drive å sende meldinger til villt fremmede og for den saks skyld familie om forhold de ikke har noe med. Selv om de hadde vært faktiske. Jeg håper at noen stiller spørsmål ved lovligheten av det Bakke har gjort der, det er både sykt og straffbart. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bingo Bongo Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #111 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nesten litt overraskende hvor "brutal" denne artikkelen var, med tanke på hvor forsiktig store deler av pressen har vært med å omtale hvordan både AB og ØB herjet rundt i sin tid. De ble jo nærmest tatt på med silkehansker og nevnt i mindre notiser. Men vel fortjent og på høy tid at dette kom fram! 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. oktober 2021 #112 Del Skrevet 23. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (7 minutter siden): Nesten litt overraskende hvor "brutal" denne artikkelen var, med tanke på hvor forsiktig store deler av pressen har vært med å omtale hvordan både AB og ØB herjet rundt i sin tid. De ble jo nærmest tatt på med silkehansker og nevnt i mindre notiser. Men vel fortjent og på høy tid at dette kom fram! Ja, det er litt overraskende når saken jo handler om hvor langt han er villig til å gå når noen havner i unåde. Men artikkelen virker veldokumentert og viser jo stort sett til faktiske og dokumenterbare greier. Han vil vel gnåle om at det handler om at VGs satsing på profiler er en konkurrent og at det er derfor de svartmaler ham. Alt for å diskreditere og dermed ugyldiggjøre informasjonen de har gravd frem. Jeg er nesten litt spent på hva slags triks han vil prøve seg på. Heldigvis er motparten en tung aktør med solid rygg, så nå får han smake sin egen medisin. Åh, jeg elsker når rettferdigheten seirer og drittsekker får sin straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. oktober 2021 #113 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håper denne saken får etterspill. Ikke bare i dag... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 23. oktober 2021 #114 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er så fint å lese, at VG har tatt og laget en sak om denne mannen. Uten at jeg er på noe måte involvert, så kan jeg allikevel føle med alle artister som har blitt trakassert av denne mannen opp gjennom årene. Mannen fremstår som åpenbar narsissist. Jeg kjenner dessverre til flere av de i Norge-kjendis verden. Jeg håper at den jeg kjenner, vil også bli avslørt engang, hvis ikke av andre, så av egne barn. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. oktober 2021 #115 Del Skrevet 23. oktober 2021 CecilieX skrev (6 minutter siden): Ja, det er litt overraskende når saken jo handler om hvor langt han er villig til å gå når noen havner i unåde. Men artikkelen virker veldokumentert og viser jo stort sett til faktiske og dokumenterbare greier. Han vil vel gnåle om at det handler om at VGs satsing på profiler er en konkurrent og at det er derfor de svartmaler ham. Alt for å diskreditere og dermed ugyldiggjøre informasjonen de har gravd frem. Jeg er nesten litt spent på hva slags triks han vil prøve seg på. Heldigvis er motparten en tung aktør med solid rygg, så nå får han smake sin egen medisin. Åh, jeg elsker når rettferdigheten seirer og drittsekker får sin straff. Det er helt nydelig at vg selv påpeker alle eventuelle koblinger. De kommer han i forkjøpet og viser at de er transparente og redelige. De forteller sakene slik de er, og han har fått kommentere hver enkelt. Ble oppriktig glad da jeg så artikkelen. Tenkte «endelig!!!». Men så leste jeg om Kim. Og aupairene. Alle historiene er kjipe, men disse var ekstra såre. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #116 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Understreker at jeg nå snakker i helt generelle vendinger, og ikke om EB spesielt. Jeg har stått på "journalist- siden", som kilde, i to ulike mediesaker som ligner veldig på saken om Erland Bakke. I begge tilfeller var det snakk om grov økonomisk utnyttelse av en svakere stilt part, en mengde trusler om juridisk forfølgelse og personlig trakassering, som involverte politianmeldelser og (mis)bruk av advokater. I begge tilfellene visste jeg at det som faktisk kom fram i media bare var en brøkdel av det som hadde foregått. Det er ufattelig skremmende å se hvor lenge- og mot hvor MANGE - en enkeltperson kan ture fram med horribel adferd, før det blir så ille at det kan omtales i media. Jeg syns artikkelen i VG er et solid stykke arbeid, som levner liten tvil om at EB har opptrådt mildest talt kritikkverdig. Enda mer skremmende er det at det finnes sjokkerende mange av hans kaliber i ulike maktposisjoner, OG at det offentligheten får høre er bare det som kan gjengis med dokumenterte beviser. Garantert at det finnes utallige historier like ille, eller verre fra folk som ikke har nok beviser til at det kan komme med i en slik sak. Endret 23. oktober 2021 av FruJohansen Skrivefeil 83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. oktober 2021 #117 Del Skrevet 23. oktober 2021 CecilieX skrev (19 minutter siden): Ja, det er litt overraskende når saken jo handler om hvor langt han er villig til å gå når noen havner i unåde. Men artikkelen virker veldokumentert og viser jo stort sett til faktiske og dokumenterbare greier. Han vil vel gnåle om at det handler om at VGs satsing på profiler er en konkurrent og at det er derfor de svartmaler ham. Alt for å diskreditere og dermed ugyldiggjøre informasjonen de har gravd frem. Jeg er nesten litt spent på hva slags triks han vil prøve seg på. Heldigvis er motparten en tung aktør med solid rygg, så nå får han smake sin egen medisin. Åh, jeg elsker når rettferdigheten seirer og drittsekker får sin straff. Han vil nok ikke komme langt med det argumentet, artistene han jobber med er ikke akkurat av de mest fremtredende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 23. oktober 2021 #118 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har lest hele den lange saken på VG, med alle meldingene og e-postene EB har sendt til diverse folk. Jeg grøsser skikkelig av måten han prøver å sverte andre mennesker på, samtidig som han prøver å fremstille seg selv som en som prøvde å hjelpe uten å lykkes. Han sender meldinger til familiemedlemmer og "varsler" arbeidsgivere og samarbeidspartnere. Når man er så innmari på ballen som det der, så blinker alle varsellamper hos meg. Mest av alt er denne saken ekkel fordi denne mannen fremstår som alt for farlig til å sitte i den maktposisjonen han gjør (gjorde). 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. oktober 2021 #119 Del Skrevet 23. oktober 2021 Variert skydekke skrev (26 minutter siden): denne mannen fremstår som alt for farlig til å sitte i den maktposisjonen han gjør (gjorde). At denne mannen i det hele tatt kan sies å ha/hatt en maktposisjon er forunderlig spør du meg, for med den holdningen han har og har hatt er intet annet enn skremmende med tanke på hva som har kommet frem nå. Og bare det at han forsvarte Ørjan Burøe sier vel sitt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Maydis8 Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #120 Del Skrevet 23. oktober 2021 Skrottefar skrev (40 minutter siden): At denne mannen i det hele tatt kan sies å ha/hatt en maktposisjon er forunderlig spør du meg, for med den holdningen han har og har hatt er intet annet enn skremmende med tanke på hva som har kommet frem nå. Og bare det at han forsvarte Ørjan Burøe sier vel sitt At ØB ikke fikk mer etterspill er jo også svært kritikkverdig. Ufyselig type han også. Like barn leker best. 54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå