Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg synes det ser kjedelig ut å ta imot bompenger og si hei og takk til alle som kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være den som ruller bomull rundt q-tipsen- det må være utrolig kjipt.

Gjest Gjesten
Skrevet
Å være den som ruller bomull rundt q-tipsen- det må være utrolig kjipt.

Eller piller reker til sånn reker i lake greie...

Skrevet

eller bretter papirlommetørklær og stapper de i små pakker a 10 stk

Gjest provosert
Skrevet

Hvordan skulle du ellers få kjøpt den parfymen du ville hatt da???

JObber selv i butikk, eier butikk. Å det består av MYE mer enn å stå bak kassa å smile å rett på noen varer her å der..

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :frustrert:

Ingen jobber er meningsløse.

Men noen er kanskje kjedeligere enn andre til tider. Men alle har sine fordeler.

Hver glad du har en jobb du, om du i det hele tatt har noen :ler:

Skrevet (endret)

Ingen jobber er vel meningsløse. Og alle har vel sin verdi for dem som har dem. De skaffer inntekt, om ikke annet. Poenget med tråden var vel mer hva man anser som gørr kjedelige jobber.

Selv har jeg jobbet i matbutikk, og syns det var helt pyton. Men jeg trengte pengene da. Og samholdet oss ansatte imellom var bra, selv om sjefen var en dott. Jeg har jobbet på tre ulike butikker (alt ettersom hvor jeg har bodd), og har til gode å treffe en butikksjef som faktisk kan sine saker.

En annen kjedelig jobb jeg selv har prøvd er å jobbe på MMI. Jeg ringte altså rundt med sånne kjipe spørreundersøkelser. Gørr. Men det ga penger i kassen, og det trengte jeg. Og nå er jeg alltid såååå blid når noen ringer til meg. Svarer alltid :ler:

Disse kjedelige jobbene var veldig nyttige for meg da. I tillegg til at jeg tjente penger, motiverte de meg til å fortsette studiene, sånn at jeg en dag kunne få en spennende og givende jobb ;)

Endret av Nala
Skrevet

Én jobb syns jeg virker veldig kjedelig, og det er renholder. Ellers tror jeg nok de fleste jobber er givende for noen. Men jeg kunne aldri jobbet med vasking, det er kjedelig nok å vaske hjemme.

Skrevet

Det er noen jobber/yrker som for meg ser utrolig kjedelige og lite interessante ut:

- Metrolog / værperson

- Allmennlege

- Ingeniør

- Bioingeniør

- Billettkonduktør / sitte i luken for å ta i mot bompenger

- Fergekontrollør

- Vaskehjelp

- Drosjesjåfør

- Vaktmester

- Badevakt

- Sykepleier

- Prest

- Programvertinne i TV / hallo-person

- Nyhetsoppleser

- Journalist

- Rørlegger

- Elektriker

- Feier

- Resepsjonist

-Gateselger

-Selger

- Ekspeditør

Skrevet

Maa si meg uenig i at prest, nyhetsoppleser, programvert, journalist og lege er kjedelige yrker!

Prest - moeter mange forskjellige mennesker i diverse situasjoner. Maa forberede en splitter ny preken hver uke.

Nyhetsoppleser: forbereder ogsaa det han/hun skal si og er vel med i det redaksjonelle arbeidet foer en nyhetssending. Rapporterer nye saker hver dag, saa det er vel interesant nok.

Programvert: kanskje litt kjedelig, men er vel involvert i hvordan man skal omtale programmene og kan komme med input.

Journalist: er litt inhabil her, siden det er det jeg jobber som, men det er hvertfall ikke kjedelig! Dekker forskjellige begivenheter hver dag, treffer spennnede mennesker, faar reist, faar vaere kreativ - det er den minst kjedelige jobben jeg har hatt!

Allmenlege: alle har jo ikke de samme problemene...tror en allmenlege moeter mange vidt forskjellige problemer/situasjoner og ikke minst mennesker hver dag.

Skrevet
Maa si meg uenig i at prest, nyhetsoppleser, programvert, journalist og lege er kjedelige yrker!

Prest - moeter mange forskjellige mennesker i diverse situasjoner. Maa forberede en splitter ny preken hver uke.

Nyhetsoppleser: forbereder ogsaa det han/hun skal si og er vel med i det redaksjonelle arbeidet foer en nyhetssending. Rapporterer nye saker hver dag, saa det er vel interesant nok.

Programvert: kanskje litt kjedelig, men er vel involvert i hvordan man skal omtale programmene og kan komme med input.

Journalist: er litt inhabil her, siden det er det jeg jobber som, men det er hvertfall ikke kjedelig! Dekker forskjellige begivenheter hver dag, treffer spennnede mennesker, faar reist, faar vaere kreativ - det er den minst kjedelige jobben jeg har hatt!

Allmenlege: alle har jo ikke de samme problemene...tror en allmenlege moeter mange vidt forskjellige problemer/situasjoner og ikke minst mennesker hver dag.

Der er vi vel uenige da....jeg synes disse yrkene høres dødsens kjedelige ut.

Og må få tilføye: finnes det mer kjedelige mennesker enn ingeniører?

Skrevet
Hva er utrolig MORSOM jobb da?

Det bør du kanskje starte en egen tråd på, ellers blir det å spore helt av fra denne.

Skrevet
Én jobb syns jeg virker veldig kjedelig, og det er renholder. Ellers tror jeg nok de fleste jobber er givende for noen. Men jeg kunne aldri jobbet med vasking, det er kjedelig nok å vaske hjemme.

Å vaske kan kreve at en er kreativ og finner effektive løsninger. Det er også viktig å være faglig oppdatert slik at en bruker de beste og mest lønnsomme løsninger./vaskeprodukter. Samtidig får man god trim!

Skrevet

Å ta imot bestilling per telefon hos H&M postordre.

Skrevet

Har faktisk jobbet som "parfymedame", dvs. i parfymeri i studietida og syntest det var en veldig interressant jobb. Lønna var det eneste som ikke var så spennende. Godt vi ikke er like.

Skrevet
Å vaske kan kreve at en er kreativ og finner effektive løsninger. Det er også viktig å være faglig oppdatert slik at en bruker de beste og mest lønnsomme løsninger./vaskeprodukter. Samtidig får man god trim!

enig med deg gjest. dessuten er ikke lønna så halv ille heller. kjempegod trim, slipper å trene etter jobb, fordi du gjør det på jobb. :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Et eller annet sted i Tyskland er det er berg av hemmelige papirer fra krigen som ble makulert da det begynte å gå dårlig for nazistene. Det er faktisk noen som sitter og limer sammen igjen papirstrimlene... DET kan umulig være spennende!

Gjest Violetta
Skrevet

Om ikke jobben skal være meningsløs men bare kjedelig må jeg si at det å jobbe i dagligvarebutikk er det kjedeligste jeg har gjort. Slitsomt og dårlig lønnet.

Arkivering er kjedelig, det har vært en stor del av en jobb jeg hadde. Og da arkiverte jeg papirer som bare ble oppbevart fordi loven krevde det, de ble aldri brukt til noe så lenge jeg jobbet der i hvert fall.

Av jobber jeg ikke har prøvd men som jeg innbiller meg må være kjedelig må jeg nevne telefonselger. Snakker om utakknemlig jobb. Muligens ikke meningsløs, men høres ikke særlig motiverende ut om man da ikke selger et produkt veldig mange er interessert i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...