Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (3 minutter siden):

Er et par år siden han var med der….

Ja, det stemmer! Hadde glemt det....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

parmanoia skrev (12 minutter siden):

Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. 

tirben skrev (7 minutter siden):

Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette

Det kommer nok en forsvarstale fra den kanten om ikke så lenge, om at han ikke visste og trodde på EB og bare gjorde som han ble fortalt og bla bla bla

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (17 minutter siden):

Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. 

Så enig, er helt sjokkert.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Per Sundnes har et kjempeproblem. Han er involvert i flere selskaper med Bakke og dermed vil Bakke dra ham med seg i fallet. Går han ut mot forretningspartneren sin så skader han de firmaene der han selv har økonomiske interesser.

På den andre siden så er det ikke mulig å komme tilbake fra dette for Erland Bakke og da har ikke Per store valget. 

Spørsmålet er også hvilken rolle Per Sundnes har hatt.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere passe dere så ikke Bakke anmelder og saksøker dere alle ;)
Jeg liker virkelig ikke å være dømmende over mennesker jeg ikke kjenner, men dette her fremstår som et svært rettferdig karakterdrap. Det er ikke første eller siste gang Bakke er ute og bruker penger og makt for å kjøpe seg rettsfortrinn fordi andre ikke har råd til å svare han. Håper VG går dypt til bunns med avsløringene sine.

Endret av AliceNextDoor
dårlig språk
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AliceNextDoor skrev (13 minutter siden):

Nå må dere passe dere så ikke Bakke anmelder og saksøker dere alle ;)
Jeg liker virkelig ikke å være dømmende over mennesker jeg ikke kjenner, men dette her fremstår som et svært rettferdig karakterdrap. Det er ikke første eller siste gang Bakke er ute og bruker penger og makt for å kjøpe seg rettsfortrinn fordi andre ikke har råd til å svare han. Håper VG går dypt til bunns med avsløringene sine.

Tror det beste er at EB sparer på kronene sine fremover ;) Kommer godt med når stallen hans plutselig er tom !! Måtte den mannen smøres ut over alle nyhetssider i landet, og bli straffet for oppførselen, terroriseringen og all frykt han har spredt blant veldig mange mennesker.

Endret av esmeralda1
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (16 minutter siden):

Per Sundnes har et kjempeproblem. Han er involvert i flere selskaper med Bakke og dermed vil Bakke dra ham med seg i fallet. Går han ut mot forretningspartneren sin så skader han de firmaene der han selv har økonomiske interesser.

På den andre siden så er det ikke mulig å komme tilbake fra dette for Erland Bakke og da har ikke Per store valget. 

Spørsmålet er også hvilken rolle Per Sundnes har hatt.   

Ja, Per Sundnes er nok litt mellom barken og veden her, men skal han komme styrket ut av dette så bør han nok legge kortene på bordet og innrømme sin rolle, uansett hvor stor eller liten den er i forhold til det som nå har kommet frem. Hvis ikke så vil nok en "ingen kommentar"-holdning muligens føre til vondt verre på sikt

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (11 minutter siden):

Tror det beste er at EB sparer på kronene sine fremover ;) Kommer godt med når stallen hans plutselig er tom !! Måtte den mannen smøres ut over alle nyhetssider i landet, og bli straffet for oppførselen, terroriseringen og all frykt han har spredt blant veldig mange mennesker.

Ja, bare det å drive å sende meldinger til villt fremmede og for den saks skyld familie om forhold de ikke har noe med. Selv om de hadde vært faktiske. Jeg håper at noen stiller spørsmål ved lovligheten av det Bakke har gjort der, det er både sykt og straffbart.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Bingo Bongo skrev (7 minutter siden):

Nesten litt overraskende hvor "brutal" denne artikkelen var, med tanke på hvor forsiktig store deler av pressen har vært med å omtale hvordan både AB og ØB herjet rundt i sin tid. De ble jo nærmest tatt på med silkehansker og nevnt i mindre notiser.

Men vel fortjent og på høy tid at dette kom fram!

Ja, det er litt overraskende når saken jo handler om hvor langt han er villig til å gå når noen havner i unåde. Men artikkelen virker veldokumentert og viser jo stort sett til faktiske og dokumenterbare greier.

Han vil vel gnåle om at det handler om at VGs satsing på profiler er en konkurrent og at det er derfor de svartmaler ham. Alt for å diskreditere og dermed ugyldiggjøre informasjonen de har gravd frem. 

Jeg er nesten litt spent på hva slags triks han vil prøve seg på. Heldigvis er motparten en tung aktør med solid rygg, så nå får han smake sin egen medisin. 

Åh, jeg elsker når rettferdigheten seirer og drittsekker får sin straff.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så fint å lese, at VG har tatt og laget en sak om denne mannen. Uten at jeg er på noe måte involvert, så kan jeg allikevel føle med alle artister som har blitt trakassert av denne mannen opp gjennom årene. Mannen fremstår som åpenbar narsissist. Jeg kjenner dessverre til flere av de i Norge-kjendis verden. Jeg håper at den jeg kjenner, vil også bli avslørt engang, hvis ikke av andre, så av egne barn. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (6 minutter siden):

Ja, det er litt overraskende når saken jo handler om hvor langt han er villig til å gå når noen havner i unåde. Men artikkelen virker veldokumentert og viser jo stort sett til faktiske og dokumenterbare greier.

Han vil vel gnåle om at det handler om at VGs satsing på profiler er en konkurrent og at det er derfor de svartmaler ham. Alt for å diskreditere og dermed ugyldiggjøre informasjonen de har gravd frem. 

Jeg er nesten litt spent på hva slags triks han vil prøve seg på. Heldigvis er motparten en tung aktør med solid rygg, så nå får han smake sin egen medisin. 

Det er helt nydelig at vg selv påpeker alle eventuelle koblinger. De kommer han i forkjøpet og viser at de er transparente og redelige. De forteller sakene slik de er, og han har fått kommentere hver enkelt. Ble oppriktig glad da jeg så artikkelen. Tenkte «endelig!!!». Men så leste jeg om Kim. Og aupairene. Alle historiene er kjipe, men disse var ekstra såre. 

• Liker 34
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
CecilieX skrev (19 minutter siden):

Han vil nok ikke komme langt med det argumentet, artistene han jobber med er ikke akkurat av de mest fremtredende. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest hele den lange saken på VG, med alle meldingene og e-postene EB har sendt til diverse folk. Jeg grøsser skikkelig av måten han prøver å sverte andre mennesker på, samtidig som han prøver å fremstille seg selv som en som prøvde å hjelpe uten å lykkes. Han sender meldinger til familiemedlemmer og "varsler" arbeidsgivere og samarbeidspartnere. Når man er så innmari på ballen som det der, så blinker alle varsellamper hos meg. Mest av alt er denne saken ekkel fordi denne mannen fremstår som alt for farlig til å sitte i den maktposisjonen han gjør (gjorde).

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (26 minutter siden):

denne mannen fremstår som alt for farlig til å sitte i den maktposisjonen han gjør (gjorde).

At denne mannen i det hele tatt kan sies å ha/hatt en maktposisjon er forunderlig spør du meg, for med den holdningen han har og har hatt er intet annet enn skremmende med tanke på hva som har kommet frem nå. Og bare det at han forsvarte Ørjan Burøe sier vel sitt

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...