monja Skrevet 31. januar 2006 #381 Skrevet 31. januar 2006 Har ikke bestilt meg tester jeg, men jeg vurderer det da. EL tester i første omgang. Ikke greide jeg å huske folat heller.....
Calla Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #382 Skrevet 1. februar 2006 Hadde tenkt å kjøpe den progesta-kremen i går, men den kostet 500kr Tok meg ikke råd til det nå.. ihvertfall når det ikke er garantert at den virker..
Calla Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #385 Skrevet 2. februar 2006 Ja, det var litt i dyreste laget... særlig i disse store-regninger-tider! Får smøre meg med tålmodighet i stedet for krem tror jeg!
Linn3c Skrevet 3. februar 2006 #387 Skrevet 3. februar 2006 Kanskje ein kan få kjøpt det på "ting" eller på "saape"??
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #388 Skrevet 5. februar 2006 JA! Det er nok det som er tingen.. Det er så store boksar, at dei har tappekranar på bakrommet!
Gjest Markblomsten Skrevet 6. februar 2006 #390 Skrevet 6. februar 2006 Hva annet i tilleg til Folat er det vi bør passe på å ha nok av da? Tenker på vitaminer altså
Calla Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #392 Skrevet 9. februar 2006 Har hatt en liten opprydning i kjelleren, og da fant vi en sånn baby-pose (sånn varm de ligger i i vogn, vet ikke hva det heter) som Lasse hadde da han var liten. Skikkelig kul 70-talls i brun cordfløyel.. gjett hvem som nå har puttet den i vaskemaskinen og skal legge den pent i skapet..
Calla Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #395 Skrevet 10. februar 2006 Må bare si at jeg er grundig lei av å vente på mensen nå... Nå har det snart gått 7mnd!!!!!! Vil bare ha syklusen i gang, slik at jeg vet at vi kan prøve når vi føler for det... Ja, jeg var nok litt dum som valgte p-sprøyte, selv om den som prevensjon var helt ypperlig! buuuuuu....må bare klage litt...
Gjest Markblomsten Skrevet 10. februar 2006 #396 Skrevet 10. februar 2006 Er bra så glad for at jeg ikke valgte p-sprøyta jeg. Var på nippet... Men er de tikk enoe du kan gjøre for å sette igang syklusen igjen da? Hadde jeg vært deg cons hadde jeg vært superfrustrert
Edie Skrevet 10. februar 2006 #397 Skrevet 10. februar 2006 Kjedelig å vente så lenge ja.. Hormoner kan klusse til mye.. Men hvis det er noe trøst - det tok over ett år før jeg fikk regelmessige sykluser og EL. Og det etter p-piller.. Du slipper i alle fall mensen! Se det positive
Calla Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #398 Skrevet 14. februar 2006 kjøpte sånn vitaminpakka til mannen i går jeg.. 170 kr for 90 piller. det er jo ikke så ille. holder i 3 mnd da tenker at jeg begynner å putte i han de pillene fra mars/april ←
KathrineS Skrevet 18. februar 2006 #399 Skrevet 18. februar 2006 Hei! Interessant og morsomt å lese om andre som er i samme situasjon! ;o) Med oss er saken som følgende: Skal begynne å prøve 1.april - dvs jeg tror jeg får mens 19.april, og med en gang jeg er ferdig med den - så er vi i gang!!! ;o) Gleder oss utrolig til å prøve, og håper det ikke tar så lang tid før jeg har et lite nurk i magen...hihi.... Er utrolig babysjuk no, og har vært det ei stund. Vi satser på å få en baby i 2007!!!!! Gleder oss!!!! Lykke til til dere andre også når dere er i gang! Klem
monja Skrevet 18. februar 2006 #400 Skrevet 18. februar 2006 Lykke til med prøvingen. Kathrine. Håper det klaffer fort for dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå