MiniMjau Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) bare en liten tanke jeg fikk tidligere idag da jeg var innom Glassmagasinet i Oslo... så utrolig gørrende kjedelig det må være å være "parfymedame", stå å pen drakt og smile og rette litt på små reklamestands og sortere lebestiftene etter farge.... Det synes jeg er en meningsløs - OK KJEDELIG - jobb. Andre som kommer på KJEDELIGE jobber? Endret 4. oktober 2005 av MiniMjau
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Ingen jobber er da meningsløse Jeezes...
Gjest Embla s Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kommer ikke på en eneste meningsløs jobb. KJedelige jobber, derimot - de kan jeg liste opp mange av!
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Den enste meningsløse jobben jeg kan komme på må være programleder for Mess-TV eller noe sånt. Hvis ingen hadde vært kassadame, hvordan skulle du da fått handlet?
aline Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 enig med de andre, så lenge jobbene faktisk må gjøres så er de ikke meningsløse, og de fleste jobber må da gjøres? det er vel få som har en jobb ingen ville lagt merke til forskjellen på om du var der eller ikke? (parfymedamene gjør helt sikkert mer en å sortere leppestifter etter farge, selv om det bare er det du legger merke til at de gjør. )
aline Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Den enste meningsløse jobben jeg kan komme på må være programleder for Mess-TV eller noe sånt. Hvis ingen hadde vært kassadame, hvordan skulle du da fått handlet? ← men jeg tror endel faktisk ser på Mess-TV og slike programmer, og for DEM er nok ikke programlederen meningsløs, så da er jo ikke engang den jobben meningsløs. (selv om jeg er helt enig med deg, hadde fiiiint klart meg uten)
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 men jeg tror endel faktisk ser på Mess-TV og slike programmer, og for DEM er nok ikke programlederen meningsløs, så da er jo ikke engang den jobben meningsløs. (selv om jeg er helt enig med deg, hadde fiiiint klart meg uten) ← Nja,muligens. Nå har jeg bare sett Mess-TV utne lyd så da trengte jeg ikke disse folka, men andre gjør det kanskje.
Rusjenten Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Kjedelige jobber: Telefonselger Renholder
MiniMjau Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2005 kassadame resepsjon/sentralbord "butikkdame"
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har selv jobbet som kassadame og kan skrive under på at -for meg- var det en grusomt kjedelig, null givende jobb. (Aldri mer) Men selvsagt kan det hende andre synes det er både givende og hyggelig, folk er jo som kjent så forskjellige, så forskjellige.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg synes at det å jobbe i butikk er den kjekkeste jobben jeg har hatt,med varierte arbeidsoppgaver og masse menneseker rundt meg:) Men det er kanskje ikke like meningsfullt som å jobbe på et gørrkjedeligsykehjem som jeg også gjør....
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #12 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har også jobbet bak kassa i en butikk- flere butikker faktisk. Og det var kjempegøy! Det var platebutikker, og musikk er min hobby, så det var mye spennende å følge med på der. Du holder deg oppdatert innen alle slags utgivelser, innen flere sjangre. Det er sikkert noen som er interessert i parfyme også, og synes det er gøy å jobbe i parfymebutikk!
Gjest ArneP Skrevet 4. oktober 2005 #14 Skrevet 4. oktober 2005 Den er vell ikke akkurat meninsløs men det må iallefall være uhorvelig kjedelig å være allmenpraktiserende lege. Sitte å skrive ut de samme reseptene og sykemeldingene hele dagen. Han som er fastlege for meg nå ser ikke på pasientene engang, og jeg kommer alltid ut fra kontoret hans uten annet en en stor bunke resepter, hvorav de fleste havner i skuffen når jeg kommer hjem. Men på den annen side drar han vel inn langt over millionen...
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2005 #15 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hadde jobb på en liten drittbutikk på Arkaden i Oslo for et år tilbake, butikken var gjemt opp i et hjørne, så ingen så den, og det var aldri folk innom.. Lørdagene på 8 timer gikk utroooolig sakte der jeg satt. Aldri mer..
Gjest Gjest_Shine21_* Skrevet 4. oktober 2005 #19 Skrevet 4. oktober 2005 Godt vi er forskjellige å mener forskjellig sier jeg bare....hvis ikke hadde det vert lite jobber der ute!!!! men om jeg måtte si noe.......renholder kanskje..å tlf selger..har selv vert borti det...men ingen jobb er meningsløs, så det syns jeg ble litt for dumt å si..er vel verre jobber enn å jobbe i parfymeri hvertfall! men som sagt....smak og behag=)
Malie Skrevet 4. oktober 2005 #20 Skrevet 4. oktober 2005 Får nå håpe det er en mening med alle jobber!! Ellers så virker det litt rart... Selv jobber eg på Rimi, ikke den mest spennende jobben, men eg blir litt provosert når folk kaller oss kassadamer! Gjør mye mer enn å sitte i kassen! Kundebehandling, varebestilling, plassere varer, bygge om hyller, ellers annet forefallende arbeid, dvs rydding. Det kjedeligste med jobben er kassaarbeidet, spesielt om det er lite kunder. Et annet poeng er de jobbene som en strengt tatt ikke har behov for, men som det er blitt skapt et behov for! Som mess-tvprogramledere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå