monja Skrevet 31. januar 2006 #381 Del Skrevet 31. januar 2006 Har ikke bestilt meg tester jeg, men jeg vurderer det da. EL tester i første omgang. Ikke greide jeg å huske folat heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 1. februar 2006 Hadde tenkt å kjøpe den progesta-kremen i går, men den kostet 500kr Tok meg ikke råd til det nå.. ihvertfall når det ikke er garantert at den virker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 #383 Del Skrevet 1. februar 2006 Dæven, det var dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. februar 2006 #384 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var een dyr krem ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, det var litt i dyreste laget... særlig i disse store-regninger-tider! Får smøre meg med tålmodighet i stedet for krem tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. februar 2006 #386 Del Skrevet 3. februar 2006 Tålmodighet ja... Hvor kan man kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. februar 2006 #387 Del Skrevet 3. februar 2006 Kanskje ein kan få kjøpt det på "ting" eller på "saape"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #388 Del Skrevet 5. februar 2006 JA! Det er nok det som er tingen.. Det er så store boksar, at dei har tappekranar på bakrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. februar 2006 #389 Del Skrevet 6. februar 2006 *notert* lurt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. februar 2006 #390 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva annet i tilleg til Folat er det vi bør passe på å ha nok av da? Tenker på vitaminer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. februar 2006 #391 Del Skrevet 7. februar 2006 *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #392 Del Skrevet 9. februar 2006 Har hatt en liten opprydning i kjelleren, og da fant vi en sånn baby-pose (sånn varm de ligger i i vogn, vet ikke hva det heter) som Lasse hadde da han var liten. Skikkelig kul 70-talls i brun cordfløyel.. gjett hvem som nå har puttet den i vaskemaskinen og skal legge den pent i skapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #393 Del Skrevet 9. februar 2006 Så cons bygger rede alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 10. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 10. februar 2006 Må bare si at jeg er grundig lei av å vente på mensen nå... Nå har det snart gått 7mnd!!!!!! Vil bare ha syklusen i gang, slik at jeg vet at vi kan prøve når vi føler for det... Ja, jeg var nok litt dum som valgte p-sprøyte, selv om den som prevensjon var helt ypperlig! buuuuuu....må bare klage litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. februar 2006 #396 Del Skrevet 10. februar 2006 Er bra så glad for at jeg ikke valgte p-sprøyta jeg. Var på nippet... Men er de tikk enoe du kan gjøre for å sette igang syklusen igjen da? Hadde jeg vært deg cons hadde jeg vært superfrustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. februar 2006 #397 Del Skrevet 10. februar 2006 Kjedelig å vente så lenge ja.. Hormoner kan klusse til mye.. Men hvis det er noe trøst - det tok over ett år før jeg fikk regelmessige sykluser og EL. Og det etter p-piller.. Du slipper i alle fall mensen! Se det positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 14. februar 2006 kjøpte sånn vitaminpakka til mannen i går jeg.. 170 kr for 90 piller. det er jo ikke så ille. holder i 3 mnd da tenker at jeg begynner å putte i han de pillene fra mars/april ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathrineS Skrevet 18. februar 2006 #399 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei! Interessant og morsomt å lese om andre som er i samme situasjon! ;o) Med oss er saken som følgende: Skal begynne å prøve 1.april - dvs jeg tror jeg får mens 19.april, og med en gang jeg er ferdig med den - så er vi i gang!!! ;o) Gleder oss utrolig til å prøve, og håper det ikke tar så lang tid før jeg har et lite nurk i magen...hihi.... Er utrolig babysjuk no, og har vært det ei stund. Vi satser på å få en baby i 2007!!!!! Gleder oss!!!! Lykke til til dere andre også når dere er i gang! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 #400 Del Skrevet 18. februar 2006 Lykke til med prøvingen. Kathrine. Håper det klaffer fort for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå